quote:
Nja, heeft hij die niet altijd? Ik bedoel, hij krijgt best weleens goeie tegenstanders, maar zijn passage naar de QF is toch NID.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Djoker vrijgeleide naar kwartfinale
Klopt.quote:
Dus in de helft van Murray?quote:
Hij zit dus in de helft van Djokovic.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nadal zit bij Tsonga
Murray zit aan andere kant
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zit dus in de helft van Djokovic.
Maar dan had je geen Djokovic-Murray gehad. Nu krijgen we het misschien allebeiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer hoor als het een halve finale Djokovic-Nadal wordt. Dat zou toch echt de finale moeten zijn.
Maar Djokovic-Murray vind ik aanzienlijk minder boeiend dan Djokovic-Nadal. Ik hoopte al op een vijfsetter in de finale, tussen Djokovic en Nadal, omdat Nadal nog nooit een vijfsetter op gravel verloren heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar dan had je geen Djokovic-Murray gehad. Nu krijgen we het misschien allebei
Fognini verliest de eerste ronde van Gralollersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal misschien in de derde ronde tegen Fognini.
twitter:NickMcCarvel twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 12:11:03#Djokovic's path to #RG16🏆 (by seeds):1R Lu2R Qualifier3R Delbonis4R Bautista-Agut (Coric, Fritz)QF Berdych (Ferrer)SF NadalF Murray reageer retweet
Oostenrijkse Ferrerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Heb het idee dat die Thiem het hele jaar al elke week een toernooi speelt..
hallo maniquote:Op zondag 22 mei 2016 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet wel de grootste kneuzenpartij van heel Roland Garros zijn.
Het is rat er verder alleen Bussiness Class op tv is.quote:
Je bent zelf een rat!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is rat er verder alleen Bussiness Class op tv is.
http://nos.nl/video/21065(...)r-roland-garros.htmlquote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef TheArt het volgende:
Djoko vindt een interview met de NOS in het Serviwch geven wat apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |