In de brugklas was er een jongen in de pauze die alle kruiden en sausjes van zo'n zakje in het zakje deed met de noodles er nog in, ongekookt. En toen ging hij dat zakje in elkaar drukken zodat de harde noodles kruimels werden en het een droge mix werd met de kruiden en sausjes.quote:
Wel dat ze in deze tijd vh jaar naar het noorden vliegen en dat zei ik. Ben je mooi uitgeluld.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat iets 100 keer zo is wil niey zeggen dat het 101e keer weer zo gaat
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerkenquote:
Probeer deze eens, want deze is echt lekker:quote:Op maandag 16 mei 2016 12:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerken
Ik moet nieuwe kwark halen, want ik had franse kwark gekocht en die is kanjerranzig, smaakt letterlijk naar kots. dus nu weer gewoon turk! once u go turk u never go trug
jij mop?
verkopen ze hier nietquote:Op maandag 16 mei 2016 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer deze eens, want deze is echt lekker:
[ afbeelding ]
succes lieverdquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit de puntjes op de I te zetten voor de laatste hoofdstukken van mijn scriptie. Heb zoveel motivatie issues nu.
Ok, ik sluit fok weer af. Genoeg ontweken. Aju.
Jij mop?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerken
Ik moet nieuwe kwark halen, want ik had franse kwark gekocht en die is kanjerranzig, smaakt letterlijk naar kots. dus nu weer gewoon turk! once u go turk u never go trug
jij mop?
Succesquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit de puntjes op de I te zetten voor de laatste hoofdstukken van mijn scriptie. Heb zoveel motivatie issues nu.
Ok, ik sluit fok weer af. Genoeg ontweken. Aju.
jeetjequote:Op maandag 16 mei 2016 12:12 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
In de brugklas was er een jongen in de pauze die alle kruiden en sausjes van zo'n zakje in het zakje deed met de noodles er nog in, ongekookt. En toen ging hij dat zakje in elkaar drukken zodat de harde noodles kruimels werden en het een droge mix werd met de kruiden en sausjes.
En toen at hij zo uit dat zakje de noodles alsof het chips was.
Those were the days.
nee. Je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 16 mei 2016 12:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel dat ze in deze tijd vh jaar naar het noorden vliegen en dat zei ik. Ben je mooi uitgeluld.
Ja enig, lig op de bank nuquote:Op maandag 16 mei 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi chrolo hoe was je pinksternachtdagmiddag
Ja ik steek haar ogen uitquote:
Nee met een vorkquote:
Ja.quote:
IK HOOP DAT JE ANDERE KNIE OOK GAAT SNEUVELENquote:Op maandag 16 mei 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, als het je niet bevalt log je maar uit
Madquote:Op maandag 16 mei 2016 13:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE ANDERE KNIE OOK GAAT SNEUVELEN
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sisquote:Op maandag 16 mei 2016 13:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik dan meedoen met mijzelf te ontleden
Sorry khal chrolo was ff besig ;s ben alleen naar stadje geweest, even gekeken, voelde mij onveilig want zolderkamer verlaten is eng en keerde terug.
heb het te doen met jequote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sis
Wrong, ik kan rollenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad
Met twee kapotte knieen ben ik nog steeds sneller dan jij
Ja je weet maar nooit of je aan het praten bent met een psycho of een murdera ;squote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sis
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja je weet maar nooit of je aan het praten bent met een psycho of een murdera ;s
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.
Hmm, matig.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.
wel srs issuequote:Op maandag 16 mei 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze domme vrouw
LIF / Badpak met corrigerend effect in de maagstreek
ik zag het en stel voor het topic dicht te gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een gepaste oplossing aangedragen
Ik ben voorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag het en stel voor het topic dicht te gooien
Ja nu durf je wel he nu ze er niet isquote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he
Dat is 1/5e van Stimorol
Ik ben er vrij zeker van dat ze dit leest binnen paar minutenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nu durf je wel he nu ze er niet is
ongetwijfeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit is grappig omdat ik awesome ben en jij de kneus
Maar jij bent ook maar 1 meter lang ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
70 kilo.![]()
dat is gewoon zowat 1,5e opsonisatie.
jij bent wat 45 kilo ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
70 kilo.![]()
dat is gewoon zowat 1,5e opsonisatie.
Ye, misschien is zij bijna 2 meter ofzquote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent ook maar 1 meter lang ofzo
Weet je hoe lui je wordt van etenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet hoe men het zo ver kan laten komen om echt tientallen kilo's boven een gezond gewicht te zitten.
Precies. Gaat toch om proporties ehquote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ye, misschien is zij bijna 2 meter ofz
ik denk dat het je op een gegeven moment gewoon niet zo veel meer interesseert.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet hoe men het zo ver kan laten komen om echt tientallen kilo's boven een gezond gewicht te zitten.
Insallah breek je je beide benen en ben je nog maanden uitgeschakeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he
Dat is 1/5e van Stimorol
verdriet en dopaminequote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij weet echt niet wanneer het een grap isquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah breek je je beide benen en ben je nog maanden uitgeschakeld.
Amin.
In mijn geval is het hormonaal. Ik heb een tijd heel slecht geleefd na bepaalde gebeurtenissen, waarbij ik serieus maanden geen groente of fruit heb gegeten. Dat heeft effect gehad en toenik met de pil stopte kwamen die effecten dus tevoorschijn en kwam ik maar aan en aan en aan. Ik had eerst geen idee waar het aan lag en toen ik daar achterkwam was ik tig kilo's verder. Had ook heel veel stress toen en dat heeft ook een dikmakend gevolg.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat wel, tis zo'n lief jong.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Murdera vraagt altijd netjes of hij z'n snok in je anus mag rammen. Echt een schatje
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wanneer het een grap is
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Logische verklaring ja. En idd, als je stopt met pil dan kom je ook wat aan en leeftijd, naar mate je ouder wordt heb je meestal een niet meer zoals vroeger snelle stofwisseling. Maar je hebt dus ook van die mensen die echt dan geen hap door de keel krijgen als ze stressed zijn. Dat heb ik dusquote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In mijn geval is het hormonaal. Ik heb een tijd heel slecht geleefd na bepaalde gebeurtenissen, waarbij ik serieus maanden geen groente of fruit heb gegeten. Dat heeft effect gehad en toenik met de pil stopte kwamen die effecten dus tevoorschijn en kwam ik maar aan en aan en aan. Ik had eerst geen idee waar het aan lag en toen ik daar achterkwam was ik tig kilo's verder. Had ook heel veel stress toen en dat heeft ook een dikmakend gevolg.
Leeftijd is er ook één. Naarmate men ouder wordt, veranderen zaken en sommigen passen hun leefwijze daar niet op aan.
Eten is voor sommigen ook troost. Vaak zie je dat die hele dikke mensen wel iets proberen te ontwijken en eten ze troost geeft.
of jíj weet dat nietquote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kuroi?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Wil iemand een irritant zwart katje hebben?
Beter ben je continue beschermd. 1x in de tien jaar prikje halen dus.quote:
Doe maarquote:Op maandag 16 mei 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Wil iemand een irritant zwart katje hebben?
Ik kan vragen of ze naar je huis toe wil lopen maar denk niet dat ze dat doet.quote:
Je hebt er pillen voor. Ik twijfel nog of ik ze moet halen. 60 euro per potje voor een maand. Wat adviseer jijquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Logische verklaring ja. En idd, als je stopt met pil dan kom je ook wat aan en leeftijd, naar mate je ouder wordt heb je meestal een niet meer zoals vroeger snelle stofwisseling. Maar je hebt dus ook van die mensen die echt dan geen hap door de keel krijgen als ze stressed zijn. Dat heb ik dus.
Maar wel goed van jou heur dat je inmiddels inziet waardoor je bent aangekomen, voor veel mensen is dat een extreem lastige stap.
Truequote:Op maandag 16 mei 2016 13:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter ben je continue beschermd. 1x in de tien jaar prikje halen dus.
Wat doet ze?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ze is echt fucking vervelend nu.
Natuurlijk niet, ze wil liever bij een aardig persoon zoals jij blijvenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan vragen of ze naar je huis toe wil lopen maar denk niet dat ze dat doet.
Ze gedraagt zich weer eens alsof ze veel speed op heeftquote:
Wat voor pilletje, zo'n pil met poeder erin zoals xls medical stick wat je vet uit eten "absorbeert" en je het dan uitscheidt of vetverbrander/metabolisme versneller?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt er pillen voor. Ik twijfel nog of ik ze moet halen. 60 euro per potje voor een maand. Wat adviseer jijOnderzoeken tonen aan dat 75%van de mensen met pcos er baat bij hebben. Let wel: goede onderzoeken dus niet die bullshit beweringen die je altijd leest. Vier potjes en een goed dieet moeten helpen.
wat voor pillen?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt er pillen voor. Ik twijfel nog of ik ze moet halen. 60 euro per potje voor een maand. Wat adviseer jijOnderzoeken tonen aan dat 75%van de mensen met pcos er baat bij hebben. Let wel: goede onderzoeken dus niet die bullshit beweringen die je altijd leest. Vier potjes en een goed dieet moeten helpen.
Hey weet je wat je moet doen? Haar afgeven bij de Chinees.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich weer eens alsof ze veel speed op heeftKeihard rennen en vervolgens heel snel tegen de stoel aan klimmen om mij te pakken. En dat de hele tijd door. En als ik haar wil pakken dan gaat ze zich onder de douchebak verstoppen enz.
Heeft zij gesnoept aan jouw drugsvoorraadje?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich weer eens alsof ze veel speed op heeftKeihard rennen en vervolgens heel snel tegen de stoel aan klimmen om mij te pakken. En dat de hele tijd door. En als ik haar wil pakken dan gaat ze zich onder de douchebak verstoppen enz.
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen wiet dus dan zou ze juist chill moeten wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft zij gesnoept aan jouw drugsvoorraadje?haha maar kuroi heeft af en toe van die momenten toch
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voorquote:Op maandag 16 mei 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is toch best een jonge kat Ama? Met een touwtje kan je mooi leuk spelen met kuroi
Als je maar niet in haar ogen schijntquote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voor
Waar zie je mij voor aanquote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je maar niet in haar ogen schijnt
Goeie.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voor
Als ze dan weer eens fucking irritant doet dan pak ik dat ding. Maar nu even geen zin inquote:
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n final stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.pcos-solutions.nl/wat-is-d-chiro-inositol-dci/
Deze pillen
Echt tyfes duur
Leuke dieren die katten. Ik ben er mee opgegroeid. Nu, decennia later heeft m'n broer er 1, die heeft altijd een kat gehad en sinds kort heeft m'n zus er 2. Stuk voor stuk toffe beesten.quote:
Klopt, ze geven aan dit te gebruiken als ondersteuning en om na 3 of 4 maanden te stoppen en door te gaan met koolhydraatarm eten.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.
Chinees, die vreet ze opquote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit ergens alleen kom te wonen dan ga ik zo eindigen.
Ja katten zijn tof. Mijn volgende tattoo wordt ook een katquote:Op maandag 16 mei 2016 14:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuke dieren die katten. Ik ben er mee opgegroeid. Nu, decennia later heeft m'n broer er 1, die heeft altijd een kat gehad en sinds kort heeft m'n zus er 2. Stuk voor stuk toffe beesten.
Stray Cats logo?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja katten zijn tof. Mijn volgende tattoo wordt ook een kat
je hebt veel onderzoekjes, maar ik heb nul kennis van medisch wetenschap en snap er serieus de ballen van.quote:
wel baas wat je hier doet, die knowledge dropquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n final stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.
Dat komt omdat die mensen dom zijn. Domme mensen zijn vaak dik.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Jazeker, hormonale issues. Hoewel ik door gezonder eten in ieder geval mijn menstruatie weer een stuk beter heb gekregen. Ik ben een jaar bijna niet ongesteld geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tekstje van tandfonline is al stukken betrouwbaarder, het is namelijk ook gepubliceerd op PubMed: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/24601829/
Maar stimo heb jij last van PCOS?
Waarom zeg je nou weer zoiets? Bestaat jouw leven uit simpel scoren?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat komt omdat die mensen dom zijn. Domme mensen zijn vaak dik.
D chiro dingens zit ook in overvloed in boekweit, misschien als je wat bakt, boekweitmeel gebruiken? Want aan elk pilletje zit wel een bijwerking hequote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker, hormonale issues. Hoewel ik door gezonder eten in ieder geval mijn menstruatie weer een stuk beter heb gekregen. Ik ben een jaar bijna niet ongesteld geweest
Ghehe.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Drug het volgende:
[..]
wel baas wat je hier doet, die knowledge drop
Nee, dat wordt hier uitgelegd tot 7m30s.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou weer zoiets? Bestaat jouw leven uit simpel scoren?
Ik twijfel ook, want volgens mij is dat pilletje voor mensen die echt obese zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
D chiro dingens zit ook in overvloed in boekweit, misschien als je wat bakt, boekweitmeel gebruiken? Want aan elk pilletje zit wel een bijwerking he
Ja, vet hoge bmi. En aangezien je al bent afgevallen ben jij echt niet zo overweight als die pcos obese patientenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, want volgens mij is dat pilletje voor mensen die echt obese zijn![]()
Heb wel boekweit, gebruk het al even niet meer. Was het zattttttttttttttttt
GEFELICITEERD OUWE BOKquote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
Maar gaan jullie me nog feliciteren of wat
Gefeliciteerd, hoe oud ben je geworden? Of ben je mama geworden? Gepromoveerd? Geslaagd?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
Maar gaan jullie me nog feliciteren of wat
is er ergens een lijstje ofzo waar dat staatquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, vet hoge bmi. En aangezien je al bent afgevallen ben jij echt niet zo overweight als die pcos obese patienten![]()
Maar ik las net dat het ook in watermeloen zit
Bedankt lekker baklavaatje van mequote:
Zwemdiploma gehaaldquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe oud ben je geworden? Of ben je mama geworden? Gepromoveerd? Geslaagd?
Dat magquote:Op maandag 16 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mag ik klagen over éen dik wijf of mag dat niet nu
Nou vooruit, eentje danquote:Op maandag 16 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mag ik klagen over éen dik wijf of mag dat niet nu
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.htmlquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is er ergens een lijstje ofzo waar dat staat
Aaait toppie. dAt is dus eigenlijk hoe ik al eetquote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.html
eet jij beetje bewust?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.html
...quote:
Ja weet ik veel. Ene keer doe je alsof iets een grap is dan is het wel serieus. Andere keer ben je serieus is het allemaal een grap.quote:
Nee kom tegen me aan liggen dan voer ik je cashewnotenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil je wel danken met een goed befpartij?
Denk dat Amarantha wel van likken houdt.
Wow what?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil je wel danken met een goed befpartij?
Denk dat Amarantha wel van likken houdt.
Ow bby die zijn wel erg vet, dus je mag er maar 10 geven dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee kom tegen me aan liggen dan voer ik je cashewnoten
Ahw oké zal ze tellenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow bby die zijn wel erg vet, dus je mag er maar 10 geven dan.
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je ze in je mond nemen en dan in mijn mond spugen?
Moet ik ze ook vast kauwen voor jequote:Op maandag 16 mei 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je ze in je mond nemen en dan in mijn mond spugen?
Is goed schatjequote:Op maandag 16 mei 2016 14:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, graag heel. Wil zelf kauwen en slikken
pfff elke nacht bbyquote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
jij denkt de heledag aan mij sinds ik je die titpic heb gestuurd
Hamdullah, nee mayne au naturel vandaag.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Drug het volgende:
[..]
rani trankil jwz en met jou? heb je makiazj gezet?
Lol dacht dat dit over druks ging xdquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
o grapje ik heb wel wat op, ik heb ieniminie lijntje eyeliner op en wimper.
eiglk wel beetje raar zo zonder foundation en alles.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Crip het volgende:
oh ik las er automatisch overheen, ja dt heb ik ook
als hij niet trollt is ie echt een mongoolquote:Op maandag 16 mei 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
SEX / Vrouwen die vaginaal moeilijk klaarkomen
![]()
Troll hopelijk![]()
Vrouwen kunnen helemaal niet klaarkomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je ook met short dick sma'tjes vaginaal laten klaarkomen
waarom stel je zulke domme vragenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij nietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
there are no stupid questions, just stupid peoplequote:
Nope. Maar je vind beffen geen probleem toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Bestaan wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mij wordt altijd vertelt er bestaan geen domme vragen
Wat is short?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Dagelijks maar alleen van de konijntechniek.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef Montelly het volgende:
Wie van de sexy meidjes komt hier vaginaal klaar?
beffen lijkt mij echt heel erg leuk jaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Maar je vind beffen geen probleem toch?dus dan maakt het niet uit.
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef Drug het volgende:
vaginale orgasmes
gewoon alles tegelijk lekker stimuleren ja toch
Fakenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.
Mmmm ja schat ik kom terwijl ze eigenlijk gwn moe zijn van mannen en hun konijnentechniek/
lol mannen hebben niet genoeg passie om het voortouw te nemen in bed, en vrouwen zijn te shy ze3ma. wordt nooit iets voor die mensenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.
Mmmm ja schat ik kom terwijl ze eigenlijk gwn moe zijn van mannen en hun konijnentechniek/
Ja vastquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beffen lijkt mij echt heel erg leuk ja
Ja dat sws, dat je niet gwn zegt van nee dit word 'm niet.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ey bitch houd je short dick comments voor je
en ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de man die ik tref mag echt geen saaie fuck zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Drug het volgende:
[..]
lol mannen hebben niet genoeg passie om het voortouw te nemen in bed, en vrouwen zijn te shy ze3ma. wordt nooit iets voor die mensen
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady vlak voor me staat in de OVquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast
Totdat haar kut wat vleziger is dan in jouw fantasie. Dan ben je ineens bang voor dat vleesgat.
haha meeste mannen zijn luie motherfuckers, pas als een vrouw moeite doet gaat ie mss z'n best doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
[..]
de man die ik tref mag echt geen saaie fuck zijn
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij hangt er hoor.
ff serieus ga naar de hoerenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady voor me staat in de OV
laat staan een naakte vrouw..
die gordijntjes houden mij niet tegen
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady voor me staat in de OV
laat staan een naakte vrouw..
die gordijntjes houden mij niet tegen
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha meeste mannen zijn luie motherfuckers, pas als een vrouw moeite doet gaat ie mss z'n best doen.
hehe nicequote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
Als een man srs bij mij komt doe k sollicitatie gesprek
Ik moet bdsm kunenn aanvinken anders doei
Nee, yapma.. Je kan het echt zelf.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze zomer wss
als ik die job kan fixen tenminste
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ben gewoon echt te saai in omgang
ja ik ben ook een introvert. En dan heb je nog dimaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.
introvert zijn is ook niet ergquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.
Dima, even serieus. Het enige wat je mist is zelfvertrouwen. Stop met de hunkering naar het willen passen in een extroverte samenleving. Het is ok om niet super sociaal te zijn met 10 vrienden. Je meot jezelf niet vergelijken met dat soort mensen, daarmee probeer je jezelf te plaatsen in een hoekje dat niet voor jou geschikt is.quote:
en dit is relevant omdatquote:Op maandag 16 mei 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent idd creepy met dat gestaar naar treinmeisje.
Zij ook trouwens.
ik vergelijk me ook helemaal niet met die mensenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, even serieus. Het enige wat je mist is zelfvertrouwen. Stop met de hunkering naar het willen passen in een extroverte samenleving. Het is ok om niet super sociaal te zijn met 10 vrienden. Je meot jezelf niet vergelijken met dat soort mensen, daarmee probeer je jezelf te plaatsen in een hoekje dat niet voor jou geschikt is.
Ik heb medelijden met jou. Vooral omdat je nu een grote bek tegen mij op zet en kont likt van mensen die jou non stop uitlachen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vergelijk me ook helemaal niet met die mensen
ik heb niet eens 1 vriend waarmee ik praat of dingen onderneem
en in groepjes ben ik een stille muis
jij weet niet hoe ik ben in real dus stfu
ik snap je nietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hinderlijker is dan een beetje saai zijn.
Oogcontact ontwijken is een teken van zwakte. Schouders naar achteren en aankijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap je niet
ik staar zowat nooit
in de gym kijk ik ook nooit bv
Bedoel niet deezercreepy, maar dat van treinmeisje wat je laatst postte.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap je niet
ik staar zowat nooit
in de gym kijk ik ook nooit bv
zal je eens aankijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oogcontact ontwijken is een teken van zwakte. Schouders naar achteren en aankijken.
Met welk oogquote:
oh zoquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel niet deezercreepy, maar dat van treinmeisje wat je laatst postte.
inb4 niels met een post over hoe je makkelijk zelf loempia's kan makenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Brrr had net loempia's van een Thaise eetkraam. Bah bah.
je bent me voorquote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
V&A / [GEZ]: Meisje (18-22) autorijden voor geld
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 niels met een post over hoe je makkelijk zelf loempia's kan maken
en waar je de beste thais vind zonder std'squote:Op maandag 16 mei 2016 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 niels met een post over hoe je makkelijk zelf loempia's kan maken
van body on body massages krijg je geen soa's man.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
en waar je de beste thais vind zonder std's
HAHAHA moest zo hard lachen toen ik dat las he jeetjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent me voor
echt. hoe verzin je het
Van zwemmen in Pattaya kun je zomaar zwanger raken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
van body on body massages krijg je geen soa's man.
ik hoop gewoon oprecht dat het nep isquote:Op maandag 16 mei 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHA moest zo hard lachen toen ik dat las he jeetje
Ik ben in Pattaya geweest.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van zwemmen in Pattaya kun je zomaar zwanger raken.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah verdomme, ben net te oud.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan zo maar zijn dat jij nu al 20 jaar een kind hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben in Pattaya geweest.
Maar weet er nog weinig van. Is ook 20 jaar terug!
Ah godverdomme, ben geen meisjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan zo maar zijn dat jij nu al 20 jaar een kind hebt.
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef McGrath het volgende:
ik denk dat opso hem wel een berichtje gestuurd heeft
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga niet voor 25 euro autorijden met een masturberende kerel naast mij
Is dit Erno-BE?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeker een taalpuristje, zo lang haar vader 'willen' verkeerd vervoegt zal ze niet rusten.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kind wilt niet slapen. Doodmoe is ze.
In je armen nemen en wiegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef maar aan nanny opsoquote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lolquote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker een taalpuristje, zo lang haar vader 'willen' verkeerd vervoegt zal ze niet rusten.
Wiet thee geven.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet zoveel bij haar.
Oh oké.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar wacht ik mee tot ze acht is.
Hoe oud is ze ook alweer?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet zoveel bij haar.
En terechtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh mama wil niet op bezoek komen als ik later 16 katten adopteer.
Kruipen en tijgeren ja. En ze is druk bezig met aan vanalles en nog wat op te trekken. Genot wel.quote:
16 kattenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh mama wil niet op bezoek komen als ik later 16 katten adopteer.
Binnenkort loop je er achteraan te vangen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kruipen en tijgeren ja. En ze is druk bezig met aan vanalles en nog wat op te trekken. Genot wel.
taalpurisme betekent dat invloeden uit andere talen afkeurtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker een taalpuristje, zo lang haar vader 'willen' verkeerd vervoegt zal ze niet rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |