Maar ik bedoel uberhaupt het uitspreken van geloften tijdens de ceremoniequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ze wel traditioneler of moderner maken
Nee , man/vrouw is anders. En dit was een voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Is die van de vrouw hetzelfde?
Moet je dit uit je hoofd leren?
Oh, ik heb nog nooit meegemaakt dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik bedoel uberhaupt het uitspreken van geloften tijdens de ceremonie
Hoezo? Te extreem ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die war orthodoxere christelijke vows worden niet altijd meer gewaardeerd.
Weet niet. Mensen begrijpen sommige stukken niet et cetera.quote:
Ja, dat zorgt denk ik wel voor kromme gezichten op een bruiloft jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
I promise I will live first unto God rather than others or even you.
Zulke dingen.
Oh bij ons niet hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zorgt denk ik wel voor kromme gezichten op een bruiloft ja
Sowieso inherrent aan elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie geloof vooral persoonlijk of cultuur?
ja ik ookquote:
Jaa ging wel goed denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhhja, heb je gesprek gehad?! Hoe ging het?
Persoonlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie geloof vooral persoonlijk of cultuur?
Als je streng gelovig bent misschien niet, maar als je dat niet bent of helemaal niet gelovig, misschien dat veel mensen dandenken van ja wtfquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom waarom denk jij dat er scheve gezichten op zijn fokkie.
Vind het niet zon rare zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |