Dit moet een grap zijn. Heb je Blind tegen de Spurs niet gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.
Het tegenargument is een filmpje van 4 minuten en 11 seconden. Fantastisch.quote:
huh?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook best zeggen dat je geobsedeerd door mijn posts bent.
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar ben ik precies geobsedeerdOmdat ik je een keer quote?
eerst vorige keer huhquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.
Zal vast allemaal toeval zijn, zal vast een complot tegen je zijn.
Dus ik zie je post meteen voor die van mij en dan moet ik eerst een minuut wachten en dan mag ik pas reageren? Juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerst vorige keer dat ik hoopte dat WHU ging winnen, was je ook in alle staten. Ik post net ''Hup Palace'' en je bent er nog sneller bij dan de brandweer bij een gemiddelde brand is.
Zal vast allemaal toeval zijn, zal vast een complot tegen je zijn.
Succes met de juichpolitie spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik zie je post meteen voor die van mij en dan moet ik eerst een minuut wachten en dan mag ik pas reageren? Juist.
Balletje rondtikken van links naar rechts en weer terug..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:52 schreef Sked het volgende:
United probeert de wedstrijd dood te maken alsof het 2-0 staat
Is dit Kick and Rush, ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je niet van kick and rush houdt, dan zap je toch weg?
Kan er gewoon niets van en die waarheid is ook eindelijk tot Louis gekomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef Doublepain het volgende:
Wauw geen Memphis, niet eens op de bank
watskeburt
Vechten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niets van en die waarheid is ook eindelijk tot Louis gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |