Ben je nu opeens alleen geïnteresseerd in Elan? ;s ;squote:
ik ga hem de liefde verklarenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nu opeens alleen geïnteresseerd in Elan? ;s ;s
Omdat ik gewoon m`n eigen ding doe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak je die filmpjes dan? Vloggers maken filmpjes omdat ze gelovendat ze wat leuks of interessants te zeggen hebben.
Dat is hetzelfde als een blog beginnen maar niks hebben om over te schrijven
Heftigquote:
Goed goed.quote:
ja ook goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed.
Voel me opeens wel beetje lonely nu ik weer thuis ben![]()
Jij dan?
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon m`n eigen ding doe.
Ik doe het niet zo zeer voor de views of voor de abonnees maar omdat ik het leuk vind om af en toe te doen, niks meer en niks minder.
En persoonlijk kijk ik liever naar een filmpje van iemand van een minuut of 3-4 die wat loopt te ouwe hoeren over 1 onderwerp, dan naar een filmpje van iemand van diezelfde lengte die mensen loopt te fucken. Of naar een filmpje van iemand die z`n hele dag filmt en dat edit tot dat het een filmpje is van 10-15 minuten waar in hij niets verteld maar gewoon zomaar even zijn dag gaat lopen filmen.
Ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ook goed
Ben net thuis van Korenmarkt ahahahh
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke
Nou ja ik heb het hele idee nooit gesnopen. Heb ook niet zoveel met youtube.
Vind het alleen leuk om te zien als mensen op straat bijvoorbeeld gevraagdworden naar bepaalde kwesties enzo, en ik gebruik het om fragmenten uit actualiteitenprogrammas ofzo terug te kijken
Zou niet meer dan 5 bekende vloggerso p kunnen noemen
ja terrasje gepakt met een vriendinquote:
wow wat cool dat je er precies vijf kan noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.
Maar goed, ik kijk dan ook naar vloggers
- Austin Evans (Techvlogger)
- Lamarr Wilson (Techvlogger)
- Mighty Car Mods (Autovloggers)
- Regular Car Review (Autovlogger)
- MKBHD (Techvlogger)
Gezelligquote:
nee met een anderequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Met diezelfde vriendin warmee je aan het lunchen was vanmiddag?
Tsja, mijn interesses liggen wel wat breder dan alleen autos dusjaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.
Coowl hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wat cool dat je er precies vijf kan noemen
Die van mij ook, maar er zijn niet zo veel andere vloggers die mij aanspreken, op een aantal techvloggers naquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, mijn interesses liggen wel wat breder dan alleen autos dusja
nerdquote:
Vertelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar er zijn niet zo veel andere vloggers die mij aanspreken, op een aantal techvloggers na
ESF zekerquote:
Wat mij allemaal bezig houd sja..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel
Want ik hoor je hier alleen maar over autos praten dus ben wel benieuwd wat jou nog meer bezig houdt
Liedjes schrijven of schrijf je ook andere dingen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat mij allemaal bezig houd sja..
Ik ben gek op muziek, schrijven (Tekst en arrangementen) Produceren, componeren (Verschillende partijen uitzoeken) Speel 4 instrumenten en ik zing.
Fotografie doe ik (op een laag pitje) wat mee. Filmen doe ik ook wel redelijk wat mee.
Nouja, autorijden / auto's dan
En ik vind mobiele telefoons en de ontwikkelingen daarin ook best wel interessant.
(En ik heb een hele vreemde liefde ontwikkeld voor nachtwandelingen)
Had je betje gezet?quote:
Ja. Bankertje op Rusland.quote:
Liedjes, andere dingen kan ik niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liedjes schrijven of schrijf je ook andere dingen?
Zo raar is dat niet, je moet wel beetje geveol voor taal hebben om wat leuks op papier te zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Liedjes, andere dingen kan ik niet echt eigenlijk.
Wat vreemd is, ik kan wel redelijk babbelen en dus enigszins begrijpbaar vloggen, maar ik kan dat soort dingen dan weer niet vertalen naar papier of dergelijk.
Taalgod.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, je moet wel beetje geveol voor taal hebben om wat leuks op papier te zetten
Ja, ben niet zo taalkundigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, je moet wel beetje geveol voor taal hebben om wat leuks op papier te zetten
disco poloquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou je gaan richten op disco polo Braddie.
Taal is zeg maar echt mijn dingquote:
volgens mij is het ook wel handig om echt goed te zijn in de taal waarin je die liedjes schrijftquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ben niet zo taalkundigVrij beperkt qua woordenschat durf ik mijzelf ook wel te noemen.
Ouwehoeren of liedjes over bepaalde onderwerpen prima, maar andere zaken? Nope.
En waar sta je in het politieke spectrum?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ben niet zo taalkundigVrij beperkt qua woordenschat durf ik mijzelf ook wel te noemen.
Ouwehoeren of liedjes over bepaalde onderwerpen prima, maar andere zaken? Nope.
wat is daar slecht aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Taal is zeg maar echt mijn ding
Paulien Cornelissen
ik ben in engels erg goed gramaticaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben niet zo goed in taal.
Maar spreek er wel 3, dus schaakmat.
Ik niet in Engels.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben in engels erg goed gramaticaal
nederlands niet zo
Ja, meestal schrijf ik liedjes in het engels, ben daar ook geen kei in (Zeker niet in het uitspraken gedeeltequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij is het ook wel handig om echt goed te zijn in de taal waarin je die liedjes schrijft
Niks hoor, vind haar alleen zo niet-grappigquote:
oh ik doe het ook op gevoel hoor bij engelsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet in Engels.
Doe het ook zelden tot nooit fout.
Je spreekt Frans toch ook? 4 talen dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bij talen het talent om basis van een taal enorm snel op te pikken.
Maar niet om er meer van te snappen.
Oh, dat heb ik bij Nederlands nauwelijks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik doe het ook op gevoel hoor bij engels
Niet vloeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je spreekt Frans toch ook? 4 talen dus
schreef jij nou ook wel eens (korte) verhaaltjes of waren dat andere mensjes in de sc?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks hoor, vind haar alleen zo niet-grappig
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
schreef jij nou ook wel eens (korte) verhaaltjes of waren dat andere mensjes in de sc?
nicequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet vloeiend.
Ik kan het verstaan en lezen.
Op moment niet echt, heb het beetje afgewikkeld voordat ik op vakantie ging zodat ik niet onafgemaakt opdrachten doe.quote:
ah okayquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijd
Tofquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah okay
ik heb soms ook van die fases
heb bij mijn moeder op zolder nog een vol schrift liggen
zeker pools <--> frans e.d. zie ik wel als iets unieksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op moment niet echt, heb het beetje afgewikkeld voordat ik op vakantie ging zodat ik niet onafgemaakt opdrachten doe.
Bakje dadels vissenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijd
Ja, ik vind Frans toch misschien nog iets te hoogs gegrepen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker pools <--> frans e.d. zie ik wel als iets unieks
geen idee of er veel vraag naar is verder, maar is wel een markt lijkt me
quote:
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenquote:
Nicequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenen wat korte verhalen in die wereld
heb ooit eens een zeer korte ingestuurd bij een nietszeggend wedstrijdje, kreeg ik 50 euro aan boekenbonnen voor
is polen een beetje bilingual, nee zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind Frans toch misschien nog iets te hoogs gegrepen.
Ik vind om goed te vertalen dat je de taal als het ware moet aanvoelen om nuances te kunnen vertalen.
Doe eigenlijk vooral Pools > Engels, Nederlands > Pools. Af en toe Engels > Pools.
Ik heb het voordeel dat ik een native ben qua Engels.
Goedquote:
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
is polen een beetje bilingual, nee zeker?
Begon dat hij wakker werd op de grond met een lege fles drankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat was dat andere verhaal ook alweer
Hoe begin jij aan dat world builden dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenen wat korte verhalen in die wereld
heb ooit eens een zeer korte ingestuurd bij een nietszeggend wedstrijdje, kreeg ik 50 euro aan boekenbonnen voor
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed
Alleen hij wordt altijd bij mij op schoot gezet net als hij moet janken voor zijn flesje
ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed isquote:
Ben jij Michel van Egmond?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begon dat hij wakker werd op de grond met een lege fles drank
mooie markt om een beetje bij te verdienen dan voor jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Russisch wordt onder de oudere generatie wel goed gesproken.
Engels en Duits heel, heel beperkt onder uni studenten.
Oh ik las school.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet mijn moeder dat flesje klaarmaken.
Maar wel een leuk jochie hoor, hij lacht veel
Met journalistiek heb je wel concurrentie van Deezertje, dus ik zou maar oppassen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed is
ik kijk naar journalistiekniet omdat ik denk dat ik daar nou ontzettend veel mogelijkheden krijg in mijn leven, maar dat is iets wat mij echt trekt de laatste jaren
en baangarantie is al binnen door mijn beta-opleiding, dus neig er sterk naar om dat te proberen
creatief schrijven als focus kiezen en kijken waar het uit komt
Hoe gaat het met jouw zusje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik las school.
Ik vond het al heel vreemd.
Leuk hoor, gezellig.
Dat is wel nice ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed is
ik kijk naar journalistiekniet omdat ik denk dat ik daar nou ontzettend veel mogelijkheden krijg in mijn leven, maar dat is iets wat mij echt trekt de laatste jaren
en baangarantie is al binnen door mijn beta-opleiding, dus neig er sterk naar om dat te proberen
creatief schrijven als focus kiezen en kijken waar het uit komt
Klopt. Vind het oprecht ook best aardig om te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie markt om een beetje bij te verdienen dan voor je
Kan ze al echt praten of alleen wat brabbelen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze praat veel.
Loopt nog niet veel.
16 maanden nu ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ze al echt praten of alleen wat brabbelen?
Fascinerend hoe snel die ontwikkeling dan gaat. Ze is anderhalf toch?
Plattegronden zijn voor mij echt dingen die pas heel laat komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe begin jij aan dat world builden dan?
Ik begon ooit met een plattegrond te tekenen, maar daarna nooit meer iets gedaan. Al heb ik wel een verhaal in mijn hoofd.
wie is datquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met journalistiek heb je wel concurrentie van Deezertje, dus ik zou maar oppassen.
Ja, Russisch kun je pas echt mooie dingen mee doen denk ik qua vertaling.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Vind het oprecht ook best aardig om te doen.
Al vind ik het wel eeuwig zonde dat mijn moeder weinig werk heeft gestoken in mij Russisch te leren.
Mijn broertje spreekt dat wel vrij vloeiend, machtige taal man.
Zeker. Sowieso is de manier van denken van een beta guy zeldaam in de journalistieke opleidingen, zijn toch vaak C&M en E&M mensen. Daar zie ik dan ook wel kansen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja.
En je zou het evt kunnen combineren toch?Schrijven voor een wetenschappelijk tijdschrift, ik zeg maar wat
Dat lijkt me echt heel grappig om mee te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
16 maanden nu ja.
Nou, het wordt wel steeds meer praten.
Een soort Tyrion bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Anders gaan we samen een boekj schrijven JR
Over een drankverslaafde hobbit
Michiel van Egmond goes Mordor-style
Vorige maand voor het laatst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel grappig om mee te maken
Zie je haar wel vaak nog?
Dat heb je al mee dan ja. Jezelf zo goed mogelijk weten te oonderscheiden is wel een van de belangrijkste factoren om te slagen in dat wereldjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Russisch kun je pas echt mooie dingen mee doen denk ik qua vertaling.
[..]
Zeker. Sowieso is de manier van denken van een beta guy zeldaam in de journalistieke opleidingen, zijn toch vaak C&M en E&M mensen. Daar zie ik dan ook wel kansen.
gasten die met zo weinig talent zoveel kunnen verdienen kun je moeilijk sneu noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
v-loggers zijn sneu vooral enzo drol
Zoiets jaquote:
Dat is wel leuk ja. Ik had wel wat locaties bedacht verder, en wat volkeren maar nog niet uitgebreid. En vergeet het meestal op te schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Plattegronden zijn voor mij echt dingen die pas heel laat komen.
Wat is er bijzonder aan de wereld, anders dan de onze?
Hoe wordt het bestuurd?
Geloof?
Wat voor geloof? Ligt daar ook de macht?
Op de achtergrond bepalen of het geloof ergens op gebaseerd is (echte krachten in de wereld, legends die in een ver verleden waar bleken) of het meer bijgeloof is. Bijvoorbeeld Rhllor uit ASOIAF, daar moet je bij het world builden bepalen of dat een god is of zijn die visioenen en daden anders te verklaren (door bijvoorbeeld magische krachten in de wereld zelf).
Wat voor rassen?
Technologie, hoe vervoeren mensen zichzelf.
Zomaar een paar dingen. Vind en vond ik leuk om gewoon te creëren, maar heb er verder niet echt veel mee gedaan.
Ken je mijn jankverhalen uit de VBL SC in de begintijd nogquote:
Ken je waitbutwhy.com?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je al mee dan ja. Jezelf zo goed mogelijk weten te oonderscheiden is wel een van de belangrijkste factoren om te slagen in dat wereldje
Dan zie je wel elke keer hoe de ontwikkeling best snel gaatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige maand voor het laatst.
Nu pas weer eind juni ongeveer.
Zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie je wel elke keer hoe de ontwikkeling best snel gaat
ik moet je +1 geven voor feyenoord shirt :-)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die met zo weinig talent zoveel kunnen verdienen kun je moeilijk sneu noemen
Wat ik mij kan herinneren is dat je echt een heel erg onzekere blik had op het leven en ook nog eens onuitstaanbaar ignorant was.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je mijn jankverhalen uit de VBL SC in de begintijd nog
R&P / Bijna student-af, op weg naar ... dit is het in kwadraat
Ik zou daar beter in zijn dan in een realistisch verhaal schrijven denk ik. Omdat het dan snel ongeloofwaardig kan worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nee fantasy zou ik echt ruk in zijn om teschrijven
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je waitbutwhy.com?
Dat is de droom man, dat je zo een site kunt onderhouden en daar van leven.
Nee joh. Een verhaal schrijven in een al bestaand universum is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar beter in zijn dan in een realistisch verhaal schrijven denk ik. Omdat het dan snel ongeloofwaardig kan worden.
Doet ze dat nog niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker.
Ik wacht alleen wel steeds meer op het moment dat ze me echt gaat herkennen
Mooi spul. Volg die gozert al jaren en hij is nu echt een big guy.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, die site heb je hier keer gelinkt
Vooral dat artikel van die mammoet vond ik erg interessant
Op sommige vlakken wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren is dat je echt een heel erg onzekere blik had op het leven en ook nog eens onuitstaanbaar ignorant was.
Is dat al verbeterd?
Ja in zekere zin wel, en ze gedraagt zich wel anders bij mij dan bij andere.quote:
Heb daar verder ook wel wat ideeën voor in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Een verhaal schrijven in een al bestaand universum is veel makkelijker.
Topic dat je linkte even aangeklikt, maar al snel gestopt met lezen. Niet eens vermakelijk zielig zulke mensen.quote:
je kan het ook combinerenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb daar verder ook wel wat ideeën voor in mijn hoofd.
Maar fantasy lijkt me leuker omdat je dan ook bepaalde wezens kan verzinnen, en bepaalde rassen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Jij kwam nog niet eens in de buurt van Deezertje JR
Ja ze moet weer even wennen natuurlijk, hoort ook wel bij kinderen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in zekere zin wel, en ze gedraagt zich wel anders bij mij dan bij andere.
Maar groeit vaak pas na een paar dagen weer echt.
We hebben wel ooit 2 weken op dezelfde kamer geslapen toen ik ziek was in de zomer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze moet weer even wennen natuurlijk, hoort ook wel bij kinderen.
Hij kwam toen ook al in onzesc geloof ik.quote:
Vooral ergernis opwekkend ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Topic dat je linkte even aangeklikt, maar al snel gestopt met lezen. Niet eens vermakelijk zielig zulke mensen.
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging postenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kwam toen ook al in onzesc geloof ik.
Tjacka en ik is dit ook overkomen toen we in BNW SC en JNG SC gingen posten (oke, in die laatste trollen)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging posten
#grondlegger
Dat had ik ook wel als idee ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan het ook combineren
zie harry pottergod
dr who
Jij postte niet in de VBL SC toenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Jij kwam nog niet eens in de buurt van Deezertje JR
Lol,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging posten
#grondlegger
Altijd al wel hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij is de VBL-sc nu wel redelijk normaal qua users. Zitten niet echt weirdos bij volgens mij toch?
Leuk welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben wel ooit 2 weken op dezelfde kamer geslapen toen ik ziek was in de zomer.
Omdat de babykamer als enige kamer toen airco had.
Dat schept toch een band.
Jawel, of net iets daarvoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel als idee ja.
[..]
Jij postte niet in de VBL SC toen
Nee, in Polen sinds augustus ongeveer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk wel![]()
Wonen je ouders nog in Nederland trouwens? Want ze gingen naar Polen toch
Wacht kan je dit even ophelderen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
JR die al misselijk werd na een halve pizza
De kunst met zulke dingen is de juiste regels stellen. En je houden aan die regels. Zolang jij je als schrijver houdt aan jouw (natuur)wetten kan elke wereld geloofwaardig zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel als idee ja.
[..]
Jij postte niet in de VBL SC toen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd al wel hoor.
Ik denk oprecht de SC met minste werk/studieloze en meeste functionerende mensen
Ik dacht echt oprecht toen dat jij anorexia hadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht kan je dit even ophelderen.
Ik weet dit echt niet meer
Toen ik mijn UI erin zette moest ik ook maar meteen die van Inso erin zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, of net iets daarvoor
Ik heb zelfs een tijdje met mijn UI in de OP gestaan
Dus nu kom je nooit meer naar Nederland?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in Polen sinds augustus ongeveer.
Ik ben er in augustus voor het laatst geweest ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus nu kom je nooit meer naar Nederland?
Je moet sowieso consequent zijn ja, anders slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kunst met zulke dingen is de juiste regels stellen. En je houden aan die regels. Zolang jij je als schrijver houdt aan jouw (natuur)wetten kan elke wereld geloofwaardig zijn.
Mwah, je hebt ook nog wiskunde scs e.d.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd al wel hoor.
Ik denk oprecht de SC met minste werk/studieloze en meeste functionerende mensen
Dat denk ik zo vaak nogquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht echt oprecht toen dat jij anorexia had
de jongere versie van kapiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch en ik zijn daar de JONGE generatie.
Alquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik zo vaak nog
Als mensen op school om 12 uur al zeuren dat ze honger hebben en ik dat totaal nog niet heb
Wanneer word je zen boeddhist.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de jongere versie van kapi
aldus kapiteintje zelf
Of als mijn ouders om 18:00 uur al eten klaar hebben staan. Dan heb ik daar echt nog geen zin hoor.quote:
ja hij heeft iets van een ziekte weet niet preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar alleen Drizzt dan met uitkering denk ik daar ofniet
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij heeft iets van een ziekte weet niet precies
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of als mijn ouders om 18:00 uur al eten klaar hebben staan. Dan heb ik daar echt nog geen zin hoor.
Eet dan liever om middernacht iets. Een tosti ofzo.
Nja, als jezo`n Knut ziet, die moet toch wel aardig verdienenn inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor de rest hbo/uni afgestuurde MONEYMACHINES.
hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als jezo`n Knut ziet, die moet toch wel aardig verdienenn inderdaad
Vaak op reis, luxe levensstijlquote:
Zoveel verschillende tosti's maak ik niet hoor, dus dat zou een kort boek worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is iets voor jou
Jij moet een tosti-boek uitbrengen
Oh van dat laatste heb ik nooit zo gemerkt.quote:
fuck stufi regelingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JR kwam er ook als niet in educatie of werk.
ff tijdje in de VBL SC posten en kijk wat er van hem geworden is.
Over twee maanden is dat weer het geval hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JR kwam er ook als niet in educatie of werk.
ff tijdje in de VBL SC posten en kijk wat er van hem geworden is.
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over twee maanden is dat weer het geval hoor
Dan ben ik klaar met opleiding en moet ik gaan solliciteren. En ik ga er vanuit dat ik niet meteen een baan heb in dit wereldjequote:
Welke.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:52 schreef Typisch het volgende:
ik luister voor het eerst in tijden weer eens 101 barz Inso
Ga je niet door?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar met opleiding en moet ik gaan solliciteren. En ik ga er vanuit dat ik niet meteen een baan heb in dit wereldje
Met betrekking tot dat laatste kan ik ook nog wel wat hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
fuck stufi regeling
gewoon posten in de vbl sc en het komt goed
alleen stinho nog even aan de kusjes helpen, dan is de SC klaar
Vind ik dus absoluut niets.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ares
best leuk voor een nieuwe niet negert
Nee ik heb wel naar wat HBO opleidingen gekeken in die richting maar dat was dan net niet mijn ding. Daarbij geen zin in weer 4 jaar een opleiding doen.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me ooit verheugd voor zijn album uit 2014.
Wat was dat matig zeg.
Die gast is toch ook 28 ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht altijd dat Saind echt 6 jaar ouder dan mij was.
ik denk dat zijn lever wel met die van jou kan pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht altijd dat Saind echt 6 jaar ouder dan mij was.
Weet niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat zijn lever wel met die van jou kan praten
Dat gevoel heb ik op dit moment ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, van '93
Wist niet wat ik hoorde.
Hij had dat ook bij mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik op dit moment ook
luister die 101 effequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop niet voor hem
Elk half jaar controle, antigenot.
vind dit een van de weinige gasten die gewoon zelf wat leuks doetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Update na 1 minuut 20.
Erg kut tot nu toe.
Ja hou niet van die blanke hippe shit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind dit een van de weinige gasten die gewoon zelf wat leuks doet
ipv de rest na doen
ah ja, dan is het niks voor je neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hou niet van die blanke hippe shit.
great mindsgodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
dit is wel hard, onderhand al oldschool
Omdat daar de ruimte niet voor is of omdat ze niet tevreden genoeg over je waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze wel duidelijk gezegd dat mij geen baan wilden aanbieden
Ben niet zo meer van die rappers live willen zien.quote:
winne killed diequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
vind die verse van jiggy trouwens niet sterk man
fuck die carsh garage man![]()
enig harde daar is vanaf
grappig hoe met de jaren de rollen omdraaien: ze zorgde voor mij, nu zijn ze zorgen voor mij
terwijl ik jiggy echt een baas vind
ik was naar kanye en jay-z met watch the thronequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben niet zo meer van die rappers live willen zien.
Al zou ik nog wel eens een 2e keer naar Kanye willen
Dat tweede, ze waren best kritisch daar op mijn werk. Terecht ook wel trouwensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat daar de ruimte niet voor is of omdat ze niet tevreden genoeg over je waren?
quote:
Wel jammer. Werkt beetje zelfde met journalistiek denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat tweede, ze waren best kritisch daar op mijn werk. Terecht ook wel trouwens
Klopt. Je moet vooral een goed netwerk hebben denk ik wel, en niet perse veel werk in te vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer. Werkt beetje zelfde met journalistiek denk ik
Wist niet eens dat hij nognummers maakte, dacht dat hij theatervoorstelling hadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Ali B de laatste tijd wel gekke dingen maken.
Waar gaat het heen
heeft ie nog meer recente shit ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Ali B de laatste tijd wel gekke dingen maken.
Waar gaat het heen
wat heb je voor het laatst gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft ie nog meer recente shit ja?
laatste wat ik gehoord heb was ook best okay ja
harde baas hoor
ik ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben namelijk vrij uit de loop omtrent nederlandse rappers buiten Ismo en Broederliefde.
gekke kleine jongen ken ikquote:
is dat die van dwdd? die zag ik livequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond dit verder ook verbazingwekkend oprecht voor een rapper.
hoe heet die?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
DIe film van klein beetje geluk is ook wel goed
black ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe heet die?
vind dat nummer de minste van die je gepost hebt, maar snap wel dat die aanslaat
spreek mij totaal niet aan
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige nederlandse rapmiljonair
naast kees de koning natuurlijk
Komt omdat ze verder moeten kijken willen ze echt goed geld pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Vind wel grappig veel van die rappertjes zijn best skeer
Klopt. Mensen onderschatten ook heel erg hoeveel je moet pakken om een beetje royaal te kunnen leven. Pakken ze paar ton in het jaar, maar zit er geen plan achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:23 schreef Typisch het volgende:
Komt omdat ze verder moeten kijken willen ze echt goed geld pakken.
Dat is niet fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook wel
Helemaal nat geregend vanmorgen
Lekker man dat het zo fris is weer, dat klamme van de afgelopen 3 dagen vond ik persoonlijk 3 keer niks. Het mag van mij best zo warm zijn, maar dat benauwde mag wegblijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef bondage het volgende:
Het is wel lekker fris buiten, wat een omslag vergeleken met afgelopen dagenHier alleen beetje hagel gehad en nu alle ramen en deuren tegen elkaar open, lucht lekker door.
Jaa, echt kouddddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef bondage het volgende:
Het is wel lekker fris buiten, wat een omslag vergeleken met afgelopen dagenHier alleen beetje hagel gehad en nu alle ramen en deuren tegen elkaar open, lucht lekker door.
In Nederland is het al snel benauwdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lekker man dat het zo fris is weer, dat klamme van de afgelopen 3 dagen vond ik persoonlijk 3 keer niks. Het mag van mij best zo warm zijn, maar dat benauwde mag wegblijven
Klopt ja, zeer vervelend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is het al snel benauwd
Ik zou graag met je willen ruilen, als het boven de 25 graden is in NL kan ik daar echt niet van genietenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Eerst kon ik daar ook heel slecht tegen, nu prima
Ja, maar niet om lullig te doen ofzo hoor, maar met overgewicht heb je dat wel al redelijk snelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zou graag met je willen ruilen, als het boven de 25 graden is in NL kan ik daar echt niet van genieten
Oh jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet om lullig te doen ofzo hoor, maar met overgewicht heb je dat wel al redelijk snel![]()
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt ja, zeer vervelend.
Ik zit liever in Spanje met 30+ Graden, dan in NL met 20+
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja
Ik vergeet die factor altijdMaar dat kan inderdaad wel goed zijn
Gaat nog leuk worden als ik m`n streefgewicht heb gehaald, zal ergens eind v/d zomer begin v/d herfst wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja scheelt onwijs veel hoor
Ik was vroegah ook echt echt zwaar en had het altijd warm en ging kapot in de zomer. Nu koukleum![]()
Was jij een dikkie? whutquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja scheelt onwijs veel hoor
Ik was vroegah ook echt echt zwaar en had het altijd warm en ging kapot in de zomer. Nu koukleum![]()
Hoeveel kg moet je afvallen voor je streefgewicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden als ik m`n streefgewicht heb gehaald, zal ergens eind v/d zomer begin v/d herfst worden
Ja, best redelijk dikkiequote:
wat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net naar 3 winkels geweest voor boodschappen, alsnog iets vergeten. Kutje
whut?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn mieren zijn er. Hopelijk verhuizen ze naar hun grote nest in de tijd dat ik weg ben.
Ik heb een kolonie gekocht en die kwamen net aan via de post.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, best redelijk dikkie
[..]
wat dan?
[..]
whut?
mieren, via de post? Wat ga je ermee doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kolonie gekocht en die kwamen net aan via de post.
Ze zijn heel klein, kan geen goede foto maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mieren, via de post? Wat ga je ermee doenhoe duur wasda, ik vind apart verhaal
pics van de miern
En je had een lijstje? Wel erg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel uien gekocht, terwijl ik nog een kilo had.
Godverdomme
Grappig, en die mieren die gaan gewoon babymiertjes maken nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn heel klein, kan geen goede foto maken.
Maar ik heb een koningin en een stuk of 10 werksters gekocht van de gele wegmier. En een gipsnest waarin ze kunnen wonen met een glasplaatje ervoor, dan kan ik goed naar ze kijken.
Nest en mieren waren een euro of 30.
30 kiloquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel kg moet je afvallen voor je streefgewicht?
Ja, en dat is dan mijn streef he.quote:
dan is dat toch je streefgewicht lijkt mequote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan mijn streef he.
Als ik wil afvallen tot ik volgens m`n BMI op een gezond gewicht zit dan moet ik bijna 50 kilo kwijt
Volgens die BMI calculator is dat tussen de 75 en 85 kilo..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dan is dat toch je streefgewicht lijkt me
Oehh, is veel hoor, is lastigquote:
Ja, dat is het inderdaad.. weer wennenquote:
maar dan ben je nog steeds niet gezondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Volgens die BMI calculator is dat tussen de 75 en 85 kilo..
Maar ik zit dan zelf liever op de 85-90, ik hoef namelijk ook niet zo`n super dunne kerel te worden. Een "beschermlaagje" Kan best denk ik
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan ben je nog steeds niet gezond
vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal is. Dat is enkel kut en lukt vaak toch niet, dus waarom zou je
10% afvallen wordt meestal als streefdoel aangehouden, en levert al gezondheidsvoordelen op
10% van je huidige gewicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je streeft naar iets wat realistisch is, niet naar iets wat optimaal is. Dat is enkel kut en lukt vaak toch niet, dus waarom zou je
10% afvallen wordt meestal als streefdoel aangehouden, en levert al gezondheidsvoordelen op
jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10% van je huidige gewicht?
Daar zou ik voor tekenen.
omdat het niet zo werkt van 'als je dan toch bezig bent' veel mesnen vinden het zwaar en ook niet makkelijker wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
vroeg het me gewoon af
als je dan toch bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkie
Baby darling doll face honey
Dat denk ik wel..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan ben je nog steeds niet gezond
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Staat leuk CrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkie
Ik moet weer wat meer spijkerbroeken gaan dragen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, draag niet vaak jurkjes maar vind wel leuk
ja, spijkerbroeken zijn ook wel lastig, maar goed zoeken. Joggingbroeken is echt tokkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik moet weer wat meer spijkerbroeken gaan dragen.
Draag alleen nog maar joggingbroekenZitten zo verdomde fijn. En spijkerbroeken zijn bij mij altijd vervelend. (Afzakken, niet lekker zitten bij m`n heupen etc)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:11 schreef MrBradge het volgende:
ben niet iemand die hele voedingspatronen gaat bijhouden en gaat aanpassen en dingen niet gaat eten omdat het ongezond is. En ik ben ook niet iemand die naar de sportschool gaat
ja, leefstijl changequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Voedingspatroontje niet aanpassen. Dat zou ik toch wel doen als je 50kg viesdik bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |