zaad mozerellaquote:
heheh nee man, zit nog in mijn pyama. ben moe en lui.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Is iedereen aan het genieten van het mooie weer buiten?
Mooi?! Na de hagel schijnt er wel weer een zonnetje, maar het is nog steeds kanjerkoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Ik geniet van jouw postsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Stil hier.
Klopt. En dan uit het niets zo'n bui over je heen. Word mooi avondje netflix kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi?! Na de hagel schijnt er wel weer een zonnetje, maar het is nog steeds kanjerkoud.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heheh nee man, zit nog in mijn pyama. ben moe en lui.
Nee, carrière nuquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Online? Ik ben te slecht en autist voor mp
Call of dutyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Zijn er eigenlijk meiden games voor de PS4? #dtv
Wat versta jij onder een meiden game?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Mss moet ik ook weer voetbal game halen. Ik hoor pes is beter, maar ik wil geen neppe namenquote:
Simsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een meiden game?
wat voor soort games vind je leuk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
Is die er op de PS4?quote:
quote:
Veel, maar geen schiet games iigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een meiden game?
Ja hoor ik ook maar idd die neppe namenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Mss moet ik ook weer voetbal game halen. Ik hoor pes is beter, maar ik wil geen neppe namen
Spee je. 16?
Little big planetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is die er op de PS4?
[..]
[..]
Veel, maar geen schiet games iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |