30 kiloquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel kg moet je afvallen voor je streefgewicht?
Ja, en dat is dan mijn streef he.quote:
dan is dat toch je streefgewicht lijkt mequote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan mijn streef he.
Als ik wil afvallen tot ik volgens m`n BMI op een gezond gewicht zit dan moet ik bijna 50 kilo kwijt
Volgens die BMI calculator is dat tussen de 75 en 85 kilo..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dan is dat toch je streefgewicht lijkt me
Oehh, is veel hoor, is lastigquote:
Ja, dat is het inderdaad.. weer wennenquote:
maar dan ben je nog steeds niet gezondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Volgens die BMI calculator is dat tussen de 75 en 85 kilo..
Maar ik zit dan zelf liever op de 85-90, ik hoef namelijk ook niet zo`n super dunne kerel te worden. Een "beschermlaagje" Kan best denk ik
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan ben je nog steeds niet gezond
vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal is. Dat is enkel kut en lukt vaak toch niet, dus waarom zou je
10% afvallen wordt meestal als streefdoel aangehouden, en levert al gezondheidsvoordelen op
10% van je huidige gewicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal is. Dat is enkel kut en lukt vaak toch niet, dus waarom zou je
10% afvallen wordt meestal als streefdoel aangehouden, en levert al gezondheidsvoordelen op
jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10% van je huidige gewicht?
Daar zou ik voor tekenen.
omdat het niet zo werkt van 'als je dan toch bezig bent' veel mesnen vinden het zwaar en ook niet makkelijker wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
vroeg het me gewoon af
als je dan toch bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkie
Baby darling doll face honey
Dat denk ik wel..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan ben je nog steeds niet gezond
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Staat leuk CrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkie
Ik moet weer wat meer spijkerbroeken gaan dragen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, draag niet vaak jurkjes maar vind wel leuk
ja, spijkerbroeken zijn ook wel lastig, maar goed zoeken. Joggingbroeken is echt tokkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik moet weer wat meer spijkerbroeken gaan dragen.
Draag alleen nog maar joggingbroekenZitten zo verdomde fijn. En spijkerbroeken zijn bij mij altijd vervelend. (Afzakken, niet lekker zitten bij m`n heupen etc)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:11 schreef MrBradge het volgende:
ben niet iemand die hele voedingspatronen gaat bijhouden en gaat aanpassen en dingen niet gaat eten omdat het ongezond is. En ik ben ook niet iemand die naar de sportschool gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |