Tot op zekere hoogtequote:
Dat streefdoel van 5KG is afgelopen maandag al behaald na 3 weken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou toch eens met een streefdoel van 5kg beginnen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
cuuuuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkieOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Is ook tokkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, spijkerbroeken zijn ook wel lastig, maar goed zoeken. Joggingbroeken is echt tokkie
kan wel, zou eerder zwart doenquote:
Sof heeft wel verstandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat ik er verstand van heb, maar ik heb wel altijd een mening.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is ook tokkieMaar ik kan op dit moment niet veel anders aan, spijkerbroeken kan ik wel dragen, maar ik blijf hijsen, en ze zitten matig en blegh
Eerst maar ff 10-15 kilo eraf en dan ga ik wel weer shoppen voor wat goede spijkerbroeken.
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want ik wil niet vervelend zijn, maar als je al begint met wat je allemaal niet wil doen.
dan eet je nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.
* Klinkt vreemd "Alleen omdat het moet" Maar zoals A.S maandag is er niets anders in de buurt waar je wat kan eten dan een snackbarketen. Op dat festival terrein hebben ze geen gezonde shit
Zou ik ook niet doen, nee. Als die levensstijl je 50kg overgewicht heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen,
Ja, dat is leuk zo`n riem.quote:
lol wtfffquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.
* Klinkt vreemd "Alleen omdat het moet" Maar zoals A.S maandag is er niets anders in de buurt waar je wat kan eten dan een snackbarketen. Op dat festival terrein hebben ze geen gezonde shit
maar dan ga je nu afvallen om vervolgens weer aan te komen, of hoe had je dit bedacht danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Toto69 het volgende:
ik ga eens even naar het winkelcentrum denk
Ik kan niet koken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wtfff
je kan toch boodschappen doen en koken
my god
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Verandering is wel heel erg eng voor je he, bradgod.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.
ah chillquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
moet kort broekje hebben voor sportschoolveel te heet in lange trainingsbroek
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.
Ik ben tot nu toe in 3 weken tijd 5 kilo afgevallen door:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
hoe kan je afvallen dan als je je leven niet wil veranderen
deze man
hoe moeilijk is het om een salade te maken dan ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan niet koken.
Boodschappen doen voor als ik naar een festival ga in de avond? Neen.
wat drink je, frisdrank? met suiker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe in 3 weken tijd 5 kilo afgevallen door:
- Niet meer eten na 8 uur.
- Geen koffie meer met suiker.
- Geen snacks meer.
- Niet meer naar de snackbar
- Meer bewegen.
is toch lekker om er even uit te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan wel via internet bestellen anders maar weet m'n maat niet.
ja niks mis meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch lekker om er even uit te gaan
Omdat salade bij lange na niet zo lekker isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om een salade te maken dan ofzo
wel, met druifjes en tonijn en pijnboompittenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat salade bij lange na niet zo lekker is
Ik wandel dagelijks weer 5-6 kilometer, en beweeg op muziek (Jumpingjack, steps etc) ga amper nog naar de McDonalds of dergelijk, geen suiker in m`n koffie, geen snacks meer, merk toch echt al verandering.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeft ook niet
gewoon wat gezonder eten en elke dag een paar km joggen
ben je zo een leuk aantal kg's kwijt
google eens op HIIT, al denk ik dat dat momenteel nog een stapje te hoog isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wandel dagelijks weer 5-6 kilometer, en beweeg op muziek (Jumpingjack, steps etc) ga amper nog naar de McDonalds of dergelijk, geen suiker in m`n koffie, geen snacks meer, merk toch echt al verandering.
Nu 5 kilo kwijt ondertussen.
Water en Ice Tea en gewone Thee. De keer dat ik Cola of Sinas drink is per maand op 1 hand te tellen.quote:
ik had een erg lekkere salade gemaakt van de weekquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wat denk je dat er in ice tea zitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Water en Ice Tea en gewone Thee. De keer dat ik Cola of Sinas drink is per maand op 1 hand te tellen.
Ik vind dingen als druifjes en pijnboompitten behoorlijk lekker, maar lang niet zo lekker als bijvoorbeeld een broodje doner.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel, met druifjes en tonijn en pijnboompittenof duizend andere lekkere combi's
Gewoon jezelf in bedwang houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dingen als druifjes en pijnboompitten behoorlijk lekker, maar lang niet zo lekker als bijvoorbeeld een broodje doner.
Dat is denk ik vooral wat ik lastig vind.
Ja tuurlijk kan dat, maar ging me meer om het feit dat hij zei dat hij per se naar de snackbar moet maandagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
En natuurlijk kan Braddie maandag snacken, er is niks mis met af en toe snacken. Maar het komt ergens vandaag dat je nu zo zwaar bent, je moet zorgen dat je je levensstijl genoeg veranderd dat je in balans blijft qua gewicht. Anders blijf je bezig, is ook niet fijn voor jezelf lijkt me
doe een rodequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
moet wel donker broekje hebben liefst man
Ja, ja dat slaat natuurlijk écht nergens op, maar oke.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat, maar ging me meer om het feit dat hij zei dat hij per se naar de snackbar moet maandag
Ik vind een salade vaak toch echt wel prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat gewoon was, was het nooit zover gekomen natuurlijk.quote:
Andere mensen, andere smaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een erg lekkere salade gemaakt van de week
pasta gekookt, paprika, komkommer, tomaat, appel gesneden. alles door elkaar, blikje tonijn erdoor. dressing gemaakt en tadaaa
was erg lekker
heyquote:
Ach, je hebt zover ikw eet geen 50kg overgewicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als dat gewoon was, was het nooit zover gekomen natuurlijk.
Nee, ik heb een kilo of 10 overgewicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt zover ikw eet geen 50kg overgewicht.
Het kan erger.
Moeten is een groot woordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat, maar ging me meer om het feit dat hij zei dat hij per se naar de snackbar moet maandag
Ja de koningin heb ik bevrucht gekregen, dus die gaat nog een heleboel zusjeswerksters maken hoop ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grappig, en die mieren die gaan gewoon babymiertjes maken nu?
Valt mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kilo of 10 overgewicht.
had je veilig thuis gebrachtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord
Maar het is de enige keuze in feite. We gaan naar Werchter, en op de route liggen alleen maar Tankstations of McDrive.
Er is geen tijd om rustig naar de supermarkt te gaan en daar wat te halen zeg maar.
Er zijn vast nog wel andere opties maar okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar het is de enige keuze in feite. We gaan naar Werchter, en op de route liggen alleen maar Tankstations of McDrive.
Er is geen tijd om rustig naar de supermarkt te gaan en daar wat te halen zeg maar.
Laat gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel andere opties maar oke
Daar heb je ook wel gelijk in, wil ook best wel in balans blijven qua gewicht, maar dat is volgens mij sowieso vrij moeilijk, zelfs met een goed gebalanceerde levensstijl.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
En natuurlijk kan Braddie maandag snacken, er is niks mis met af en toe snacken. Maar het komt ergens vandaag dat je nu zo zwaar bent, je moet zorgen dat je je levensstijl genoeg veranderd dat je in balans blijft qua gewicht. Anders blijf je bezig, is ook niet fijn voor jezelf lijkt me
Smeer gewoon je brood man. :$quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
haha jij bent dikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, wil ook best wel in balans blijven qua gewicht, maar dat is volgens mij sowieso vrij moeilijk, zelfs met een goed gebalanceerde levensstijl.
Inderdaad ja, makkelijkste weg.quote:
Mentaal zo zwak.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
Ligt tóch op de route dus waarom zou ik dat dan niet kunnen doen?
Vast wel, maar het gaat mij erom dat ik mezelf niet prettig voel met dit gewicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Dat zou nog onder de noemer gezellig kunnen vallen, niet dan.
je hebt toch genoeg geldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan de prijs toch niet verantwoorden
Ik heb de hele reep opgegeten deze week.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar het gaat mij erom dat ik mezelf niet prettig voel met dit gewicht.
Mijn pens zit me gewoon in de weg.
Nou had ik bijvoorbeeld vorige week wat chocola gehaald, en heb nu nog de helft over.
Het gaat dus wel beter, maar maar erg langzaam. Dat maakt het lastig om vol te houden.
Wow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de hele reep opgegeten deze week.
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, wil ook best wel in balans blijven qua gewicht, maar dat is volgens mij sowieso vrij moeilijk, zelfs met een goed gebalanceerde levensstijl.
die is heel leukquote:
ik zit mezelf hier al 2 weken aan te verlekkerenquote:
Gelukkig ben je lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga lekker moddervet worden door mijn mentale zwakheid.
iets dikkere meisjes dan slankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef Nouri het volgende:
iets dikkere meisjes dan slank zijn ook gewoon geil
tjacka is een chubby chaserquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets dikkere meisjes dan slank
Oke, geen idee wat je hier mee bedoeld. Iets dikker dan slank? wtf
nou niet zo als jou als het bot er nog uit steektquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets dikkere meisjes dan slank
Oke, geen idee wat je hier mee bedoeld. Iets dikker dan slank? wtf
wow hij is wel heel duurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zit mezelf hier al 2 weken aan te verlekkeren
erg he
quote:
ja denk dat je dan wel iets gebroken hebt jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:33 schreef Nouri het volgende:
[..]
nou niet zo als jou als het bot er nog uit steekt
dat is lelijk
Als ik een mentaal zwak momentje heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
wow hij is wel heel duur
ga je die echt kopen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik een mentaal zwak momentje heb.
Chili is toch niet extreem gezond? Gewoon normaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Drzzt.
[..]
Gelukkig eten we straks gezond.
Zie het als een investeringquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chili is toch niet extreem gezond? Gewoon normaal.
gadverquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Nouri het volgende:
ik moest net niezen alles ging over mijn beeldscherm
Je bent echt de helft van de ingredienten vergeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ben ook wijntje vergeten voor erdoor. :$
Haal straks wel als jij er bent.
doe dit gewoon via whatsappquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ben ook wijntje vergeten voor erdoor. :$
Haal straks wel als jij er bent.
jij vroeg welke ik mooi vondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan geel slecht hebben met mijn huid
Dat is waar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij vroeg welke ik mooi vond
niet wat bij je uiterlijk past
Wat is er zo bijzonder aan die broekjes dat ze zo duur zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik ga niet ruim 2 barkie leggen voor een zwembroek die mij niet staat.
Anders had ik hem DIRECT gekocht
waterdichtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broekjes dat ze zo duur zijn?
Goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broekjes dat ze zo duur zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteindelijk lichten ze je altijd een beetje op om het merkAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Je moet er ook in flanneren he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie echt niet zo goed het verschil tussen de zwembroeken van een tientje of van 100+ euro, zie alleen maar de lelijke printen erop.
Ditquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie echt niet zo goed het verschil tussen de zwembroeken van een tientje of van 100+ euro, zie alleen maar de lelijke printen erop.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er ook in flanneren he.
Zwem toch niet
Flaneren, een van mijn favoriete woorden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er ook in flanneren he.
Zwem toch niet
Echt een mooi woord he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flaneren, een van mijn favoriete woorden.
hoezo nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een bikini kopen hoop ik.
Als vrouw kun je niet flaneren in een bikini, nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen noch van rondparaderen in ondergoedachtige kleding.
hoe doe je dat dan tijdens de seksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou van beide, maar liever alleenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
op het strand toch welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vrouw kun je niet flaneren in een bikini, nee.
Nou kan wel, maar dat word over het algemeen minder getolereerd.
Ja daar wel natuurlijk.quote:
Ik marcheer graag een paar rondjes voor de daad ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoort rondparaderen in ondergoedachtige kleding daarbij dan?
Misschien ook eens proberen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik marcheer graag een paar rondjes voor de daad ja.
Hand in de lucht natuurlijk.
strand is voldoende tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja daar wel natuurlijk.
Maar niet flaneren op boulevard of stad
ik vind dat mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
strand is voldoende toch
wat vind je er dan van als vrouwen bikini aan hebben en dan doorschijnend jurkje erover
https://www.hunkemoller.n(...)ta-black-109954.html
Dat kan prima vind ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
strand is voldoende toch
wat vind je er dan van als vrouwen bikini aan hebben en dan doorschijnend jurkje erover
op strand kan welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
strand is voldoende toch
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
strand is voldoende toch
walgelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Nouri het volgende:
wat vinden jullie ervan van stelletjes die heel uitgebreid zoenen en strelen bij strand of park ofzo
ik vind het ook raarquote:
Ze hebben het wel door hoor. Ze geven er gewoon niet om dat anderen het liever niet zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind het ook raar
maar snap ook wel dat als je echt verliefd bent ofzo dat je het dan niet door hebt
quote:
quote:
quote:
jaa ik vind dat ook mooiquote:
heel uitgebreid vind ik niet kunnen, maar gewoon kusje geven en knuffel kan wel tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Nouri het volgende:
wat vinden jullie ervan van stelletjes die heel uitgebreid zoenen en strelen bij strand of park ofzo
sterker nog, daar is het beter dan jezelf helemaal bloot geven in bikini continuquote:
hoezo bloot geven in bikiniquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterker nog, daar is het beter dan jezelf helemaal bloot geven in bikini continu
jongens kunnen ook beter zichzelf een beetje fatsoenlijk kleden jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo bloot geven in bikini
moeten jongens dan ook zo'n ding aan
doe je zelf ook een tshirt aan op het strand?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jongens kunnen ook beter zichzelf een beetje fatsoenlijk kleden ja
als ik op drukke strand ben wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je zelf ook een tshirt aan op het strand?
dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik kan wel heel erg klef en hangerig zijn. Niet wanneer er andere bij zijn hoor, maar alleen met vriendje.. liefst wel altijd handjes vast of knuffelen of of
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Zoenen vind ik ook al snel te ver gaan, gewoon niet lekker ofzo. Maar ik kan wel heel erg klef en hangerig zijn. Niet wanneer er andere bij zijn hoor, maar alleen met vriendje.. liefst wel altijd handjes vast of knuffelen of of
Zo vrouwelijkquote:
Er zijn heel veel posities wat me een ontzettend veilig en vertrouwd gevoel geeft, dat heb ik nooit behalve op die momentenquote:
dat is gewoon liefquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik houd wel vaak hand vast in openbaar.
Dat is toch niet zo klef
Nee, ik vind dat wanneer steletje alleen is zoenen te klef en wanneer stelletje + vrienden vind ik uitgebreid knuffelen enzo ook te klefquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch niet zo klef
ja eensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wanneer steletje alleen is zoenen te klef en wanneer stelletje + vrienden vind ik uitgebreid knuffelen enzo ook te klef
nee dat moetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch niet zo klef
Behalve een 1persoonsbed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind bed gewoon beste plek om seks te hebben.
Liefquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn heel veel posities wat me een ontzettend veilig en vertrouwd gevoel geeft, dat heb ik nooit behalve op die momenten. Beetje 'n schuilplekje
Kinky toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:08 schreef Nouri het volgende:
buiten seksen lijkt mij ook raar
dan denk ik alleen maar of iemand mij ziet
pashokje ofzo is ook wel spannendquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind bed gewoon beste plek om seks te hebben.
Ik heb het wel paar keer buiten gedaan, was allemaal kutquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
pashokje ofzo is ook wel spannend
maar buiten is zo buiten
jij had toch een stalkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel paar keer buiten gedaan, was allemaal kut
Ik vond het in bijna alle gevallen wel geslaagd eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel paar keer buiten gedaan, was allemaal kut
Ik heb zelfs batterijen gehaald voor mijn afstandsbediening.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu al zin in ESF vanavond pff.
kan niet wachten
Ik heb helaas alsnog bezoek om te komen kijken vanavond.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zelfs batterijen gehaald voor mijn afstandsbediening.
nee maar dat is wel heel erg leuk en fijnquote:
Whut?quote:
nee ik vind het echt niks..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het in bijna alle gevallen wel geslaagd eigenlijk.
[..]
Ik heb zelfs batterijen gehaald voor mijn afstandsbediening.
gezellig vooralquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar dat is wel heel erg leuk en fijn
hey wil je knuffelenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
En ik word het meest blij van vriendje die míj wil knuffelen. Die mijn handje pakt, of die dan zo naar je kijtk, ja weet ik veel. Merken dat je mooi gevonden wordt.
Godverdomme wat mis ik dit, zo lang niet gehad he![]()
![]()
![]()
wil je daarna wel mijn echte vriendinnetje wordenquote:
eerst pics van jouquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wil je daarna wel mijn echte vriendinnetje worden
ja er hangt hier veel van afquote:
quote:
doe meteen eentje zonder shirt voor julliequote:
dan heb je inso's toestemming al nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
doe meteen eentje zonder shirt voor jullie
Ik heb niet echt het vermoeden dat mijn mening er toe doet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dan heb je inso's toestemming al niet
heb het gewoon hier gepost hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dan heb je inso's toestemming al niet
Had ze dat expres gedaan ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je nog sof toen mijn vriendin vans had gekocht om mij een hak (woordgrapje) te zetten.
Goedequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je nog sof toen mijn vriendin vans had gekocht om mij een hak (woordgrapje) te zetten.
waarom ben je blauwquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
heb het gewoon hier gepost hoor
hij mag het ook wel beoordelen
te lang blauwe ballen gehadquote:
Onmogelijk om leuk te vinden inderdaadquote:
gelukkig snapt ze wel dat je die schoenen alleen op vakantie kan dragenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onmogelijk om leuk te vinden inderdaad
Zegt tie met zn uggsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig snapt ze wel dat je die schoenen alleen op vakantie kan dragen
Dinsdagavond 6 uurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor uggs is ook een plaats en tijd.
bij ons woensdagochtendquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dinsdagavond 6 uur
Dan komt de gemeente de vuilnis ophalen
jij weet niets van hoe lekker die idngen als slof zijn in de winterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dinsdagavond 6 uur
Dan komt de gemeente de vuilnis ophalen
Ja weet ik, maar dan gooi ik m`n vuilnis buitenquote:
ondergrondse contaner gewoon alles in kankerequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dan gooi ik m`n vuilnis buiten![]()
Zo dom dat dat maar1x per week mag trouwensZit je de hele week met die schijtzakken in huis
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ondergrondse contaner gewoon alles in kankere
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ondergrondse contaner gewoon alles in kankere
oh wij gooien het op ons terrasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dan gooi ik m`n vuilnis buiten![]()
Zo dom dat dat maar1x per week mag trouwensZit je de hele week met die schijtzakken in huis
wij hebben ze al 2 jaar geloof ik wel handig kan gelijk weg gooienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja die komen eind van het jaar volgens mij hier
Achterstandsbuurtje he vergeleken met Rotterdamquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wij hebben ze al 2 jaar geloof ik wel handig kan gelijk weg gooien
Ja, ik zei die vannacht die tegen jancees, maar hij misluktequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
inso is zijn gezegdes aan het oefenen merken jullie dat
doe normaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterstandsbuurtje he vergeleken met Rotterdam
geloften heet dat toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
inso is zijn gezegdes aan het oefenen merken jullie dat
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei die vannacht die tegen jancees, maar hij mislukte
tja ken gebeuren manquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterstandsbuurtje he vergeleken met Rotterdam
hanna tokkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal
ik heb ook in die straat gewoond vroeger en is prima straat
Weet ik. Jij woonde maar paar huizen naast mijquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal
ik heb ook in die straat gewoond vroeger en is prima straat
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek mijn mening over kleding en schoenen in het echt minder onder stoelen en banken dan hier.
quote:
Oh zoquote:
ja inso oefent die bij jcquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Dachr dat jeh et over zijn geloften voor bruiloft had ofzo![]()
Lijkt me echt kutquote:
Je hebt allemaal hipster vows zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees is namelijk niet vies van mij KEIHARDE kritiek te geven.
jc moet het onthipsterenquote:
Uh, wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie kan me vertele wie de op ligters sijn in leeliestat die me karetju heevt gestoole en me bedrijgt
wie helpt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zulke. Hardcore je weet toch.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Geloftne zijn sowieso traditioneel tochquote:
Je kan ze wel traditioneler of moderner makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloftne zijn sowieso traditioneel toch
Hebze nooit gehoord bij bruiloften waar ik ben geweest
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Is die van de vrouw hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zulke. Hardcore je weet toch.
Moet je dit uit je hoofd leren?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Maar ik bedoel uberhaupt het uitspreken van geloften tijdens de ceremoniequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ze wel traditioneler of moderner maken
Nee , man/vrouw is anders. En dit was een voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Is die van de vrouw hetzelfde?
Moet je dit uit je hoofd leren?
Oh, ik heb nog nooit meegemaakt dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik bedoel uberhaupt het uitspreken van geloften tijdens de ceremonie
Hoezo? Te extreem ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die war orthodoxere christelijke vows worden niet altijd meer gewaardeerd.
Weet niet. Mensen begrijpen sommige stukken niet et cetera.quote:
Ja, dat zorgt denk ik wel voor kromme gezichten op een bruiloft jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
I promise I will live first unto God rather than others or even you.
Zulke dingen.
Oh bij ons niet hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zorgt denk ik wel voor kromme gezichten op een bruiloft ja
Sowieso inherrent aan elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie geloof vooral persoonlijk of cultuur?
ja ik ookquote:
Jaa ging wel goed denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhhja, heb je gesprek gehad?! Hoe ging het?
Persoonlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie geloof vooral persoonlijk of cultuur?
Als je streng gelovig bent misschien niet, maar als je dat niet bent of helemaal niet gelovig, misschien dat veel mensen dandenken van ja wtfquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom waarom denk jij dat er scheve gezichten op zijn fokkie.
Vind het niet zon rare zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |