Ijslandquote:
IJslandquote:
Ik ga voor de gates liggen als ze toch willen gaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:23 schreef MakkieR het volgende:
wat een bagger zooi vanavond, niet meer meedoen
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de jury zitten doorgaans allemaal zure mensen die denken dat ze het buskruit hebben uitgevonden
Yupquote:
Eerste keer ESF?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:23 schreef Unites het volgende:
Moet je nagaan hoe vals er wordt gestemd door die juryleden
Echt wtf
IJslandquote:
Want is leukquote:Op zondag 15 mei 2016 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet ik deze post elke minuut lezen?
ben ik ook al weer vergeten. Wie was het?quote:
bedanktquote:
Ze gaan dat echt doen hequote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
JEZUS GEEF GEWOON DIE EINDUITSLAG NU MAAR NIET NOG EENS AL DIE 42 LANDEN
Lijkt me wel een mooi land om op vakantie te gaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Daar ga ik dan wel op vakantie als beloning.
daar geloof ik niet meer inquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef Forbry het volgende:
Het zou wel tof zijn als de uitslag van het televoten heel anders uitpakt...
een europees festival dat gehouden wordt op een ander continentquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef BabeWatcher het volgende:
we - gaan - naar Sydney toe
we gaan naar Sydney toe
Nee. Het wordt waarschijnlijk in Duitsland georganiseerd.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef BabeWatcher het volgende:
we - gaan - naar Sydney toe
we gaan naar Sydney toe
Gewoon nog bij alle jury's langs...omdat het kanquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
JEZUS GEEF GEWOON DIE EINDUITSLAG NU MAAR NIET NOG EENS AL DIE 42 LANDEN
Kolonialisme all over againquote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een europees festival dat gehouden wordt op een ander continent
Met hun 1 hele puntquote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Het wordt waarschijnlijk in Duitsland georganiseerd.
90 procent van z'n fortuin manquote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je had bij elkaar iets van 10 euro ingezet toch?
Wordt gewoon in Europa gehost.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een europees festival dat gehouden wordt op een ander continent
Heeft Merkel ze omgekocht?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Winnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat doet Australië hier nu eigenlijk? ???
Iddquote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat doet Australië hier nu eigenlijk? ???
Eerlijk gezegd verwacht ik bij het publiek minder dan bij de juryleden, dus we zullen nog wel verder wegzakken...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat we iets meer uit de jurystemmen hadden gehaald
zij komt uit Slecht-Korea, ook wel Zuid-Korea genoemd, goed dat zij gevlucht isquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
nou dat is niet eens zeker, want het kan ook gewoon Duitsland worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Katoenplukkert het volgende:
TWEEDE PLEK WORDT HOST MENSNE
DAT GEZEIK DAT WE NAAR SYDNEY MOETEN
Zo zong wel goed, maar niet op plek 1quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Australië zong ook echt goed! Maar het was echt een saai nummer. Lijkt me wel een sympathieke vrouw.
Zoals juristen die niet weten dat ze moeten stemmen maar wel voorzitter zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
Je verwacht toch enige kunde bij de vakjury ipv dat politiek gestem.
Meer tijdens de uitzending. Was 25, nu 45.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je had bij elkaar iets van 10 euro ingezet toch?
Het blijft gewoon in europa hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef MakkieR het volgende:
Australië kan een hoop verdienen met alle visums volgend jaar
Wat heb jij tegen kangoeroes? Dat zijn geweldig toffe beesten. Als je kangoeroes als huisdier zou kunnen houden, had ik ze meteen in huis genomen.quote:
De rekening gaat wel naar australie worden gestuurd?quote:
Als Australië wint, dan blijft het alsnog in Europa. De kans is groot dat het in Duitsland wordt georganiseerd.quote:
oh zuurquote:Op zondag 15 mei 2016 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer tijdens de uitzending. Was 25, nu 45.
Rot toch op man met je skippy fetishquote:Op zondag 15 mei 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen kangoeroes? Dat zijn geweldig toffe beesten. Als je kangoeroes als huisdier zou kunnen houden, had ik ze meteen in huis genomen.
jaquote:
Australië is wel verantwoordelijk voor het organiseren inderdaad, het moet echter in een Europees land. Dat was onderdeel van de afspraak in 2015 en ik neem aan ook in 2016.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De rekening gaat wel naar australie worden gestuurd?
Dat is wel mooi meedoen, winnen en niet de grootste kosten hoeven te betalen
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Dood aan dat hele australië, echt.
Ik ga er nooit meer naar toe. Hoeren.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen kangoeroes? Dat zijn geweldig toffe beesten. Als je kangoeroes als huisdier zou kunnen houden, had ik ze meteen in huis genomen.
Australiequote:Op zondag 15 mei 2016 00:28 schreef Claude_Viole het volgende:
Heb de TV uitgezet. Wat is de top 3 nu?
Alsnog beter dan ditquote:Op zondag 15 mei 2016 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NOS Journaal brengt alleen maar slecht nieuws. Crisis dit, vluchtelingen aids dit.
Watquote:Op zondag 15 mei 2016 00:27 schreef Vatta het volgende:
hoeveelste zijn Common limmits vorig jaar geworden.
Sowieso max 10e hansquote:
En een aftreksel van david guettaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Volgend jaar een lekkere zangeres met een DJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |