Het ging deze keer vooral om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds een heel raar liedje. Maar blijkbaar scoort deze sound in het oostblok.
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ging deze keer vooral om de tekst.
Ik neem wel aan dat het totaal van de jurypunten en kijkerspunten gelijk is, er stemden wel 43 jury's los natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef svann het volgende:
Dat was maf, die sms-puntentelling.
Opeens tientallen en honderden punten erbij in vijf minuten, in geen verhouding met de eerdere puntentelling.
Die autoquote:
De vakjury misschien wel. Dit was de ideale manier om de Russen voor schut te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.
Omdat Anti-Rusland altijd goed is bij Pauwquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Volgens het ESF mag je toch helemaal niet zingen over historische feiten of politiek, waarom wordt die regel niet benoemt bij pauw.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Volgens het ESF mag je toch helemaal niet zingen over historische feiten of politiek, waarom wordt die regel niet benoemt bij pauw.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je op justin timberlake?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is volgens mij precies de reden waarom je nooit politiek beladen nummers hoort op het ESF. En dat is terecht een klacht van Rusland. Wat Oekraiene deed dat mag stomweg gewoon niet volgens ESF regels.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Anti-Rusland altijd goed is bij Pauw
Precies. Zou toch vooral hard wegrennenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor de rest vooral niets doen. Blijven filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |