0,4 sec is wel dik te noemen ja maar uiteindelijk is het maar 1 plekquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Verslaat hem dik?
Het gaat om de race pace. 5 rondjes rijden @ kwalificatie is echt puur om een goede plek te krijgen tijdens start.
Max heeft echt wel een goede kans morgen om op het podium te eindigen, sowieso start hij achter Rosberg
Iemand die aan je kont zitquote:
Er zit genoeg vermogen in zijn auto om bij te halen mocht hij bij de start ietsje achter raken. En volgens mij zit het met de pitstop veel beter dan bij torro rosso. Als hij maar niet geraakt wordt tijdens de start, al geldt dat altijd ook bij Torro Rosso waar je vaak naast de grotere brokken piloten staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef gbm het volgende:
Ik vrees alleen nog wel voor de start, enige minpunt van Max tot nu toe... Als ie daar doorheen komt kan 't nog erg interessant worden
Ricciardo is ook wel een echt kwalificatie beest. Hopelijk kan Max dat van hem leren. Vorig jaar kon je al zien dat Max veel progressie maakte op dat gebied en ik vind zijn kwali's nog steeds verbeteren dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
RBR is hier gewoon relatief sterk, in die Ferrari's is het veel te hard werken, die ligt hier niet helemaal lekker.
[..]
Uiteraard, F1-coureurs hebben allemaal een fantastische teamgenoot die ze niettemin hebben kunnen verslaan.
Ik denk niet dat die 0.4 representatief is, maar het gaat wel gewoon om de tijd en tijdsverschillen met je teamgenoot in Q3 en het is een groot gat waarvan je niet zomaar kunt zeggen dat hij dat met verder wennen aan de auto wel eventjes gaat dichten.
Oooh fucker, zit jij daar of wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:35 schreef Fopje het volgende:
Wat een kwalificatieHeerlijk weer ook hier in Barcelona
0,4 seconden is een groot gat ja. Zeker omdat tijdens de vrije trainingen het gat hooguit 0,1 of 0,2 seconde was (en soms was of leek Max zelfs sneller dan Ricciardo).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk niet dat die 0.4 representatief is, maar het gaat wel gewoon om de tijd en tijdsverschillen met je teamgenoot in Q3 en het is een groot gat waarvan je niet zomaar kunt zeggen dat hij dat met verder wennen aan de auto wel eventjes gaat dichten.
In jouw geval desondanks geen drogreden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef eight het volgende:
[..]
Het kwartje viel pas door de vele ad hominem
bait headline. Het was de Spaanse persquote:
Bedankt Hansquote:
Rustig maarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Shut up
Ik zag het te laat, en ik heb hem aangepast zeiksnor.
Daarom had RIC ook de snelste ronde van alle F1 drivers in Top Gearquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:47 schreef Fokkingvet het volgende:
Maar goed dat RIC sneller is dan Max, anders was het echt 1 en al halleluja.
Qua racen zit het wel snor bij Max, Quali moet hij nog wat bijleren. Is ook niet erg, hij rijdt pas 1 race voor RBR en het rijden van een supersnel rondje is ook wel een specialiteit van RIC.
Goede start maken, voor de Ferrari's zien te blijven en kans op podium is er zeker.
Wordt iedere dag 3x uitgezonden en dan tijdens het normale f1 programma nog een keer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:48 schreef aapnoodmies het volgende:
is die special over verstappen van ziggo nog ergens te zien? kan em niet vinden op de site.
Teleurstellend? Jij had Mercedes op plek 9-10 verwacht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Teleurstellende kwalificatie. Vraag me af waarom Ferrari er ineens niet aankwam.
Belooft weer een saaie Mercedes-1-2-race te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |