pak hem maar even goed vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kijk liever naar mauri dan naar een filmpje van je versnellingspook, bradster
Zoen je dat beest ook zo uitgebreidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeders en haar vriend, maar ik pas wel eens op.
smeer meestal leverpastei op m'n ballen en dan likt ze het er af. maar zoenen? nee. hoezo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoen je dat beest ook zo uitgebreid
zag net een vrouw eten koken, nadat ze haar hond lekker had geaaid en allesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
smeer meestal leverpastei op m'n ballen en dan likt ze het er af. maar zoenen? nee. hoezo?
Da's ranzig. sws handen wassenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zag net een vrouw eten koken, nadat ze haar hond lekker had geaaid en alles
Ja. En was ook mijn handen niet na het aaien voordat ik eten aanraak.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoen je dat beest ook zo uitgebreid
Talk dirty to mequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. En was ook mijn handen niet na het aaien voordat ik eten aanraak.
Ik ga liever met jou, zal ik je ophalen?quote:
Is dat dat ene hondje in je fobo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeders en haar vriend, maar ik pas wel eens op.
Noem even namen danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke fokker gaat nou met welke fok(st)er holymoly dikke GTST hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |