hehe nicequote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
Als een man srs bij mij komt doe k sollicitatie gesprek
Ik moet bdsm kunenn aanvinken anders doei
Nee, yapma.. Je kan het echt zelf.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze zomer wss
als ik die job kan fixen tenminste
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ben gewoon echt te saai in omgang
ja ik ben ook een introvert. En dan heb je nog dimaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.
introvert zijn is ook niet ergquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook introvert. Vind ik heel fijn. Je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen.
Dima, even serieus. Het enige wat je mist is zelfvertrouwen. Stop met de hunkering naar het willen passen in een extroverte samenleving. Het is ok om niet super sociaal te zijn met 10 vrienden. Je meot jezelf niet vergelijken met dat soort mensen, daarmee probeer je jezelf te plaatsen in een hoekje dat niet voor jou geschikt is.quote:
en dit is relevant omdatquote:Op maandag 16 mei 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent idd creepy met dat gestaar naar treinmeisje.
Zij ook trouwens.
ik vergelijk me ook helemaal niet met die mensenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, even serieus. Het enige wat je mist is zelfvertrouwen. Stop met de hunkering naar het willen passen in een extroverte samenleving. Het is ok om niet super sociaal te zijn met 10 vrienden. Je meot jezelf niet vergelijken met dat soort mensen, daarmee probeer je jezelf te plaatsen in een hoekje dat niet voor jou geschikt is.
Ik heb medelijden met jou. Vooral omdat je nu een grote bek tegen mij op zet en kont likt van mensen die jou non stop uitlachen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vergelijk me ook helemaal niet met die mensen
ik heb niet eens 1 vriend waarmee ik praat of dingen onderneem
en in groepjes ben ik een stille muis
jij weet niet hoe ik ben in real dus stfu
ik snap je nietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hinderlijker is dan een beetje saai zijn.
Oogcontact ontwijken is een teken van zwakte. Schouders naar achteren en aankijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap je niet
ik staar zowat nooit
in de gym kijk ik ook nooit bv
Bedoel niet deezercreepy, maar dat van treinmeisje wat je laatst postte.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap je niet
ik staar zowat nooit
in de gym kijk ik ook nooit bv
zal je eens aankijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oogcontact ontwijken is een teken van zwakte. Schouders naar achteren en aankijken.
Met welk oogquote:
oh zoquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel niet deezercreepy, maar dat van treinmeisje wat je laatst postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |