quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich weer eens alsof ze veel speed op heeftKeihard rennen en vervolgens heel snel tegen de stoel aan klimmen om mij te pakken. En dat de hele tijd door. En als ik haar wil pakken dan gaat ze zich onder de douchebak verstoppen enz.
Haha ik heb alleen wiet dus dan zou ze juist chill moeten wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft zij gesnoept aan jouw drugsvoorraadje?haha maar kuroi heeft af en toe van die momenten toch
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voorquote:Op maandag 16 mei 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is toch best een jonge kat Ama? Met een touwtje kan je mooi leuk spelen met kuroi
Als je maar niet in haar ogen schijntquote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voor
Waar zie je mij voor aanquote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je maar niet in haar ogen schijnt
Goeie.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt en ik heb daar een laserpen voor
Als ze dan weer eens fucking irritant doet dan pak ik dat ding. Maar nu even geen zin inquote:
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n final stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.pcos-solutions.nl/wat-is-d-chiro-inositol-dci/
Deze pillen
Echt tyfes duur
Leuke dieren die katten. Ik ben er mee opgegroeid. Nu, decennia later heeft m'n broer er 1, die heeft altijd een kat gehad en sinds kort heeft m'n zus er 2. Stuk voor stuk toffe beesten.quote:
Klopt, ze geven aan dit te gebruiken als ondersteuning en om na 3 of 4 maanden te stoppen en door te gaan met koolhydraatarm eten.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.
Chinees, die vreet ze opquote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit ergens alleen kom te wonen dan ga ik zo eindigen.
Ja katten zijn tof. Mijn volgende tattoo wordt ook een katquote:Op maandag 16 mei 2016 14:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuke dieren die katten. Ik ben er mee opgegroeid. Nu, decennia later heeft m'n broer er 1, die heeft altijd een kat gehad en sinds kort heeft m'n zus er 2. Stuk voor stuk toffe beesten.
Stray Cats logo?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja katten zijn tof. Mijn volgende tattoo wordt ook een kat
je hebt veel onderzoekjes, maar ik heb nul kennis van medisch wetenschap en snap er serieus de ballen van.quote:
wel baas wat je hier doet, die knowledge dropquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels over dat tekstje wat er staat. Cyclisch AMP is een second messenger, niet DCI. Door middel van insuline receptoren worden de beta cellen in je lever gestimuleerd. En insulineresistentie is een reversibel proces, tenminste, als je niet in zo'n final stage van diabetes mellitus type II bent. Je moet dan gewoon minder suikers eten om weer een "gezond" insulinespiegel te krijgen.
Dat komt omdat die mensen dom zijn. Domme mensen zijn vaak dik.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet hoe men het zo ver kan laten komen om echt tientallen kilo's boven een gezond gewicht te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |