Thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef Drug het volgende:
[..]
O klinkt wel chill, hoop dat je een leuke tijd hebt straks!
ik speel het juist nauwelijks tot niet meer, drm zijn ze mad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy speelt dat. Misschien mag je met zijn LoL vrienden meedoen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
sommige mannen wil je echt de penis afsnijden en het in hun bakkes douwen zodat ze chocken in hun eigen dick
Nee gewoon de ballen uit het zakje halen en aan elkaar rijgen als anal beads en dan in hun kont duwen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
sommige mannen wil je echt de penis afsnijden en het in hun bakkes douwen zodat ze chocken in hun eigen dick
Wauw....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
En het ze daarna laten opeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon de ballen uit het zakje halen en aan elkaar rijgen als anal beads en dan in hun kont duwen.
Idd samen met een stuk pizza salami waarop hun eigen afgesneden tepels de vervangers zijn van de salami.quote:
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd samen met een stuk pizza salami waarop hun eigen afgesneden tepels de vervangers zijn van de salami.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.
hmmmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
De huid om de ballen kan je goed oprekken tot geschikt pizzadeeg. Rode saus hun eigen bloed.
wat zal ik gaan etenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je al wel gevraagd wat we gaan eten vnv? Of ben je ziek?
Nog niet gevraagd nee, maar bij mij wordt het hetzelfde als gisteren want ik had voor 2 dagen gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je al wel gevraagd wat we gaan eten vnv? Of ben je ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |