Dagelijks maar alleen van de konijntechniek.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef Montelly het volgende:
Wie van de sexy meidjes komt hier vaginaal klaar?
beffen lijkt mij echt heel erg leuk jaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Maar je vind beffen geen probleem toch?dus dan maakt het niet uit.
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef Drug het volgende:
vaginale orgasmes
gewoon alles tegelijk lekker stimuleren ja toch
Fakenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.
Mmmm ja schat ik kom terwijl ze eigenlijk gwn moe zijn van mannen en hun konijnentechniek/
lol mannen hebben niet genoeg passie om het voortouw te nemen in bed, en vrouwen zijn te shy ze3ma. wordt nooit iets voor die mensenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
70+ % komt niet eens 's klaar door alleen vaginaal. Denk dat veel mannen worden voorgelogen.
Mmmm ja schat ik kom terwijl ze eigenlijk gwn moe zijn van mannen en hun konijnentechniek/
Ja vastquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beffen lijkt mij echt heel erg leuk ja
Ja dat sws, dat je niet gwn zegt van nee dit word 'm niet.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ey bitch houd je short dick comments voor je
en ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de man die ik tref mag echt geen saaie fuck zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Drug het volgende:
[..]
lol mannen hebben niet genoeg passie om het voortouw te nemen in bed, en vrouwen zijn te shy ze3ma. wordt nooit iets voor die mensen
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady vlak voor me staat in de OVquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast
Totdat haar kut wat vleziger is dan in jouw fantasie. Dan ben je ineens bang voor dat vleesgat.
haha meeste mannen zijn luie motherfuckers, pas als een vrouw moeite doet gaat ie mss z'n best doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
[..]
de man die ik tref mag echt geen saaie fuck zijn
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij hangt er hoor.
ff serieus ga naar de hoerenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady voor me staat in de OV
laat staan een naakte vrouw..
die gordijntjes houden mij niet tegen
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik word al onmin geil als er een kontje van fatsig old rimpel lady voor me staat in de OV
laat staan een naakte vrouw..
die gordijntjes houden mij niet tegen
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha meeste mannen zijn luie motherfuckers, pas als een vrouw moeite doet gaat ie mss z'n best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |