Ze zitten dan ook wel heel dicht op Mercedes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteindelijk gaat het voor een team als RBR toch om Q3 en 4 tienden is veel. Best teleurstellend.
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteindelijk gaat het voor een team als RBR toch om Q3 en 4 tienden is veel. Best teleurstellend.
0,4 op rosberg? Nee?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lap van Ricciardo was ook wel mega goed, op 0,4 van Rosberg en ruim voor de Ferrari's.
Oh vandaar dat filmpje.quote:Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.
ik heb er weinig moeite meequote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... kunnen ze dan echt niets bij Ziggo.....
Jepquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaten ze nu bij ZlGGO de inlap te becommentarieren?
Waarom?quote:
Ik ben niet degene die zich in zijn vrije tijd ligt te ergeren, dus wie is er nou dom?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Snap ik. Domme mensen valt dit niet op.
Tuurlijk. Als je 4de mag starten is er altijd kans op podium. Plus je gaat niet zeggen hopelijk kan ik mijn 4de plek vasthouden. Naar voren kijken. Winnaarsmentaliteit.quote:
Omdat ze redelijk kansloos zijn. Jammer dat ik geen Sky kan ontvangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |