Waarom is het dan altijd zo'n ding voor jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Verschillende factoren zijn belangrijk. Leeftijd, karaktereigenschappen etc etc.
jij bent altijd gefixeerd op leeftijd, je geeft de rest niet eens ;s een kans.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Verschillende factoren zijn belangrijk. Leeftijd, karaktereigenschappen etc etc.
Vertel eens meer over de reis als je wilquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga op groepsreis in Augustus, er gaat nog niemand anders mee dan ik. Straks gaat ie niet door
ja, je kunt ook iemand zoals braddie hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Denk dat karakter belangrijker is dan leeftijd. Je kunt ook iemand van 30 hebben die niets voorstelt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, je kunt ook iemand zoals braddie hebben
ze geeft jongens die niet blond zijn ook geen kansquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd gefixeerd op leeftijd, je geeft de rest niet eens ;s een kans.
nvmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Online? Ik ben te slecht en autist voor mp
geeft dat je een tintelend gevoel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
chai en stimo hebben jullie ook da als jullie zitten en jullie farten dt de fart omhoog komt tussen je schaamlippen?
Deze conversatie hebben we toch al een x gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
chai en stimo hebben jullie ook da als jullie zitten en jullie farten dt de fart omhoog komt tussen je schaamlippen?
Ik deed letterlijk een facepalmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
hmm okequote:
Major turn on ditquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging naar de intertoys om uncharted 4 te kopen
RIP.
fcking nastyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
wie nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
oh echt? weet ik niet eens 's meerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze conversatie hebben we toch al een x gehad?
wel een beetje van korte duurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, zo alsof je een bubbelbad tussen je benen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |