Weet ik. Jij woonde maar paar huizen naast mijquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal
ik heb ook in die straat gewoond vroeger en is prima straat
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je nog sof toen mijn vriendin vans had gekocht om mij een hak (woordgrapje) te zetten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek mijn mening over kleding en schoenen in het echt minder onder stoelen en banken dan hier.
quote:
Oh zoquote:
ja inso oefent die bij jcquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Dachr dat jeh et over zijn geloften voor bruiloft had ofzo![]()
Lijkt me echt kutquote:
Je hebt allemaal hipster vows zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees is namelijk niet vies van mij KEIHARDE kritiek te geven.
jc moet het onthipsterenquote:
Uh, wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie kan me vertele wie de op ligters sijn in leeliestat die me karetju heevt gestoole en me bedrijgt
wie helpt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zulke. Hardcore je weet toch.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Geloftne zijn sowieso traditioneel tochquote:
Je kan ze wel traditioneler of moderner makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloftne zijn sowieso traditioneel toch
Hebze nooit gehoord bij bruiloften waar ik ben geweest
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Is die van de vrouw hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zulke. Hardcore je weet toch.
Moet je dit uit je hoofd leren?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |