ik zag het en stel voor het topic dicht te gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een gepaste oplossing aangedragen
Ik ben voorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag het en stel voor het topic dicht te gooien
Ja nu durf je wel he nu ze er niet isquote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he
Dat is 1/5e van Stimorol
Ik ben er vrij zeker van dat ze dit leest binnen paar minutenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nu durf je wel he nu ze er niet is
ongetwijfeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit is grappig omdat ik awesome ben en jij de kneus
Maar jij bent ook maar 1 meter lang ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
70 kilo.![]()
dat is gewoon zowat 1,5e opsonisatie.
jij bent wat 45 kilo ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
70 kilo.![]()
dat is gewoon zowat 1,5e opsonisatie.
Ye, misschien is zij bijna 2 meter ofzquote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent ook maar 1 meter lang ofzo
Weet je hoe lui je wordt van etenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet hoe men het zo ver kan laten komen om echt tientallen kilo's boven een gezond gewicht te zitten.
Precies. Gaat toch om proporties ehquote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ye, misschien is zij bijna 2 meter ofz
ik denk dat het je op een gegeven moment gewoon niet zo veel meer interesseert.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap niet hoe men het zo ver kan laten komen om echt tientallen kilo's boven een gezond gewicht te zitten.
Insallah breek je je beide benen en ben je nog maanden uitgeschakeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he
Dat is 1/5e van Stimorol
verdriet en dopaminequote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij weet echt niet wanneer het een grap isquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah breek je je beide benen en ben je nog maanden uitgeschakeld.
Amin.
In mijn geval is het hormonaal. Ik heb een tijd heel slecht geleefd na bepaalde gebeurtenissen, waarbij ik serieus maanden geen groente of fruit heb gegeten. Dat heeft effect gehad en toenik met de pil stopte kwamen die effecten dus tevoorschijn en kwam ik maar aan en aan en aan. Ik had eerst geen idee waar het aan lag en toen ik daar achterkwam was ik tig kilo's verder. Had ook heel veel stress toen en dat heeft ook een dikmakend gevolg.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |