Geneukt in een hooiberg. Beat me.quote:
Het topic waar zelfs de braafste users geband wordenquote:
Ik heb er niets van meegekregen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic waar zelfs de braafste users geband worden
Die gifjes van tjaptjoep1quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn verplichte afwezigheid is jou niet opgevallen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van meegekregen.
Die Wie Won ?quote:
Ben je geband?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn verplichte afwezigheid is jou niet opgevallen?
Ik weet genoeg over wat je van mij vindt
Terecht, ze zouden iedereen daar moeten bannen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurde ook zo'n beetjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht, ze zouden iedereen daar moeten bannen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier heb je je 3 bloedworstpunten
ik was er niet bijquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen gerust spreken van een slagveld
Dinsdag was genietenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was er niet bijheb ook niets gezien van dat hele festijn.
Het ging deze keer vooral om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds een heel raar liedje. Maar blijkbaar scoort deze sound in het oostblok.
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ging deze keer vooral om de tekst.
Ik neem wel aan dat het totaal van de jurypunten en kijkerspunten gelijk is, er stemden wel 43 jury's los natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef svann het volgende:
Dat was maf, die sms-puntentelling.
Opeens tientallen en honderden punten erbij in vijf minuten, in geen verhouding met de eerdere puntentelling.
Die autoquote:
De vakjury misschien wel. Dit was de ideale manier om de Russen voor schut te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik geloof niet dat iedereen alleen maar stemt om de tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |