fabio niet in de poll is genanterquote:Op maandag 16 mei 2016 14:39 schreef Anonymousz het volgende:
Tomic niet in de poll gênant![]()
OP schaam je
OP is een haterquote:
quote:Burger bereikte wel de tweede ronde van het kwalificatietoernooi door de Française Sherazad Reix met 6-2, 6-3 te verslaan. Het is haar eerste kwalificatiezege bij een grandslamtoernooi na vier nederlagen.
Troicki en Haasequote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
@Tim_Colijn
Matwe Middelkoop en Wesley Koolhof gaan debuut maken op Roland Garros. Als 47ste van 57 toegelaten. Robin Haase speelt met Viktor Troicki.
die meltdown van Troicki vorige week in Romequote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Troicki en HaaseDat zijn wel de twee grootste idioten uit de top 100 qua uitbarstingen enzo
Lokoli heeft geen MP gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:27 schreef TheArt het volgende:
Lokoli krijgt enorme krampen op MP tegen Nedovyesov en verliest daardoor alsnog in 3 sets.
[ afbeelding ]
Dat is best leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:01 schreef wimderon het volgende:
Is er nog behoefte aan een SCORITO subpoule?
quote:Richel Hogenkamp en Cindy Burger zijn er donderdag niet in geslaagd in de derde kwalificatieronde te bereiken op Roland Garros.
De 24-jarige Hogenkamp, die 124e staat op de wereldranglijst, verloor in twee sets van de Tsjechische Lucie Hradecka, de mondiale nummer 164. Het werd 6-2 en 6-3.
De 23-jarige Burger ging in drie sets onderuit tegen de Amerikaanse Sachia Vickery: 2-6, 7-5 en 2-6. Vickery bezet de 164e plaats op de WTA-ranking, waarmee ze vijf plaatsen boven Burger staat.
Zowel Burger als Hogenkamp haalde nog nooit het hoofdschema van Roland Garros. Hogenkamp stond wel in het hoofdtoernooi van de Australian Open en op Wimbledon. Op het gras in Londen haalde ze zelfs de tweede ronde.
Sijsling
Bij de mannen kan Igor Sijsling het hoofdschema nog halen via de kwalificaties.
Robin Haase, Thiemo de Bakker en Kiki Bertens zijn op basis van hun ranking zeker van deelname aan het tweede Grand Slam-toernooi van 2016, dat zondag begint.
Dat soort promoties zijn er elk toernooi wel. Bij de Australian Open kon je Djoko veel hoger krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Voor Fedje telt alleen de OS dit jaar lijkt me?
Op unibet is nu een aanbieding van Nadal @ 6.00(In de gewone tournament lijst staat hij op 3.50, weet niet hoe dat zit?)
Tkx. Limiet inderdaad 13 euro. Maargoed, nog steeds leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort promoties zijn er elk toernooi wel. Bij de Australian Open kon je Djoko veel hoger krijgen.
Wel max een tientje geloof ik.
Ik speelde zelf ook al de Roland Garros via Scorito, het is zeker niet mogelijk twee aparte te spelen? Mijn voorspellingen staan nu al voor-ingevuld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen.
[ afbeelding ]
SUBPOULE:
https://www.scorito.com/t(...)f4-a842-65e13b056430
quote:PARIJS - Roland Garros moet na het afzeggen van Roger Federer opnieuw een tegenslag verwerken. Publiekstrekker Gaël Monfils heeft zich vrijdag teruggetrokken met een virusinfectie.
De Franse nummer veertien van de wereld is populair vanwege zijn aantrekkelijke tennis. Dit seizoen boekte hij bovendien aansprekende resultaten, al wist hij finales in Monte Carlo en Rotterdam niet te winnen. De man uit Parijs doet het bovendien vaak goed voor eigen publiek; hij haalde een keer de halve finale (2008) en driemaal de kwartfinales op het gravel in zijn geboorteplaats.
http://www.telegraaf.nl/t(...)Roland_Garros__.html
Ja je kan gewoon hieraan meedoen, dan speel je met zelfde team die je al ingevuld hebt. Enige is dat je dan in 2 poules speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speelde zelf ook al de Roland Garros via Scorito, het is zeker niet mogelijk twee aparte te spelen? Mijn voorspellingen staan nu al voor-ingevuld.
Pas geleden toch nog van gewonnen? Of Bijna?quote:
Miamiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Pas geleden toch nog van gewonnen? Of Bijna?
Dat zeg ik, geveld door ziekte begin tweede set geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Miami
R32 Loss Angelique Kerber (GER) 1-6 6-2 3-0 RET
en daarna een qualifierquote:
quote:
Nja, heeft hij die niet altijd? Ik bedoel, hij krijgt best weleens goeie tegenstanders, maar zijn passage naar de QF is toch NID.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Djoker vrijgeleide naar kwartfinale
Klopt.quote:
Dus in de helft van Murray?quote:
Hij zit dus in de helft van Djokovic.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nadal zit bij Tsonga
Murray zit aan andere kant
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zit dus in de helft van Djokovic.
Maar dan had je geen Djokovic-Murray gehad. Nu krijgen we het misschien allebeiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer hoor als het een halve finale Djokovic-Nadal wordt. Dat zou toch echt de finale moeten zijn.
Maar Djokovic-Murray vind ik aanzienlijk minder boeiend dan Djokovic-Nadal. Ik hoopte al op een vijfsetter in de finale, tussen Djokovic en Nadal, omdat Nadal nog nooit een vijfsetter op gravel verloren heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar dan had je geen Djokovic-Murray gehad. Nu krijgen we het misschien allebei
Fognini verliest de eerste ronde van Gralollersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal misschien in de derde ronde tegen Fognini.
twitter:NickMcCarvel twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 12:11:03#Djokovic's path to #RG16🏆 (by seeds):1R Lu2R Qualifier3R Delbonis4R Bautista-Agut (Coric, Fritz)QF Berdych (Ferrer)SF NadalF Murray reageer retweet
Oostenrijkse Ferrerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Heb het idee dat die Thiem het hele jaar al elke week een toernooi speelt..
hallo maniquote:Op zondag 22 mei 2016 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet wel de grootste kneuzenpartij van heel Roland Garros zijn.
Het is rat er verder alleen Bussiness Class op tv is.quote:
Je bent zelf een rat!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is rat er verder alleen Bussiness Class op tv is.
http://nos.nl/video/21065(...)r-roland-garros.htmlquote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef TheArt het volgende:
Djoko vindt een interview met de NOS in het Serviwch geven wat apart
Vind ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef TheArt het volgende:
Djoko vindt een interview met de NOS in het Serviwch geven wat apart
MensGODquote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is rat er verder alleen Bussiness Class op tv is.
Bij zo'n rukwedstrijd als deze snap ik de foutenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Sijsling kan zijn servicegame behouden'
' O nee, dit was een break'
Genant
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 22:58:39Lekker sportjaartje wel trouwens. En we zijn nog niet eens op de helft. reageer retweet
*Is net begonnenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maak het nou af, Rooowwwwwbin moet zo beginnen
Nou, stiekem is ie dat nog ook jaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig is de mentaal stabiele Nederlander inmiddels begonnen.
Ik heb Mauresmo niet zien zittenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Een lucky loser tegen de nummer 1243 van de wereld. Dat dit kan op Roland Garros.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 22:59:14Het is maar goed dat we dat EK zijn misgelopen. Ik zou er een polonaiseknie en een juicharm van krijgen. reageer retweet
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:01 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 22:59:14Het is maar goed dat we dat EK zijn misgelopen. Ik zou er een polonaiseknie en een juicharm van krijgen. reageer retweet
twitter:LeonDashorst twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 23:23:38@thijszonneveld deze tweet haha je kan me oprapen 😂😂 reageer retweet
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rooowwwwwwwbin pakt een game tegen Sock
Sjaak Sokquote:Op zondag 22 mei 2016 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Je ouders zouden je maar Sock genoemd hebben.
Iddquote:Op zondag 22 mei 2016 13:15 schreef TheArt het volgende:
Dat geluid is echt kneiter irritant. Voordat er maar een bal geslagen is, weet ik al wat de uitkomst van het punt is
HALLO MEDAILLESPIEGELquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 22:58:39Lekker sportjaartje wel trouwens. En we zijn nog niet eens op de helft. reageer retweet
quote:
Ja, maar Jack Sock, die kent u niet, is een goede speler uit de Verenigde Staten van Amerika.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht dat dit de favoriete ondergrond was van faalHaasse?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, maar grandslamniveau is veel te hoog gegrepen voor Haasse. Het is hem niet kwalijk te nemen. Hij hoort nou eenmaal thuis op de challengers maar soms mag hij een balletje slaan met de grote heren.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, maar Jack Sock, die kent u niet, is een goede speler uit de Verenigde Staten van Amerika.
Dat is deels niet mooi, maar ook triest. Haase is namelijk de enige Nederlandse mannelijke tennisser die wel alles voor zijn carrière over heeft en er wel vol voor gaat. Afgeven op Thiemow en Slice is wat mij betreft altijd volledig terecht, Haase krijgt toch vaak onterecht kritiek omdat ie af en toe zich gedraagt als een downie.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:00 schreef Piperidine het volgende:
Toch mooi dat Haase door alles en iedereen wordt uitgekotst.
Vanavond pas.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoelaat verwachten jullie dat het speelschema voor morgen ongeveer bekend is?
Oké, ik hoop vroeg in de avond.quote:
quote:
Jammer dat ze nog steeds geen dak hebben. Dat wordt 2019?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef George_Zina het volgende:
Het is vandaag en maandag een slechte dag voor tennis. Veel kans op neerslag. Vanaf dinsdag zal het weer beter worden.
Ik hoop dat ze dit toernooi dit jaar nog afmaken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog steeds geen dak hebben. Dat wordt 2019?
Eigenlijk belachelijk anno 2016. Ze willen het Roland Garros park ook nog stevig gaan uitbreiden aangezien het nu de kleinste grandslampark is van alle vier, en daar hoor dan ook een dak bij boven de centre court, maar laat nog een lange tijd op zich wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog steeds geen dak hebben. Dat wordt 2019?
Nee, ik bedoel dat ze een dak hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit toernooi dit jaar nog afmaken hoor
ohquote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze een dak hebben.
Ja, het gaat echt geen drie jaar onafgebroken regenen hoor.quote:
Dat kan alleen op Wimbledon natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt geen drie jaar onafgebroken regenen hoor.
twitter:Mike_Dickson_DM twitterde op zondag 22-05-2016 om 15:19:43Kyrgios on what he sees as officiating double standards, says if he'd touched umpire like Djokovic in Rome it would have been a 'circus'. reageer retweet
Nja, Djokovic kreeg destijds volgens mij ook een waarschuwing toen hij schreeude in een richting van een ballenjongen (die tussen Djokovic en Djokovic's team in stond.)quote:Op zondag 22 mei 2016 16:25 schreef wimderon het volgende:
Kyrgios kreeg een waarschuwing omdat hij te luid om de handdoek zou hebben gevraagd aan een ballenjongen en was er na afloop niet echt blij mee.twitter:Mike_Dickson_DM twitterde op zondag 22-05-2016 om 15:19:43Kyrgios on what he sees as officiating double standards, says if he'd touched umpire like Djokovic in Rome it would have been a 'circus'. reageer retweet
twitter:rolandgarros twitterde op zondag 22-05-2016 om 16:17:01Rain update: the last match on Ct.3, Gasparyan-Stephens, has been cancelled for today. // Le dernier match sur le Court 3 est annulé #RG16 reageer retweet
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een update over het weer op RG? Het recentste wat ik vind,is deze tweet:twitter:rolandgarros twitterde op zondag 22-05-2016 om 16:17:01Rain update: the last match on Ct.3, Gasparyan-Stephens, has been cancelled for today. // Le dernier match sur le Court 3 est annulé #RG16 reageer retweet
Dus niks voor 17:30 Nederlandse tijd.twitter:Tennis_UKTV twitterde op zondag 22-05-2016 om 16:23:12Latest update from Roland Garros:Fourth match on each court cancelled.No play before 16:30 BST. reageer retweet
Ja, vanwege de metro. Ik zie het verband ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:48 schreef BobW het volgende:
Er wordt weer gespeeld. Laatste twee wedstrijden van elke baan zijn wel afgelast.
Haase: http://nos.nl/livestream/2106500-roland-garros-haase-sock.html
twitter:rolandgarros twitterde op zondag 22-05-2016 om 17:47:29Les 2 derniers matchs prévus initialement sur chaque court sont annulés à cause de la météo ☔ 😢 ⚡ #RG16 https://t.co/EnhIA6mfZ7 reageer retweet
meteo = weerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vanwege de metro. Ik zie het verband ook niet.twitter:rolandgarros twitterde op zondag 22-05-2016 om 17:47:29Les 2 derniers matchs prévus initialement sur chaque court sont annulés à cause de la météo ☔ 😢 ⚡ #RG16 https://t.co/EnhIA6mfZ7 reageer retweet
Ja, weet ik dat.quote:
Metroquote:Op zondag 22 mei 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vanwege de metro. Ik zie het verband ook niet.twitter:rolandgarros twitterde op zondag 22-05-2016 om 17:47:29Les 2 derniers matchs prévus initialement sur chaque court sont annulés à cause de la météo ☔ 😢 ⚡ #RG16 https://t.co/EnhIA6mfZ7 reageer retweet
quote:
Ze zullen wel aan Wawa, Kei en Radwanska vragen om er een spoedklus van te makenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Hopelijk morgen niet weer zo'n dag als vandaag. Hierbij de OOP voor morgen. Het programma voor Chatrier lijkt me met vijf partijen (hoewel er een TBF bij zit) nogal ambitieus. Misschien mogen ze al blij zijn als ze Rosol-Wawrinka afgespeeld krijgen.
Ja, zou fijn zijn als ze na morgen weer op schema liggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan Wawa, Kei en Radwanska vragen om er een spoedklus van te maken
Hahahah het 2e punt. Net gehoord dat zn vrouw is vreemd gegaan ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef luckass het volgende:
Berlocq
https://twitter.com/result_de_tenis/status/734115766455422977
Oh, is niet op RG, maar toch leuk
#ilpleuttwitter:robin_haase twitterde op maandag 23-05-2016 om 08:49:55Still waiting for the start of the deciding set. #tennislife @rolandgarros #ilpleut https://t.co/yCTYmDr9aF reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |