Ik had me ook niet anders dan voor kunnen stellen dat dat jouw voorbeelden zijn.quote:
Mark Retera is de derdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had me ook niet anders dan voor kunnen stellen dat dat jouw voorbeelden zijn.
Nou en, wil er niet mee niet neuken ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Vincent heeft een rare buik. Meer als een zwangere dan dik.
[ afbeelding ]
ligt niet aan mij vriendquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
heb wel weer een stormlooptopic gemaakt zie ik
kun je wel invullen toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
Ben benieuwd wat Jimmy zo raar vindt aan GroenLinks stemmen.
wat lief van jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Heb mijn pa een vliegticket cadeau gedaan.
Ik ben zo lief.
Totdat vliegtuig neerstort of wordt gekaaptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo lief.
Dude hij wil naar Turkije om wat dingen te regelen, ik heb zijn ticket geregeld en betaald. Hij zou sws gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Totdat vliegtuig neerstort of wordt gekaapt
Niet zo happen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude hij wil naar Turkije om wat dingen te regelen, ik heb zijn ticket geregeld en betaald. Hij zou sws gaan.
Hij mag trots zijn op zo'n dochter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo lief.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag trots zijn op zo'n dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |