Ik had me ook niet anders dan voor kunnen stellen dat dat jouw voorbeelden zijn.quote:
Mark Retera is de derdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had me ook niet anders dan voor kunnen stellen dat dat jouw voorbeelden zijn.
Nou en, wil er niet mee niet neuken ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Vincent heeft een rare buik. Meer als een zwangere dan dik.
[ afbeelding ]
ligt niet aan mij vriendquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
heb wel weer een stormlooptopic gemaakt zie ik
kun je wel invullen toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
Ben benieuwd wat Jimmy zo raar vindt aan GroenLinks stemmen.
wat lief van jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Heb mijn pa een vliegticket cadeau gedaan.
Ik ben zo lief.
Totdat vliegtuig neerstort of wordt gekaaptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo lief.
Dude hij wil naar Turkije om wat dingen te regelen, ik heb zijn ticket geregeld en betaald. Hij zou sws gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Totdat vliegtuig neerstort of wordt gekaapt
Niet zo happen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude hij wil naar Turkije om wat dingen te regelen, ik heb zijn ticket geregeld en betaald. Hij zou sws gaan.
Hij mag trots zijn op zo'n dochter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo lief.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag trots zijn op zo'n dochter.
Welke game?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zooooo verzin jij zo maar wat ik vandaag ga doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag trots zijn op zo'n dochter.
muricaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke ik twijfel
Amerika
Cuba
Indonesie
Iran
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga op groepsreis in Augustus, er gaat nog niemand anders mee dan ik. Straks gaat ie niet door
Lol, hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja dan snap ik wel dat niemand gaat
en naar iran wil je wel alleen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat eng man als ik straks alleen ga.
Goede redenen inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee, sws daar niet alleen heen.
[..]
omdat kroatie
Augustus duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga op groepsreis in Augustus, er gaat nog niemand anders mee dan ik. Straks gaat ie niet door
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannendquote:
Wat voor groepsreis is het ? Alle leeftijden gewoon?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannend
Ik heb echt helemaal alleen gereisd, wat prima te doen is als je jezelf kunt vermaken, maar als de plek waar je heen gaat leuk is is prima te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannend
Neen, singlereis 23-35 jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor groepsreis is het ? Alle leeftijden gewoon?
Ja, alleen reizen trekt me echt totaal niet. Heb er wel over nagedacht omdat het veel makkelijker is.. maar lijkt me gewoon niks. Kan me best voorstellen dat wanneer ik het gewoon zou doen het allemaal best prima en leuk is, maar mweh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal alleen gereisd, wat prima te doen is als je jezelf kunt vermaken, maar als de plek waar je heen gaat leuk is is prima te doen.
Dus: Ga niet naar Riga.
Single reis heeft niks te maken met single zijn ofzo verder he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou maar als 23 jarigerd aanpappen met 35jarige ;s
ga ik doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie het probleem niet tbh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
12 jaar is wel veel leeftijdsverschil. Maar hey als het werkt, wie ben ik dan om erover te oordelenquote:
Lekker toyboy wat je jong houdtquote:
Hardop gelachen, ik las het verkeerd ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Single reis heeft niks te maken met single zijn ofzo verder he.
snapjequote:
ja, preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12 jaar is wel veel leeftijdsverschil. Maar hey als het werkt, wie ben ik dan om erover te oordelen
[..]
Lekker toyboy wat je jong houdt
[..]
Hardop gelachen, ik las het verkeerd ja.je bedoeld gewoon single van alleen reizen
![]()
Ik ook, maar ik had allemaal pepertjes en frambozen buiten staan. Mijn AH moestuintjes zijn half aan het doodgaan vgmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Doperwten plantje toch weer binnen neer gezet
Bij van die mensen waarbij het onzeker is of ze al uit de puberteit zijn snap ik de twijfel wel. Twee volwassenen /care.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Crip het volgende:
mensen zijn zo gefixeerd op leeftijd tering man.
Dit is de enige die het heeft overleefd. Hij is al goed aan het groeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had allemaal pepertjes en frambozen buiten staan. Mijn AH moestuintjes zijn half aan het doodgaan vgm
Waarom is het dan altijd zo'n ding voor jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Verschillende factoren zijn belangrijk. Leeftijd, karaktereigenschappen etc etc.
jij bent altijd gefixeerd op leeftijd, je geeft de rest niet eens ;s een kans.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Verschillende factoren zijn belangrijk. Leeftijd, karaktereigenschappen etc etc.
Vertel eens meer over de reis als je wilquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
ja, je kunt ook iemand zoals braddie hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Denk dat karakter belangrijker is dan leeftijd. Je kunt ook iemand van 30 hebben die niets voorstelt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, je kunt ook iemand zoals braddie hebben
ze geeft jongens die niet blond zijn ook geen kansquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd gefixeerd op leeftijd, je geeft de rest niet eens ;s een kans.
nvmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Online? Ik ben te slecht en autist voor mp
geeft dat je een tintelend gevoel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
chai en stimo hebben jullie ook da als jullie zitten en jullie farten dt de fart omhoog komt tussen je schaamlippen?
Deze conversatie hebben we toch al een x gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
chai en stimo hebben jullie ook da als jullie zitten en jullie farten dt de fart omhoog komt tussen je schaamlippen?
Ik deed letterlijk een facepalmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
hmm okequote:
Major turn on ditquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging naar de intertoys om uncharted 4 te kopen
RIP.
fcking nastyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
wie nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
oh echt? weet ik niet eens 's meerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze conversatie hebben we toch al een x gehad?
wel een beetje van korte duurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, zo alsof je een bubbelbad tussen je benen hebt
:ego:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker jong ding, toch? 16 ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd gefixeerd op leeftijd, je geeft de rest niet eens ;s een kans.
wtf os datquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Crip het volgende:
mensen in de LoL skypegroep zijn boos op me hihi
ik moest echt bijna kotsen toen ik dat lasquote:
wtf lul jij lanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik moest echt bijna kotsen toen ik dat las
waarom typ je dat
maar ja ik ben wel beetje jouw droom man denk ik
jammer van je vieze puni
Kan ie erin groeienquote:
hihiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wtf lul jij lan
bert en ernie t shirt
Nou, de reis gaat naar Split, met het busje. Dus dat is wel even een lange zit, ja kan ook vliegen voor 100 extra, dus misschien doe ik dat wel. Al vind ik bus eigenlijk ook niet zo erg want slaap best wel heel erg makkelijk enzo. Maar okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Drug het volgende:
[..]
Vertel eens meer over de reis als je wil
Gequoteerd voor toekomstige generatiesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
Is toch bijna 20 uur rijden naar Split of zo, met Transavia ben je er binnen 2 uur en dan half uur bus naar stadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, de reis gaat naar Split, met het busje. Dus dat is wel even een lange zit, ja kan ook vliegen voor 100 extra, dus misschien doe ik dat wel. Al vind ik bus eigenlijk ook niet zo erg want slaap best wel heel erg makkelijk enzo. Maar oke
We gaan kamperen, ik ben dol op kamperen. In ieder tentje ligt vier man, op veldbedden. En er is een kooktent aanwezig, en camping ligt aan strandje. Echt 50 meter![]()
![]()
![]()
. Verder gaan we dan wat activiteiten doen zoals raften, mountainbiken en kajakken enzo.. maar verder is het wel een relax vakantie en ook dat is een bewuste keuze van mij
.
Ohja, en alles wat je niet wil doen of als je iets anders wil doen dan kan dat. Dus misschien sla ik een van die activiteiten wel over en ga ik stadje in ofzoiets. Je hebt twee dagen dat er écht niks staat gepland, dan kun je sowieso eigen shit doen.
https://www.simi-reizen.nl/kroatie-actief/strand-actief-25.html hier linkje
Ja, klopt. Maar moet even kijken hoe ik zit met geld, en als iedereen met de bus gaat bij zo'n groepsreis. Dan voor binding sowieso bus. Heb wel twee keer zo'n lange reis gemaakt met wintersport, het gaat nog wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch bijna 20 uur rijden naar Split of zo, met Transavia ben je er binnen 2 uur en dan half uur bus naar stad
om forever single te blijven duhquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het dan altijd zo'n ding voor jou?
O klinkt wel chill, hoop dat je een leuke tijd hebt straks!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, de reis gaat naar Split, met het busje. Dus dat is wel even een lange zit, ja kan ook vliegen voor 100 extra, dus misschien doe ik dat wel. Al vind ik bus eigenlijk ook niet zo erg want slaap best wel heel erg makkelijk enzo. Maar oke
We gaan kamperen, ik ben dol op kamperen. In ieder tentje ligt vier man, op veldbedden. En er is een kooktent aanwezig, en camping ligt aan strandje. Echt 50 meter![]()
![]()
![]()
. Verder gaan we dan wat activiteiten doen zoals raften, mountainbiken en kajakken enzo.. maar verder is het wel een relax vakantie en ook dat is een bewuste keuze van mij
.
Ohja, en alles wat je niet wil doen of als je iets anders wil doen dan kan dat. Dus misschien sla ik een van die activiteiten wel over en ga ik stadje in ofzoiets. Je hebt twee dagen dat er écht niks staat gepland, dan kun je sowieso eigen shit doen.
https://www.simi-reizen.nl/kroatie-actief/strand-actief-25.html hier linkje
Jezusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Van een frikandel in de gang naar:
[ afbeelding ]
Dit klopt.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef Drug het volgende:
[..]
O klinkt wel chill, hoop dat je een leuke tijd hebt straks!
ik speel het juist nauwelijks tot niet meer, drm zijn ze mad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy speelt dat. Misschien mag je met zijn LoL vrienden meedoen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
sommige mannen wil je echt de penis afsnijden en het in hun bakkes douwen zodat ze chocken in hun eigen dick
Nee gewoon de ballen uit het zakje halen en aan elkaar rijgen als anal beads en dan in hun kont duwen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
sommige mannen wil je echt de penis afsnijden en het in hun bakkes douwen zodat ze chocken in hun eigen dick
Wauw....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
En het ze daarna laten opeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon de ballen uit het zakje halen en aan elkaar rijgen als anal beads en dan in hun kont duwen.
Idd samen met een stuk pizza salami waarop hun eigen afgesneden tepels de vervangers zijn van de salami.quote:
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd samen met een stuk pizza salami waarop hun eigen afgesneden tepels de vervangers zijn van de salami.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.
hmmmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.
wat zal ik gaan etenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je al wel gevraagd wat we gaan eten vnv? Of ben je ziek?
Nog niet gevraagd nee, maar bij mij wordt het hetzelfde als gisteren want ik had voor 2 dagen gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je al wel gevraagd wat we gaan eten vnv? Of ben je ziek?
zaad mozerellaquote:
heheh nee man, zit nog in mijn pyama. ben moe en lui.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Is iedereen aan het genieten van het mooie weer buiten?
Mooi?! Na de hagel schijnt er wel weer een zonnetje, maar het is nog steeds kanjerkoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Ik geniet van jouw postsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Klopt. En dan uit het niets zo'n bui over je heen. Word mooi avondje netflix kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi?! Na de hagel schijnt er wel weer een zonnetje, maar het is nog steeds kanjerkoud.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heheh nee man, zit nog in mijn pyama. ben moe en lui.
Nee, carrière nuquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Online? Ik ben te slecht en autist voor mp
Call of dutyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Zijn er eigenlijk meiden games voor de PS4? #dtv
Wat versta jij onder een meiden game?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Mss moet ik ook weer voetbal game halen. Ik hoor pes is beter, maar ik wil geen neppe namenquote:
Simsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een meiden game?
wat voor soort games vind je leuk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Is die er op de PS4?quote:
quote:
Veel, maar geen schiet games iigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een meiden game?
Ja hoor ik ook maar idd die neppe namenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Mss moet ik ook weer voetbal game halen. Ik hoor pes is beter, maar ik wil geen neppe namen
Spee je. 16?
Little big planetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is die er op de PS4?
[..]
[..]
Veel, maar geen schiet games iig
Ga je met clusymquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:14 schreef Montelly het volgende:
Fissa @roellangerakpark
Tot vanavond kids
Beetje debiel is 'ie wel. Denk dat hij wel iets van een aandoening heeft in zijn bovenkamertje of alle schaamte voorbij is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi om de progressie te zien in de vlogs van Mauri .Je ziet hem gewoon groeienHoop dat ie nog jaren doorgaat.
Ik wil het kunnen uitspreken zoals het op de menukaart staatquote:
Hij is horsefighter hij heeft schijtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje debiel is 'ie wel. Denk dat hij wel iets van een aandoening heeft in zijn bovenkamertje of alle schaamte voorbij is.
ga gta doen en je aan alle (verkeers)regels houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
Of ik ga de games van m'n broertje verpesten
Le champignonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil het kunnen uitspreken zoals het op de menukaart staat
Ik kan wel GTA hoor. Maar dat lukt mij niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga gta doen en je aan alle (verkeers)regels houden
https://translate.google.nl/#it/nl/funghiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het niet voor mijzelf. Champignons!
Dat klinkt kut zeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
https://translate.google.nl/#it/nl/funghi
En dan op het luidsprekertje klikken, dan spreekt hij het uit.
Idemquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan wel GTA hoor. Maar dat lukt mij niet.
Dat "interview"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi om de progressie te zien in de vlogs van Mauri .Je ziet hem gewoon groeienHoop dat ie nog jaren doorgaat.
pak hem maar even goed vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kijk liever naar mauri dan naar een filmpje van je versnellingspook, bradster
Zoen je dat beest ook zo uitgebreidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeders en haar vriend, maar ik pas wel eens op.
smeer meestal leverpastei op m'n ballen en dan likt ze het er af. maar zoenen? nee. hoezo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoen je dat beest ook zo uitgebreid
zag net een vrouw eten koken, nadat ze haar hond lekker had geaaid en allesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
smeer meestal leverpastei op m'n ballen en dan likt ze het er af. maar zoenen? nee. hoezo?
Da's ranzig. sws handen wassenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zag net een vrouw eten koken, nadat ze haar hond lekker had geaaid en alles
Ja. En was ook mijn handen niet na het aaien voordat ik eten aanraak.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoen je dat beest ook zo uitgebreid
Talk dirty to mequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. En was ook mijn handen niet na het aaien voordat ik eten aanraak.
Ik ga liever met jou, zal ik je ophalen?quote:
Is dat dat ene hondje in je fobo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeders en haar vriend, maar ik pas wel eens op.
Noem even namen danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke fokker gaat nou met welke fok(st)er holymoly dikke GTST hier
Chai en mozy ;squote:
yesssquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat dat ene hondje in je fobo?
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chai en mozy ;s
NG met cachet
Leprof en braddie met ober
Stimorol met weissmanmontellychemcnultydrug
Nee, ik weet alleen van jou en mozy.
En binnenkort jij en ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chai en mozy ;s
NG met cachet
kut, bustedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chai en mozy ;s
NG met cachet
Smooooooohooothquote:
Ohja dat wist ik al. Crack is gewild, snap ik wel. Modellenhoofdje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.
Of bedoel je dingen uit het verleden zoals Crackslist gisteren en die van TARDIS.?
Waar ging je plotselinge nieuwsgierigheid naar uit dan? Gewoon totaaloverzicht van wie heeft wie gemeetgeneukt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Smooooooohoooth
[..]
Ohja dat wist ik al. Crack is gewild, snap ik wel. Modellenhoofdje.
deze slet wil jou nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Montelly het volgende:
Stimo is wel een beetje sletty, laat zich maar al te graag dekken.
Als ze bij jou per cm betalen ben je ook goedkoopquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ze heeft meer massa, je betaalt per kg
koop een ds met Laura's Dierensalonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
yequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar ging je plotselinge nieuwsgierigheid naar uit dan? Gewoon totaaloverzicht van wie heeft wie gemeetgeneukt?
hoezo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Onhoud: links, rechts en nog een keer links kijken
In DM stond wel iets anders, maar ok snap wel dat je je hier anders wil voordoenquote:
Ratchet & clank is goed voor jou mssquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is die er op de PS4?
[..]
[..]
Veel, maar geen schiet games iig
Prima toch gameplay verandert nauwelijksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hoor ik ook maar idd die neppe namenben ik veel te autistisch voor
Fifa 15 nog
lol gooi ij die kaart ook nuquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
In DM stond wel iets anders, maar ok snap wel dat je je hier anders wil voordoen
Ah gossie, waarom?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Ben helemaal alleen vanavond
Wat een afschuwelijk jasjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:04 schreef Chai het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d2-ae58-470104cadff9
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
smeer meestal leverpastei op m'n ballen en dan likt ze het er af. maar zoenen? nee. hoezo?
en je dochtertje dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriendin is naar de toppers...
toon je ballen en stuur die dm door naar chai.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
In DM stond wel iets anders, maar ok snap wel dat je je hier anders wil voordoen
lolquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
ugh mn tieten doen pijn, ben ik zwanger stimo?
Ho ho ik ben free agentquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chai en mozy ;s
NG met cachet
Ik hoef mij niet te bewijzen, het is goed zo johquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
toon je ballen en stuur die dm door naar chai.
lollllllquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet te bewijzen, het is goed zo joh
Ey kan veel hebben maar beweren dat k jou lekker vind is a bridge too far met je wenkiesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet te bewijzen, het is goed zo joh
Zeker weten. Geen gezeik aan mijn kop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig avondje is ook wel eens lekker toch?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chai en mozy ;s
NG met cachet
Hoe chubby ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb kanjerlekkere kokosbrownies gemaakt omg
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ey kan veel hebben maar beweren dat k jou lekker vind is a bridge too far met je wenkies
wenkies?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ey kan veel hebben maar beweren dat k jou lekker vind is a bridge too far met je wenkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |