RCT1 of RCT2 hopelijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef monkyyy het volgende:
De Jos de Rey show is voorbij, Rollercoaster tycoon wacht op me.
1quote:
Geen Max in de uitzendingquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Max Verstappen wint Grand Prix
De 18-jarige Max Verstappen schreef gisteren geschiedenis. Als jongste coureur ooit en als eerste Nederlander in de geschiedenis won hij gisteren de Grand Prix van Spanje. Nationale als internationale media zijn laaiend enthousiast over Max. Formule 1-commentator Olav Mol hield het niet droog tijdens het moment suprême en de Duitse Bild noemt hem ‘de wereldkampioen van morgen’. Hoe is de winst gisteren gevierd? En wat wordt zijn volgende stap? Te gast: Olav Mol, opa Frans Verstappen, Huub Stapel, Bart Chabot en Rob Kamphues.
Pieter Waterdrinker over de finale van het Songfestival
Rusland correspondent Pieter Waterdrinker keek met zijn Russische vrienden in Sint-Petersburg naar de finale van het Songfestival. Het stemmen verliep dit jaar anders: de kijkers hebben via televoting de uitslag beslist. Met verbazing zagen ze dat Rusland op het laatste moment de winst verloor aan Oekraïne. Is er sprake van een westerse samenzwering?
Nee, hij zit in Spanje.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geen Max in de uitzendingZit hij bij Humberto ofzo?
irl allesbehalve een sjonniequote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je kijke Sjonnie, geile wijven!
Huub Stapel blijft voor mij Sjonnie Flodder die een pak draagt. Het Swiebertje effect.quote:
het is een elitaire leunstoel kwalquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huub Stapel blijft voor mij Sjonnie Flodder die een pak draagt. Het Swiebertje effect.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef Zipportal het volgende:
Xander van der Wulp over ontkennen in de politiek
Kiezers zien graag de burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, als de nieuwe lijsttrekker van de PvdA. Dat blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond op verzoek van het Algemeen Dagblad. Aboutaleb scoort een stuk beter dan de huidige leider, Diederik Samsom. Ook vicepremier Lodewijk Asscher wordt genoemd als kandidaat voor het lijsttrekkerschap. Hoe gaan politici om met vragen over de positie die ze mogelijk gaan bekleden? Xander van der Wulp over ‘nee’ zeggen in de politiek, terwijl je eigenlijk ‘ja’ bedoelt.
Sofie van den Enk over de rol van Bill Clinton
De Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton heeft al een baan in gedachten voor haar man, oud-president Bill Clinton, mocht ze president van de Verenigde Staten worden. Dat maakte ze vandaag bekend. Hij zal ambassadeur van de Amerikaanse economie worden. “U weet dat hij weet hoe dat moet”, zegt ze op een verkiezingsbijeenkomst in Fort Mitchell. “Toen Bill president was, werden er meer nieuwe banen gecreëerd en stegen de inkomens van iedereen.” Sommigen denken zelfs dat de rol van Bill nog groter wordt. Wordt Bill Clinton de running mate van Hillary
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Op zich wel leuke onderwerpen, maar helaas. Bart Chabot dus ik ga sowieso niet kijken
Nu ook bij Humbertnoesquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks het Max- en ESF-item als eerste.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even een Haagsje doen. Al kan ik gelukkig dan nog steeds tv kijken
Doe eens aardig.quote:
Houd ons op de hoogte van het eindresultaat.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even een Haagsje doen. Al kan ik gelukkig dan nog steeds tv kijken
Dan zit ze wel diep in de materie.quote:
Wel een vreemde tijd om te kleienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte van het eindresultaat.
nou nou nouquote:
Het ging bijzonder snel, zelfs afvegen bleek niet nodig maar dat weet je pas achterafquote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte van het eindresultaat.
Dat is sowieso een oude foto/still.quote:
Ik hoop nooit, wat was dat een kutshowquote:
Ik klei altijd als ik moet. Dat lijkt mij niet zo'n vreemde tijd tochquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een vreemde tijd om te kleien
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop nooit, wat was dat een kutshow
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het ging bijzonder snel, zelfs afvegen bleek niet nodig maar dat weet je pas achteraf
Ik heb wel een soort vast schema.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik klei altijd als ik moet. Dat lijkt mij niet zo'n vreemde tijd toch
Dat is altijd het toppuntje van de dag als dat gebeurtquote:
Watquote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort vast schema.
Als je niet hoeft te vegen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is altijd het toppuntje van de dag als dat gebeurt
Blij om te horen dat het goed gingquote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het ging bijzonder snel, zelfs afvegen bleek niet nodig maar dat weet je pas achteraf
Ik dutte tussen ronde 25 en 30 een beetje in, kwam daarna weer goed gelukkig.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Opgerot met al die nobuddies opeens F1 gaan kijken.
RIP Ledger.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doet deze man de stem van Batman The Dark Knight na?
Beginnersfout inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die nog linken van Dumpert.
Ah, Dumpert staat leechen niet toe: http://www.dumpert.nl/med(...)en_van_olav_mol.html dan maarquote:
Had ik nog nooit gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die nog linken van Dumpert.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Opgerot met al die nobuddies opeens F1 gaan kijken.
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Deze kunnen we er nog wel even inhoudenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Die zit hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoiets idd. Mooie Pauwquote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
DENNIS BERGKAMP HUEEEE DENNIS BERGKAMP HUEEE BENNIS DERGKAMP HUEEEEE
Staanplaatsen uitverkocht.quote:
Zit ze aan d'r oksel?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Wat voor wijf zit er in het publiek trouwens
Nee maar je bent wel saaiquote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Baszh het volgende:
Ben ik een vreemd persoon dat ik nog nooit zo uitbundig ergens op heb gereageerd?
Neehoor dat heet Asperger.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Baszh het volgende:
Ben ik een vreemd persoon dat ik nog nooit zo uitbundig ergens op heb gereageerd?
Daar kan ik mee leven.quote:
Gelukkig nietquote:
Naar wat?quote:
Denk het wel. Ik ben euforisch soms.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Baszh het volgende:
Voetbal ook maar toen Cruijff overleed kwamen er opeens dichters uit de grachtengordel die Cruijff eerdenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
F1 was 'not dun' in de linkse kerk.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
F1 was 'not dun' in de linkse kerk.
Welke dichters ? Vertel.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Voetbal ook maar toen Cruijff overleed kwamen er opeens dichters uit de grachtengordel die Cruijff eerden
De S-klasse is de beste auto in de wereld hoorquote:
Viel mij ook al op. Knap.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Olav Mol was vroeger toch veel MOLliger?
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou even op deze pagina kijken
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Ja dat was de grap.quote:
quote:
Kun je de show met een halfuur inkortenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Pierre Wind en Chatbot kan genot worden
Garp garpquote:
Pierre Wind word ik soms ontzettend moe van. Wat een vermoeiend persoon kan dat zijn zeg.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Wedstrijdje geforceerd hyperactief doenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je de show met een halfuur inkorten
Tip van de dagquote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Je bent zelf een grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ Hij prijst goor vreten aanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pierre Wind word ik soms ontzettend moe van. Wat een vermoeiend persoon kan dat zijn zeg.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je bent zelf een grapHoi Tong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Huub huub, barbatruub.quote:
Nope.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we door met het volgende onderwerp?
Klopt, in een van die fragmenten hoor je een kleine pauze tussen "boem", "koekoek", en "sow"quote:
Jos Verstappen vindt dit grappig.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Monaco is een grote optocht. Inhalen is daar heel lastig
Geneukt in een hooiberg. Beat me.quote:
Het topic waar zelfs de braafste users geband wordenquote:
Ik heb er niets van meegekregen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic waar zelfs de braafste users geband worden
Die gifjes van tjaptjoep1quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn verplichte afwezigheid is jou niet opgevallen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van meegekregen.
Die Wie Won ?quote:
Ben je geband?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn verplichte afwezigheid is jou niet opgevallen?
Ik weet genoeg over wat je van mij vindt
Terecht, ze zouden iedereen daar moeten bannen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurde ook zo'n beetjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht, ze zouden iedereen daar moeten bannen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier heb je je 3 bloedworstpunten
ik was er niet bijquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen gerust spreken van een slagveld
Dinsdag was genietenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was er niet bijheb ook niets gezien van dat hele festijn.
Het ging deze keer vooral om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds een heel raar liedje. Maar blijkbaar scoort deze sound in het oostblok.
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ging deze keer vooral om de tekst.
Ik neem wel aan dat het totaal van de jurypunten en kijkerspunten gelijk is, er stemden wel 43 jury's los natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef svann het volgende:
Dat was maf, die sms-puntentelling.
Opeens tientallen en honderden punten erbij in vijf minuten, in geen verhouding met de eerdere puntentelling.
Die autoquote:
De vakjury misschien wel. Dit was de ideale manier om de Russen voor schut te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.
Omdat Anti-Rusland altijd goed is bij Pauwquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Volgens het ESF mag je toch helemaal niet zingen over historische feiten of politiek, waarom wordt die regel niet benoemt bij pauw.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Volgens het ESF mag je toch helemaal niet zingen over historische feiten of politiek, waarom wordt die regel niet benoemt bij pauw.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je op justin timberlake?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is volgens mij precies de reden waarom je nooit politiek beladen nummers hoort op het ESF. En dat is terecht een klacht van Rusland. Wat Oekraiene deed dat mag stomweg gewoon niet volgens ESF regels.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Anti-Rusland altijd goed is bij Pauw
Precies. Zou toch vooral hard wegrennenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor de rest vooral niets doen. Blijven filmen.
Dat scoort vast goed in Oekieland.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Anders kunnen we net zo goed een nummer maken over MH17.
Volgens mij heeft hij gelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Hieronder de 2 regels van het songfestival:
- Liedjes: maximaal 3 minuten.
- Niet meer dan zes personen op het podium.
quote:Geen berichten bevorderen welke organisaties, politieke oorzaken, instellingen bedrijven / merken / diensten / producten etc. moet worden toegestaan in de shows of op een officiële gebouwen (dat wil zeggen, de locatie, Perscentrum, Eurovision Village ..). Diskwalificatie kan gebeuren in strijd met deze regel.
Of over de december moorden, begeleid met een vrolijk orgeldeuntje.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef Baszh het volgende:
Volgend jaar een nummer over Srebrenica met wat blauwhelmen
Er was ook aardig wat relativering.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Omdat Anti-Rusland altijd goed is bij Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |