gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Toto69 het volgende:
ik ga eens even naar het winkelcentrum denk
Ik kan niet koken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wtfff
je kan toch boodschappen doen en koken
my god
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Verandering is wel heel erg eng voor je he, bradgod.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.
ah chillquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
moet kort broekje hebben voor sportschoolveel te heet in lange trainingsbroek
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan best tegen verandering, en ik wil ook best wel wat veranderen, maar niet mijn complete levensstijl.
Ik ben tot nu toe in 3 weken tijd 5 kilo afgevallen door:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
hoe kan je afvallen dan als je je leven niet wil veranderen
deze man
hoe moeilijk is het om een salade te maken dan ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan niet koken.
Boodschappen doen voor als ik naar een festival ga in de avond? Neen.
wat drink je, frisdrank? met suiker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe in 3 weken tijd 5 kilo afgevallen door:
- Niet meer eten na 8 uur.
- Geen koffie meer met suiker.
- Geen snacks meer.
- Niet meer naar de snackbar
- Meer bewegen.
is toch lekker om er even uit te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan wel via internet bestellen anders maar weet m'n maat niet.
ja niks mis meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch lekker om er even uit te gaan
Omdat salade bij lange na niet zo lekker isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om een salade te maken dan ofzo
wel, met druifjes en tonijn en pijnboompittenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat salade bij lange na niet zo lekker is
Ik wandel dagelijks weer 5-6 kilometer, en beweeg op muziek (Jumpingjack, steps etc) ga amper nog naar de McDonalds of dergelijk, geen suiker in m`n koffie, geen snacks meer, merk toch echt al verandering.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeft ook niet
gewoon wat gezonder eten en elke dag een paar km joggen
ben je zo een leuk aantal kg's kwijt
google eens op HIIT, al denk ik dat dat momenteel nog een stapje te hoog isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wandel dagelijks weer 5-6 kilometer, en beweeg op muziek (Jumpingjack, steps etc) ga amper nog naar de McDonalds of dergelijk, geen suiker in m`n koffie, geen snacks meer, merk toch echt al verandering.
Nu 5 kilo kwijt ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |