Omdat daar de ruimte niet voor is of omdat ze niet tevreden genoeg over je waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze wel duidelijk gezegd dat mij geen baan wilden aanbieden
Ben niet zo meer van die rappers live willen zien.quote:
winne killed diequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
vind die verse van jiggy trouwens niet sterk man
fuck die carsh garage man![]()
enig harde daar is vanaf
grappig hoe met de jaren de rollen omdraaien: ze zorgde voor mij, nu zijn ze zorgen voor mij
terwijl ik jiggy echt een baas vind
ik was naar kanye en jay-z met watch the thronequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben niet zo meer van die rappers live willen zien.
Al zou ik nog wel eens een 2e keer naar Kanye willen
Dat tweede, ze waren best kritisch daar op mijn werk. Terecht ook wel trouwensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat daar de ruimte niet voor is of omdat ze niet tevreden genoeg over je waren?
quote:
Wel jammer. Werkt beetje zelfde met journalistiek denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat tweede, ze waren best kritisch daar op mijn werk. Terecht ook wel trouwens
Klopt. Je moet vooral een goed netwerk hebben denk ik wel, en niet perse veel werk in te vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer. Werkt beetje zelfde met journalistiek denk ik
Wist niet eens dat hij nognummers maakte, dacht dat hij theatervoorstelling hadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Ali B de laatste tijd wel gekke dingen maken.
Waar gaat het heen
heeft ie nog meer recente shit ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Ali B de laatste tijd wel gekke dingen maken.
Waar gaat het heen
wat heb je voor het laatst gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft ie nog meer recente shit ja?
laatste wat ik gehoord heb was ook best okay ja
harde baas hoor
ik ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben namelijk vrij uit de loop omtrent nederlandse rappers buiten Ismo en Broederliefde.
gekke kleine jongen ken ikquote:
is dat die van dwdd? die zag ik livequote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond dit verder ook verbazingwekkend oprecht voor een rapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |