Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Slimme zet van Van Gaal die fake bommelding. Nu kan hij in alle rust een b-elftal opstellen tegen Bournemouth zonder ook maar één speler onnodig te hoeven belasten. Of hij nou 5de of 6de wordt maakt toch niet uit.
Uitzending begint om 17.15quote:
Zondequote:
De voorbeschouwing is altijd al de moeite waard.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi dat de wedstrijd wordt uitgezonden op de BBC.. heb Fox een paar dagen te vroeg opgezegd.
Wat een miskoop.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:52 schreef PSVCL het volgende:
@KeesJansmaNL
Memphis niet bij LvG's selectie voor #FACupFinal
Dat niveau kan ie wel aan ja. Net onder de subtop van europaquote:
Subtopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat niveau kan ie wel aan ja. Net onder de subtop van europa
Ha haquote:
Kom net thuis. Gelukkig net op tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:49 schreef Monopoly_Man het volgende:
Die Louis compilatie op de BBC was leuk
'Vaginahoer'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis. Gelukkig net op tijd.
Geweldig die Afrikaan daarnet![]()
Rustig hier trouwens
Van Bolasie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:59 schreef Nober het volgende:
Als Crystal Palace dit wint neem ik een UI naar jullie keuze tot 21 juni.
Twee geweldige clubsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:11 schreef hafcfan het volgende:
2 aids elftallen. Voetbal liefhebbers skippen dit
Zeker, ben ziek maar ik bijt door.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:17 schreef Bolasie het volgende:
Lekker bekerdagje vandaag ook. Na de wedstrijd lekker zappen naar ARD.
BBC manquote:
Jammer vroeger zong alleen het publiek. Was nu niet te horen.quote:
Terwijl je altijd zo positief bentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
Als deze wedstrijd in de Premier League werd gespeeld had ik de tv niet eens aangezet
Lekker op de achtergrond aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
Als deze wedstrijd in de Premier League werd gespeeld had ik de tv niet eens aangezet
Dit. Had er eigenlijk niet eens erg in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Het is niet het oude Wembley, maar eigenlijk is het toch gewoon eeen mooi en sfeervol stadion.
The Fascist regimequote:
jank niet zoquote:
Vreselijk al die artiesten. Wat ik al zei vroeger alleen het publiek. Kreeg je kippenvelquote:
En Blind blijft maar in de basis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:34 schreef empa1010 het volgende:
Aha Memphis niet eens als reserve. Nog pijnlijker.
hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja das super voor Blind. Maar die speelt al die tijd vrij sterk toch.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja das super voor Blind. Maar die speelt al die tijd vrij sterk toch.
whutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Helemaal pijnlijk dat het nog terecht is ook
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.
Uh, okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.
Dit moet een grap zijn. Heb je Blind tegen de Spurs niet gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Het tegenargument is een filmpje van 4 minuten en 11 seconden. Fantastisch.quote:
huh?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook best zeggen dat je geobsedeerd door mijn posts bent.
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar ben ik precies geobsedeerdOmdat ik je een keer quote?
eerst vorige keer huhquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.
Zal vast allemaal toeval zijn, zal vast een complot tegen je zijn.
Dus ik zie je post meteen voor die van mij en dan moet ik eerst een minuut wachten en dan mag ik pas reageren? Juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.
Zal vast allemaal toeval zijn, zal vast een complot tegen je zijn.
Succes met de juichpolitie spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik zie je post meteen voor die van mij en dan moet ik eerst een minuut wachten en dan mag ik pas reageren? Juist.
Balletje rondtikken van links naar rechts en weer terug..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:52 schreef Sked het volgende:
United probeert de wedstrijd dood te maken alsof het 2-0 staat
Is dit Kick and Rush, ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je niet van kick and rush houdt, dan zap je toch weg?
Kan er gewoon niets van en die waarheid is ook eindelijk tot Louis gekomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef Doublepain het volgende:
Wauw geen Memphis, niet eens op de bank
watskeburt
Vechten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niets van en die waarheid is ook eindelijk tot Louis gekomen.
Houdt het wel leuk en spannendquote:
quote:
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.quote:
Even quoten:quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Helemaal pijnlijk dat het nog terecht is ook
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem te weinig spelen. Nu bevalt ie me wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verwacht dat jij dat Rashford in de definitieve selectie van Engeland zit voor Euro 2016?
Had Gullit het over. Je moet altijd minstens een 6 scoren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Hij raakte de bal niet eens iddquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Zou zomaar een penalty kunnen zijn trouwens
Derhalve: United ontsnapt x2
Ja en dan kan ie terugkomen bij Ajaxquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Begin een beetje op de hand van Palace te worden.. als zij winnen worden we ook bespaard van het gebler van Van Gaal
In de plek van Sar.quote:
Yes, in Mentsjesturquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat, morgen al een oefenpot voor het EK?
Ik vind het wel meevallen. Er worden alleen te veel kansen gemist. Nu ook weerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Hopelijk is de Duitse bekerfinale vermakelijker dan deze .
Walkover voor Bayern.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Hopelijk is de Duitse bekerfinale vermakelijker dan deze .
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef Coco98 het volgende:
Gaat Louis ontslagen worden als hij dit verliest?
Of je kijkt allebei.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen pingels a.u.b.
Ik wil zo naar FC BAYERN
Ja dan komt hoseeequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef Coco98 het volgende:
Ook als ie wint.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef Coco98 het volgende:
Lol Stijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
.
Heb je de uitgelezen kans om een prijs te pakken, verlies je van Crystal Palace.
Hahahahahahahahahahahahaha.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
Heb je de uitgelezen kans om een prijs te pakken, verlies je van Crystal Palace.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
Uh okequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
En maar blijven ontkennen héquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
Netjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
![]()
.
Post van de dagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
![]()
.
![]()
.
HAhahahaha.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
De post van Stijn in 1 gifje samengevat.quote:
Sorry, ik kijk al naar Bayern - Dortmund.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De post van Stijn in 1 gifje samengevat.
Is goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk al naar Bayern - Dortmund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |