C4 is na Ricciardo afgehaaktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef zoem het volgende:
Rosberg zit bij de persco alsof hij er geen zin in heeft.
Ik mis context?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef potjecreme het volgende:
Vettel heeft het over een momentopname.
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef zoem het volgende:
Volgens wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:15 schreef nils7 het volgende:
Volgens Olav was Jos met alles ineens gestopt.
Volgens stond dat gewoon in t contract van Max ;-)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:16 schreef Geralt het volgende:
Ricardo gaat OP ZEKER wat zeggen over Max. 100%
Die hadden de persco eerder al dan ziggo of wat?quote:
Snel genoeg ook weer op een biertje of 5quote:
Zijn directe concurrent zegt dat hij het fantastisch gedaan heeft. Maar oké.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteindelijk gaat het voor een team als RBR toch om Q3 en 4 tienden is veel. Best teleurstellend.
Ja. Paar minuten geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hadden de persco eerder al dan ziggo of wat?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snel genoeg ook weer op een biertje of 5
Als de auto van Hamilton het blijft doen heeft Rosberg hem nog niet 1x kunnen verslaan in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef zoem het volgende:
Ze zitten dan ook wel heel dicht op Mercedes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteindelijk gaat het voor een team als RBR toch om Q3 en 4 tienden is veel. Best teleurstellend.
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
0,4 op rosberg? Nee?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.
Oh vandaar dat filmpje.quote:Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.
ik heb er weinig moeite meequote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... kunnen ze dan echt niets bij Ziggo.....
Jepquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaten ze nu bij ZlGGO de inlap te becommentarieren?
Waarom?quote:
Ik ben niet degene die zich in zijn vrije tijd ligt te ergeren, dus wie is er nou dom?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Snap ik. Domme mensen valt dit niet op.
Tuurlijk. Als je 4de mag starten is er altijd kans op podium. Plus je gaat niet zeggen hopelijk kan ik mijn 4de plek vasthouden. Naar voren kijken. Winnaarsmentaliteit.quote:
Omdat ze redelijk kansloos zijn. Jammer dat ik geen Sky kan ontvangen.quote:
Zo dom zijn dat je niet snapt dat ergeren soms best lekker kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich in zijn vrije tijd ligt te ergeren, dus wie is er nou dom?
quote:
Royal sadness iddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Wombcat het volgende:
'het zit dichter bij elkaar dan ooit'![]()
Hoelang kijkt 'ie al F1? 5 minuten?
quote:
oh wacht... hmf ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zo dom zijn dat je niet snapt dat ergeren soms best lekker kan zijn
Dit dus, en dat gegeil op Max de hele tijd door die kale glibberige paling daar aan tafel maakt me kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef j95 het volgende:
Zelfs ik als F1 noob erger me dood aan dit gebrabbel van de heren..
Het kwartje viel pas door de vele ad hominemquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zo dom zijn dat je dat nu pas door hebt!!!
Heb ik zelf ook last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:24 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit dus, en dat gegeil op Max de hele tijd door die kale glibberige paling daar aan tafel maakt me kotsmisselijk.
RBR is hier gewoon relatief sterk, in die Ferrari's is het veel te hard werken, die ligt hier niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.
Uiteraard, F1-coureurs hebben allemaal een fantastische teamgenoot die ze niettemin hebben kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Zijn directe concurrent zegt dat hij het fantastisch gedaan heeft. Maar oké.
Eigenlijk had Ricciardo moeten zeggen tegen Max meekomen jij hup naar de persco toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:16 schreef Zorro het volgende:
O ja persco, nu vind ik het wel extra jammer dat Max geen derde is, wat zou dat lachen zijn geweest.
Q3 gaat over 1 t/m 10 en telt uiteindelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef daNpy het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, dus/maar waarom is hij nu P4 als hij in 2 quali's P3 rijdt?
Dat gat is binnen 2 GP's volledig dichtgereden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar uiteindelijk verslaat Ricciardo hem gewoon dik. Totaal geen schande, vooral knap van Ricciardo onder die druk - maar er is nog een flink gat te overbruggen
Bij de start van Q3 staat alles weer op 0.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef daNpy het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, dus/maar waarom is hij nu P4 als hij in 2 quali's P3 rijdt?
als het hoofddoel was om er goed gevoel mee te krijgen en 'plezier te hebben' om zo te wennen is het sowieso al een prachtig resultaat, zonder 'echte' competitiedrang/dwang.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar uiteindelijk verslaat Ricciardo hem gewoon dik. Totaal geen schande, vooral knap van Ricciardo onder die druk - maar er is nog een flink gat te overbruggen
Hij heeft in totaal even iets meer dan 4 uur in die auto gereden waar Ricciardo er uuuuuuuren op heeft zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk niet dat die 0.4 representatief is, maar het gaat wel gewoon om de tijd en tijdsverschillen met je teamgenoot in Q3 en het is een groot gat waarvan je niet zomaar kunt zeggen dat hij dat met verder wennen aan de auto wel eventjes gaat dichten.
Dat belooft niet veel goeds voor de rest van het jaar voor die rooie rakkers.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
in die Ferrari's is het veel te hard werken, die ligt hier niet helemaal lekker.
Ik dacht dat hij in Q3 en Q2 P3 reed? Of toch Q1 en Q2?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:28 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Q3 gaat over 1 t/m 10 en telt uiteindelijk.
dat mag wel wat minder ja, maar ook de beelden die ze gebruiken mogen dan wel weer beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:24 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit dus, en dat gegeil op Max de hele tijd door die kale glibberige paling daar aan tafel maakt me kotsmisselijk.
ondanks dat ze vorig jaar 3 keer wonnen met Vettel hebben ze het lek nog niet helemaal bovenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat belooft niet veel goeds voor de rest van het jaar voor die rooie rakkers.
Zeker. Geen fouten maken, auto leren kennen, team leren kennen, gewoon rustig je ding doen en maar zien waar je eindigt. Max gaat er echt nog wel overheen hoor de komende GP's. Sterker nog, ik verwacht in Monaco dat hij al ervoor staatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
En dan te bedenken dat Max nog maar aan het indraaien is
Verslaat hem dik?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
nee. Q3 was natuurlijk P4. Dat telt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Q3 en Q2 P3 reed? Of toch Q1 en Q2?
Q1 en Q2.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Q3 en Q2 P3 reed? Of toch Q1 en Q2?
Ok thanx!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee. Q3 was natuurlijk P4. Dat telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |