Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Antwerpen maakt deel uit van Brabant.
Net zoals Noord Brabant.
Antwerpen hoorde wel bij het Hertogdom Brabantquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.
De hoofdstad van Vlaams-Brabant is Leuven en van Brabant Wallon is dat Wavre.
Gaan we weer, kost wel veel papier en inkt zo telkens een nieuwe kaart printen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals Noord Brabant.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals Noord Brabant.
Nattekat topografieles, goed oplettenquote:
Waarvan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar een kaart eigenlijk
Een ideale indeling van de Benelux volgens Nattekatquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een ideale de indeling van de Benelux volgens Nattekat
Ken uw geschiedenisquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, Antwerpen is een stad én een provincie, net als Groningen.
De hoofdstad van Vlaams-Brabant is Leuven en van Brabant Wallon is dat Wavre.
Groningen, Friesland, Drenthe > Noordst-Brabantquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een ideale indeling van de Benelux volgens Nattekat
Je hebt het nu over verleden tijd. Net over tegenwoordige tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken uw geschiedenis
Hertogdom Brabant bestond uit Noord Brabant, de provincie Antwerpen, Brussel en Waals en Vlaams Brabant
Bedoel je daarmee het zeeland in Oceanië?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef JDude het volgende:
Maar goed, terug naar Reserve-Zeeland dan maar?
Nee, Zeeland in Brabant natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee het zeeland in Oceanië?
Eens Brabant altijd Brabant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt het nu over verleden tijd. Net over tegenwoordige tijd.
Klopt aardigquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Groningen, Friesland, Drenthe > Noordst-Brabant
Hollanden > Patat-Brabant
Flevoland > Weiland-Brabant
Zeeland > Strand-Brabant
Utrecht, Gelderland, Overijssel > Noorder-Brabant
Limburg > Duits-Brabant
...
Kroatië heeft ook roodwit geblokt in de vlag, is dat ook brabant?quote:
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.quote:
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.
Stokje laten zwemmen in de fonteinenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.
Maar laten we voor de stok de huidige grensen maar aanhouden, voordat iemand straks een reisje richting Rome maakt
Hail Caesar!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat we de huidige grenzen aanhouden en niet die van een X periode terug. Anders valt Rome ook nog onder Nederland. Of eigenlijk andersom.
Volgens mij is de Nederlandse Ambassade in Rome wel gewoon Nederlands grondgebied. Alleen; is daar ook een plaatsnaambord?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... heel indirect heeft de grens van het Romeinse Rijk langs de Rijn min of meer geleid tot het afsplitsen van België van Nederland.
Maar laten we voor de stok de huidige grensen maar aanhouden, voordat iemand straks een reisje richting Rome maakt
In de ambassade in Moskou is wel een bord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse Ambassade in Rome wel gewoon Nederlands grondgebied. Alleen; is daar ook een plaatsnaambord?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de ambassade in Moskou is wel een bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |