Jazeker, hormonale issues. Hoewel ik door gezonder eten in ieder geval mijn menstruatie weer een stuk beter heb gekregen. Ik ben een jaar bijna niet ongesteld geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tekstje van tandfonline is al stukken betrouwbaarder, het is namelijk ook gepubliceerd op PubMed: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/24601829/
Maar stimo heb jij last van PCOS?
Waarom zeg je nou weer zoiets? Bestaat jouw leven uit simpel scoren?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat komt omdat die mensen dom zijn. Domme mensen zijn vaak dik.
D chiro dingens zit ook in overvloed in boekweit, misschien als je wat bakt, boekweitmeel gebruiken? Want aan elk pilletje zit wel een bijwerking hequote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker, hormonale issues. Hoewel ik door gezonder eten in ieder geval mijn menstruatie weer een stuk beter heb gekregen. Ik ben een jaar bijna niet ongesteld geweest
Ghehe.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Drug het volgende:
[..]
wel baas wat je hier doet, die knowledge drop
Nee, dat wordt hier uitgelegd tot 7m30s.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou weer zoiets? Bestaat jouw leven uit simpel scoren?
Ik twijfel ook, want volgens mij is dat pilletje voor mensen die echt obese zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
D chiro dingens zit ook in overvloed in boekweit, misschien als je wat bakt, boekweitmeel gebruiken? Want aan elk pilletje zit wel een bijwerking he
Ja, vet hoge bmi. En aangezien je al bent afgevallen ben jij echt niet zo overweight als die pcos obese patientenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, want volgens mij is dat pilletje voor mensen die echt obese zijn![]()
Heb wel boekweit, gebruk het al even niet meer. Was het zattttttttttttttttt
GEFELICITEERD OUWE BOKquote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
Maar gaan jullie me nog feliciteren of wat
Gefeliciteerd, hoe oud ben je geworden? Of ben je mama geworden? Gepromoveerd? Geslaagd?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
Maar gaan jullie me nog feliciteren of wat
is er ergens een lijstje ofzo waar dat staatquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, vet hoge bmi. En aangezien je al bent afgevallen ben jij echt niet zo overweight als die pcos obese patienten![]()
Maar ik las net dat het ook in watermeloen zit
Bedankt lekker baklavaatje van mequote:
Zwemdiploma gehaaldquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe oud ben je geworden? Of ben je mama geworden? Gepromoveerd? Geslaagd?
Dat magquote:Op maandag 16 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mag ik klagen over éen dik wijf of mag dat niet nu
Nou vooruit, eentje danquote:Op maandag 16 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mag ik klagen over éen dik wijf of mag dat niet nu
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.htmlquote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is er ergens een lijstje ofzo waar dat staat
Aaait toppie. dAt is dus eigenlijk hoe ik al eetquote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.html
eet jij beetje bewust?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm als je d chiro inositol food sources typt dan krijg je veel artikeltjes, iig zit het dus in boekweit en watermeloen. Ik ken deze site niet zo, maar er staat wel wat erover http://www.ehow.com/list_(...)_chiro_inositol.html
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |