Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Antwerpen maakt deel uit van Brabant.
Net zoals Noord Brabant.
Antwerpen hoorde wel bij het Hertogdom Brabantquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.
De hoofdstad van Vlaams-Brabant is Leuven en van Brabant Wallon is dat Wavre.
Gaan we weer, kost wel veel papier en inkt zo telkens een nieuwe kaart printen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals Noord Brabant.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals Noord Brabant.
Nattekat topografieles, goed oplettenquote:
Waarvan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar een kaart eigenlijk
Een ideale indeling van de Benelux volgens Nattekatquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een ideale de indeling van de Benelux volgens Nattekat
Ken uw geschiedenisquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.
De hoofdstad van Vlaams-Brabant is Leuven en van Brabant Wallon is dat Wavre.
Groningen, Friesland, Drenthe > Noordst-Brabantquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een ideale indeling van de Benelux volgens Nattekat
Je hebt het nu over verleden tijd. Net over tegenwoordige tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken uw geschiedenis
Hertogdom Brabant bestond uit Noord Brabant, de provincie Antwerpen, Brussel en Waals en Vlaams Brabant
Bedoel je daarmee het zeeland in Oceanië?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef JDude het volgende:
Maar goed, terug naar Reserve-Zeeland dan maar?
Nee, Zeeland in Brabant natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee het zeeland in Oceanië?
Eens Brabant altijd Brabant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt het nu over verleden tijd. Net over tegenwoordige tijd.
Klopt aardigquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Groningen, Friesland, Drenthe > Noordst-Brabant
Hollanden > Patat-Brabant
Flevoland > Weiland-Brabant
Zeeland > Strand-Brabant
Utrecht, Gelderland, Overijssel > Noorder-Brabant
Limburg > Duits-Brabant
...
Kroatië heeft ook roodwit geblokt in de vlag, is dat ook brabant?quote:
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.quote:
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.
Stokje laten zwemmen in de fonteinenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.
Maar laten we voor de stok de huidige grensen maar aanhouden, voordat iemand straks een reisje richting Rome maakt
Hail Caesar!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.
Volgens mij is de Nederlandse Ambassade in Rome wel gewoon Nederlands grondgebied. Alleen; is daar ook een plaatsnaambord?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.
Maar laten we voor de stok de huidige grensen maar aanhouden, voordat iemand straks een reisje richting Rome maakt
In de ambassade in Moskou is wel een bord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse Ambassade in Rome wel gewoon Nederlands grondgebied. Alleen; is daar ook een plaatsnaambord?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de ambassade in Moskou is wel een bord.
ga vooral je gangquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:56 schreef Tecumseh het volgende:
Kunnen we verder gaan met het verplaatsen van de stok?
als dat zou kunnenquote:
naar /dev/nullquote:
Schandalig, ik heb al niet zoveel posts over Delftquote:
Hoe hoog wil je hem boven NAP hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schandalig, ik heb al niet zoveel posts over Delft![]()
Maar wie gaat de stok halen? Laatste weekend van mei reis ik half Nederland door, hopelijk ligt ie dan wat hoger.
Ik ook niet hoor, ik durf niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schandalig, ik heb al niet zoveel posts over Delft![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/topic/895146:Delft-is-KUT
Van mij iig geen concrete ophaalplannen. Van jou wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:08 schreef ursel het volgende:
Hij ligt nog in Oostvoorne en er zijn morgen geen ophaalplannen?
Ga morgen die kant op fietsen. Kan hem dan wel die hoek in duiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van mij iig geen concrete ophaalplannen. Van jou wel?
da's zonde maar ook de charmes van het spel, dat je niet weet of ie er ligt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga morgen die kant op fietsen. Kan hem dan wel die hoek in duiken.
Tis alleen zonde als ik 30 km voor niets om rij.
(Plus dat ik dan nu de pont moet pakken bij Maassluis)
Dat is waar. Ga er ook geen rel over startenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's zonde maar ook de charmes van het spel, dat je niet weet of ie er ligt.
Vandaag al doen danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is waar. Ga er ook geen rel over starten![]()
Maar als ik het kan voorkomen is het wel meer gewenst
de stok halenquote:
Bij mij zijn er geen plannen om naar het westen te gaan komend weekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:08 schreef ursel het volgende:
Hij ligt nog in Oostvoorne en er zijn morgen geen ophaalplannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je eens ergensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga morgen die kant op fietsen. Kan hem dan wel die hoek in duiken.
Tis alleen zonde als ik 30 km voor niets om rij.
(Plus dat ik dan nu de pont moet pakken bij Maassluis)
zuid-Holland het nieuwe Zeeland?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:37 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, stok ook maar niet meer naar zuid holland brengen.....
Heb jij dat voor mij uitgerekendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Eerst een brug over de Nieuwe Waterweg, daarna praten we wel verder.
Het is vanuit Delft 40 minuten rijden, terwijl het in een rechte lijn maar 20km verderop ligt.
Fijn!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef ursel het volgende:
Got it!
Wat een pokke wind.
Morgen weer droppen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef ursel het volgende:
Got it!
Wat een pokke wind.
Morgen weer droppen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef ursel het volgende:
Got it!
Wat een pokke wind.
Morgen weer droppen.
Delft ligt toch niet in Nederland dus wat loop je nou te wauwelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Eerst een brug over de Nieuwe Waterweg, daarna praten we wel verder.
Het is vanuit Delft 40 minuten rijden, terwijl het in een rechte lijn maar 20km verderop ligt.
Katten wauwelen niet, die miauwenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Delft ligt toch niet in Nederland dus wat loop je nou te wauwelen
Duurt lang.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef ursel het volgende:
Got it!
Wat een pokke wind.
Morgen weer droppen.
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand even gaan kijken of de stok wel echt is opgehaald?
Mja, dacht leg hem aan het echte bord Katwijk aan zee (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt nu aan een Engel.
Zo foto's verzamelen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dacht leg hem aan het echte bord Katwijk aan zee (), Maar denk dat ik er de vorige keer te snel voorbij ben gefietst. Was toch alleen Katwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt nu aan een Engel.
Zo foto's verzamelen.Ja, de eerst volgende mogelijkheidquote:035: Katwijk (Zuid-Holland) door ursel
036: Katwijk Noord (Zuid-Holland) door Nattekat
059: Roelofarendsveen (Zuid-Holland) door Nattekat
080: Oude Wetering (Zuid-Holland) door Nattekat
086: Kaag (Zuid-Holland) door Nattekat
093: Leimuiden (Zuid-Holland) door Nattekat
102: Oud Ade (Zuid-Holland) door Nattekat
106: Kerkehout (Zuid-Holland) door Nattekat
112: Rijnsaterwoude (Zuid-Holland) door Nattekat
144: Rijpwetering (Zuid-Holland) door Nattekat
161: Bilderdam (Zuid-Holland) door Nattekat
170: De Meern (Utrecht) door Nattekat
183: Buitenkaag (Noord-Holland) door Nattekat
208: Bodegraven (Zuid-Holland) door Nattekat
212: Katwijk aan Zee (Zuid-Holland) door Nattekat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je weet zelf ook wel dondersgoed dat ik doelde op deze quote:quote:Op zondag 22 mei 2016 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Ja, de eerst volgende mogelijkheid
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het bord Katwijk aan Zee gevonden
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 22 mei 2016 20:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dondersgoed dat ik doelde op deze quote:
[..]![]()
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga vrijwel zeker naar lisse dinsdag
zal ie dan nog liggen in de late middag?????????????????????????????
Ik geef gewoon antwoord op basis van mijn mogelijkheden de komende twee dagenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel en kort door de bocht. Ben je bang dat ik de stok ophaal ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:18 schreef MadMaster het volgende:
LoLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Ursel de stok zo achtergelaten ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heeft Ursel de stok zo achtergelaten ja?
Dat is niet handig, de stok had zo makkelijk gejat kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
als die al niet gejat isquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is niet handig, de stok had zo makkelijk gejat kunnen worden
ik ook, straks moeten we losgeld betalenquote:
Idd zo'n stok is een behoorlijk gewild object tegenwoordig! Wat doet zo'n stok op de zwarte markt?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is niet handig, de stok had zo makkelijk gejat kunnen worden
Dan moet je hem maar gaan halen hequote:
Wat mij betreft wel, als er maar een plaatsnaambord staatquote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Is een Nederlandse enclave in Andalusië toegestaan?
Nah. Dat is zo lang rijden met de auto.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Is een Nederlandse enclave in Andalusië toegestaan?
Zoiets?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, als er maar een plaatsnaambord staat
Da's wel de hoogte waar Dagoduck naar op zoek wasquote:
Ja, ik dacht, die stok is al zo vaak niet gevonden dat er een nieuwe ronde gestart moest worden. Laat ik voor al die schele hier hem maar in het zicht hangen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heeft Ursel de stok zo achtergelaten ja?
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel de hoogte waar Dagoduck naar op zoek was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 23-05-2016 13:31:35 ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb geen zin om 'm daar weer op te halen in het geval niemand 'm wil halen of kan vinden, dus ik heb 'm iets dichterbij gelegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb geen zin om 'm daar weer op te halen in het geval niemand 'm wil halen of kan vinden, dus ik heb 'm iets dichterbij gelegd:Dat zijn maar paar bordjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |