Maltesersquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Karina het volgende:
Wat een baas die goochelaar op de foto. En Hans ziet er weer goed uit
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef superniger het volgende:
Hans Klok mag wel een keer met mijn zwaard spelen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef superniger het volgende:
quote:
quote:
Oh leuk joh! Zal hij deze ook wel doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga in november naar Hans Klok in Nijmegen#zinin😀
Inderdaad. Vrij bizarquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
We kunnen hier wel grappig over doen maar toch snap ik er geen zak van hoe dit kan.
Hansie is al bezet😀😉quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef superniger het volgende:
Zeer knap ja. Maar die hele act eromheen met die gezichtsuitdrukkingen is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
We kunnen hier wel grappig over doen maar toch snap ik er geen zak van hoe dit kan.
Iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel dat er tonnen in die goocheltrucs omgaan, ik snap er geen zak van hoe dit kan.
Denk dat ze het ook nog wat moeten uitbouwen, nieuwe truc toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeer knap ja. Maar die hele act eromheen met die gezichtsuitdrukkingen is gewoon lachwekkend
Ja, al hoort het er natuurlijk een beetje bij. Zou anders een dode boel worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeer knap ja. Maar die hele act eromheen met die gezichtsuitdrukkingen is gewoon lachwekkend
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu nadenken over hoe ze die truc deden.
Je betaalt voor het patent, niet voor de moeilijkheid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Apenzoon het volgende:
Als het zo makkelijk was had Hansie em toch ook niet hoeven kopen?
Met een magneet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Of Klok zit niet in de doos of de zwaarden gaan niet door de doos. Aangezien dat eerste vrij onwaarschijnlijk is, zullen die zwaarden met een slimmigheidje wel worden omgeleid ofzo. Maarja hoe?
Als die chick een beetje lenig is past ze er toch wel onder?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Blijkbaar kun je hem ook op kinderfeestjes doen
Betaal je daar tonnen voor
Zoals hij zei heeft dat ook te maken met soort van code onder hen, ook al weet je hoe deze truc werkt, het is tegen 'de code' om hem dan te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Apenzoon het volgende:
Als het zo makkelijk was had Hansie em toch ook niet hoeven kopen?
Het zou natuurlijk kunnen als de zwaarden of stokken (zoals hierboven in dat filmpje) heel flexibel zijn, maar dan zou zouden het punt van insteken en eruit komen nooit op een rechte lijn zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Of Klok zit niet in de doos of de zwaarden gaan niet door de doos. Aangezien dat eerste vrij onwaarschijnlijk is, zullen die zwaarden met een slimmigheidje wel worden omgeleid ofzo. Maarja hoe?
Ja en dan moeten ze veel langer zijn, als ze om Hans heen gebogen zouden worden en dan aan de goeie kant er weer uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen als de zwaarden of stokken (zoals hierboven in dat filmpje) heel flexibel zijn, maar dan zou zouden het punt van insteken en eruit komen nooit op een rechte lijn zitten.
Mathijs snapte ook niet dat hij uit oneven kaarten geen even kaarten kon kiezen...dus hij zal ook wel niets aan zijn zwaard voelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Knipoogje het volgende:
Bovendien zou Matthijs & co moeten voelen dat er iets met hun zwaard gebeurt.
Voorlopig heb ik het nog niet op google gevonden...
Die zijn onderdeel van de act en hebben zwijgplicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Knipoogje het volgende:
Bovendien zou Matthijs & co moeten voelen dat er iets met hun zwaard gebeurt.
Voorlopig heb ik het nog niet op google gevonden...
Dat kun je zo dan ook nooit goed zien.. en dit kunnen ze afspreken (op die van Mathijs en die andere na dan..)quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen als de zwaarden of stokken (zoals hierboven in dat filmpje) heel flexibel zijn, maar dan zou zouden het punt van insteken en eruit komen nooit op een rechte lijn zitten.
dat ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja en dan moeten ze veel langer zijn, als ze om Hans heen gebogen zouden worden en dan aan de goeie kant er weer uit
Nee, dat is zelden het geval.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Die zijn onderdeel van de act en hebben zwijgplicht.
ok hoe werkt deze truc nou????quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Apenzoon het volgende:
Wat me wel opviel is de camera hoek wanneer hij in de doos stapte. Net als in deze twee performances:
Recht van voren en wat laag.
Zou die er dan toch aan de achterkant uitklimmen of zo?
EDIT: oh nee
er zaten ook mensen achter de truc![]()
omdat je dan al bijna 18 bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:25 schreef alors het volgende:
Waarom mag een kind van 17 van haar ouders dr oren zo verpesten?
Denk dat dat door de marathon VI-uitzending op RTL7 komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, wat een stilte hiero. Peter Pannenkoek was voor het eerst een beetje grappig.
Ik vond het interessant, dat gesprek met Freek Vonk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, wat een stilte hiero. Peter Pannenkoek was voor het eerst een beetje grappig.
Ja dat ook. Ik heb niets met natuur, maar dat wist me ook wel te boeien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het interessant, dat gesprek met Freek Vonk.
Wat heb ik gemist ?quote:
quote:
quote:18.55-20.00 uur DE WERELD DRAAIT DOOR
DWDD presenteert de documentaire
OK vrouw.
Dinsdag was Halina Reijn te gast in
DWDD.Toen was er al een stukje te zien
uit haar documentaire,die over haar
kinderloosheid gaat.
OK staat voor Ongewenst Kinderloos.
Reijn schreef en sprak er al veel over.
Daar kwamen zoveel reacties op dat ze
besloot op zoek te gaan naar wat ze nu
eigenlijk wil.In OK Vrouw gaat ze
uitgebreid in op haar keuzes.Het is,in
haar woorden,"een ode aan het niet
hoeven conformeren".
Ben jij ook okee?quote:
Ik vrees dat het alleen Halina en co over Halina gaan wauwelenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat die docu nou alleen over Halina? Dacht ook over onvruchtbare vrouwen enzo.
kun je met je mond open slapenquote:
kleine vrouwtjes hebben poppenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Slechts 1 op de 10 heeft geen kinderen, wow. Ik dacht ongeveer de helft.
Ik denk dat er anders wel meer mannen van vrouwen zijn die geen kinderen willen, of pas (heel/te) laat.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Baszh het volgende:
Gewoon een ietwat minder geweldige kerel nemen dan
quote:Indian wife who became a mother for the first time at SEVENTY shows off her newborn son as she and her 79-year-old husband say their lives are ‘now complete’
Alleen als ik de tampons mag droogblazen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Wie wilt er taart met speeksel van Halina?
Die liet er ook geen gras over groeien, binnen een paar maanden zwanger geraakt van haar nieuwe vlam...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt het toppunt van narcisme toch? Deze docu.
Nog erger zou zijn om van een of andere random kerel zwanger worden puur en enkel om een kind te krijgen en die dan als alleenstaande ouder op te voeden. Een stabiel gezin ben je eigenlijk je kind wel schuldig.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt het toppunt van narcisme toch? Deze docu.
maar dat heb je niet altijd in de hand. en in je eentje kun je ook een stabiel gezien voortbrengenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nog erger zou zijn om van een of andere random kerel zwanger worden puur en enkel om een kind te krijgen en die dan als alleenstaande ouder op te voeden. Een stabiel gezin ben je eigenlijk je kind wel schuldig.
Nou nou niet zo jelly.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Kroelo het volgende:
ze heeft wel een goed lichaam...maar die kop erboven
jellymadquote:
Mijn zaad zou omkeren en naar buiten zwemmen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef jcdragon het volgende:
Is dit een soort marketing om een vader voor haar toekomstige kind te vinden?
beter dan SBS6quote:
Heb jij al sperma?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn zaad zou omkeren en naar buiten zwemmen.
Maar ze heeft ook geen vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef donald_dick het volgende:
15 Voordelen waar je als kinderloos stel van kan genieten
http://www.upcoming.nl/ca(...)tel-van-kan-genieten
Een stel zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef donald_dick het volgende:
15 Voordelen waar je als kinderloos stel van kan genieten
http://www.upcoming.nl/ca(...)tel-van-kan-genieten
dan kan ze nog wel alle 15 dingen doen.quote:
Is dat niet vermoeiend ? Of heb je er een pleister op gedaan ?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verder is er ook niks op. Kijk ook maar met 1 oog.
iedere man die deze uitzending gezien heeft loopt met een boog om haar heenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Kroelo het volgende:
[..]
denk dat dit ook absoluut geen reclame voor Halina zelf is voor de mannen
Halina masturbeert denkend aan Halina.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een narcistische, egocentrische ijdeltuit
Hier is menig lesbienne het niet mee eens.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Halina masturbeert denkend aan Halina.
Triple pleonasmequote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een narcistische, egocentrische ijdeltuit
ONE HUNDRED AND EIGHTIE !quote:
Ha ha haquote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Malelinaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen je moeder.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Joezi het volgende:
Iedereen hier met kinderen: wat een sukkels zijn jullie, geen respect voor.
Ik ben voor een Children of Men-achtige wereld. Geen kinderen meer die geboren worden. Langzaam de mensheid uit laten sterven. Het is mooi geweest.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Joezi het volgende:
Zijn er uberhaupt wel mannen aan het woord gekomen....quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zie ook heel veel vrouwen in de docu die met haar meehuilen en geen mannen die haar de waarheid vertellen en met praktische oplossingen komen.
Ze kan geen mannen vindenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt wel mannen aan het woord gekomen....
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Een vrouwenleven zonder gebaard te hebben is ook best nutteloos. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen op de wereld te zetten.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben voor een Children of Men-achtige wereld. Geen kinderen meer die geboren worden. Langzaam de mensheid uit laten sterven. Het is mooi geweest.
twitter:halinareijn twitterde op maandag 16-05-2016 om 19:12:52Er komen ook nog grappen mensen. Even geduld. reageer retweet
Wat zou Maxim van deze docu vinden? Zit hij te kijken? Waarom laten ze Maxim niet de nabeschouwing doen vanavond bij Pauw?quote:
watquote:Op maandag 16 mei 2016 19:44 schreef Zipportal het volgende:
twitter:halinareijn twitterde op maandag 16-05-2016 om 19:12:52Er komen ook nog grappen mensen. Even geduld. reageer retweet
Zit je te kijken? Mail dan naar:quote:Op maandag 16 mei 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zou Maxim van deze docu vinden? Zit hij te kijken? Waarom laten ze Maxim niet de nabeschouwing doen vanavond bij Pauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |