Zo dom zijn dat je niet snapt dat ergeren soms best lekker kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich in zijn vrije tijd ligt te ergeren, dus wie is er nou dom?
quote:
Royal sadness iddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Wombcat het volgende:
'het zit dichter bij elkaar dan ooit'![]()
Hoelang kijkt 'ie al F1? 5 minuten?
quote:
oh wacht... hmf ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zo dom zijn dat je niet snapt dat ergeren soms best lekker kan zijn
Dit dus, en dat gegeil op Max de hele tijd door die kale glibberige paling daar aan tafel maakt me kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef j95 het volgende:
Zelfs ik als F1 noob erger me dood aan dit gebrabbel van de heren..
Het kwartje viel pas door de vele ad hominemquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zo dom zijn dat je dat nu pas door hebt!!!
Heb ik zelf ook last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:24 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit dus, en dat gegeil op Max de hele tijd door die kale glibberige paling daar aan tafel maakt me kotsmisselijk.
RBR is hier gewoon relatief sterk, in die Ferrari's is het veel te hard werken, die ligt hier niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.
Uiteraard, F1-coureurs hebben allemaal een fantastische teamgenoot die ze niettemin hebben kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zijn directe concurrent zegt dat hij het fantastisch gedaan heeft. Maar oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |