hoe heet die?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
DIe film van klein beetje geluk is ook wel goed
black ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe heet die?
vind dat nummer de minste van die je gepost hebt, maar snap wel dat die aanslaat
spreek mij totaal niet aan
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige nederlandse rapmiljonair
naast kees de koning natuurlijk
Komt omdat ze verder moeten kijken willen ze echt goed geld pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Vind wel grappig veel van die rappertjes zijn best skeer
Klopt. Mensen onderschatten ook heel erg hoeveel je moet pakken om een beetje royaal te kunnen leven. Pakken ze paar ton in het jaar, maar zit er geen plan achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:23 schreef Typisch het volgende:
Komt omdat ze verder moeten kijken willen ze echt goed geld pakken.
Dat is niet fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook wel
Helemaal nat geregend vanmorgen
Lekker man dat het zo fris is weer, dat klamme van de afgelopen 3 dagen vond ik persoonlijk 3 keer niks. Het mag van mij best zo warm zijn, maar dat benauwde mag wegblijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef bondage het volgende:
Het is wel lekker fris buiten, wat een omslag vergeleken met afgelopen dagenHier alleen beetje hagel gehad en nu alle ramen en deuren tegen elkaar open, lucht lekker door.
Jaa, echt kouddddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef bondage het volgende:
Het is wel lekker fris buiten, wat een omslag vergeleken met afgelopen dagenHier alleen beetje hagel gehad en nu alle ramen en deuren tegen elkaar open, lucht lekker door.
In Nederland is het al snel benauwdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lekker man dat het zo fris is weer, dat klamme van de afgelopen 3 dagen vond ik persoonlijk 3 keer niks. Het mag van mij best zo warm zijn, maar dat benauwde mag wegblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |