Dat denk ik zo vaak nogquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht echt oprecht toen dat jij anorexia had
de jongere versie van kapiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch en ik zijn daar de JONGE generatie.
Alquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik zo vaak nog
Als mensen op school om 12 uur al zeuren dat ze honger hebben en ik dat totaal nog niet heb
Wanneer word je zen boeddhist.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de jongere versie van kapi
aldus kapiteintje zelf
Of als mijn ouders om 18:00 uur al eten klaar hebben staan. Dan heb ik daar echt nog geen zin hoor.quote:
ja hij heeft iets van een ziekte weet niet preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar alleen Drizzt dan met uitkering denk ik daar ofniet
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij heeft iets van een ziekte weet niet precies
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of als mijn ouders om 18:00 uur al eten klaar hebben staan. Dan heb ik daar echt nog geen zin hoor.
Eet dan liever om middernacht iets. Een tosti ofzo.
Nja, als jezo`n Knut ziet, die moet toch wel aardig verdienenn inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor de rest hbo/uni afgestuurde MONEYMACHINES.
hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als jezo`n Knut ziet, die moet toch wel aardig verdienenn inderdaad
Vaak op reis, luxe levensstijlquote:
Zoveel verschillende tosti's maak ik niet hoor, dus dat zou een kort boek worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is iets voor jou
Jij moet een tosti-boek uitbrengen
Oh van dat laatste heb ik nooit zo gemerkt.quote:
fuck stufi regelingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JR kwam er ook als niet in educatie of werk.
ff tijdje in de VBL SC posten en kijk wat er van hem geworden is.
Over twee maanden is dat weer het geval hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JR kwam er ook als niet in educatie of werk.
ff tijdje in de VBL SC posten en kijk wat er van hem geworden is.
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over twee maanden is dat weer het geval hoor
Dan ben ik klaar met opleiding en moet ik gaan solliciteren. En ik ga er vanuit dat ik niet meteen een baan heb in dit wereldjequote:
Welke.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:52 schreef Typisch het volgende:
ik luister voor het eerst in tijden weer eens 101 barz Inso
Ga je niet door?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar met opleiding en moet ik gaan solliciteren. En ik ga er vanuit dat ik niet meteen een baan heb in dit wereldje
Met betrekking tot dat laatste kan ik ook nog wel wat hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
fuck stufi regeling
gewoon posten in de vbl sc en het komt goed
alleen stinho nog even aan de kusjes helpen, dan is de SC klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |