waterdichtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broekjes dat ze zo duur zijn?
Goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broekjes dat ze zo duur zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteindelijk lichten ze je altijd een beetje op om het merkAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Je moet er ook in flanneren he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie echt niet zo goed het verschil tussen de zwembroeken van een tientje of van 100+ euro, zie alleen maar de lelijke printen erop.
Ditquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie echt niet zo goed het verschil tussen de zwembroeken van een tientje of van 100+ euro, zie alleen maar de lelijke printen erop.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er ook in flanneren he.
Zwem toch niet
Flaneren, een van mijn favoriete woorden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er ook in flanneren he.
Zwem toch niet
Echt een mooi woord he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flaneren, een van mijn favoriete woorden.
hoezo nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een bikini kopen hoop ik.
Als vrouw kun je niet flaneren in een bikini, nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen noch van rondparaderen in ondergoedachtige kleding.
hoe doe je dat dan tijdens de seksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou van beide, maar liever alleenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
op het strand toch welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vrouw kun je niet flaneren in een bikini, nee.
Nou kan wel, maar dat word over het algemeen minder getolereerd.
Ja daar wel natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |