Iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel dat er tonnen in die goocheltrucs omgaan, ik snap er geen zak van hoe dit kan.
Denk dat ze het ook nog wat moeten uitbouwen, nieuwe truc toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeer knap ja. Maar die hele act eromheen met die gezichtsuitdrukkingen is gewoon lachwekkend
Ja, al hoort het er natuurlijk een beetje bij. Zou anders een dode boel worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeer knap ja. Maar die hele act eromheen met die gezichtsuitdrukkingen is gewoon lachwekkend
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu nadenken over hoe ze die truc deden.
Je betaalt voor het patent, niet voor de moeilijkheid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Apenzoon het volgende:
Als het zo makkelijk was had Hansie em toch ook niet hoeven kopen?
Met een magneet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Of Klok zit niet in de doos of de zwaarden gaan niet door de doos. Aangezien dat eerste vrij onwaarschijnlijk is, zullen die zwaarden met een slimmigheidje wel worden omgeleid ofzo. Maarja hoe?
Als die chick een beetje lenig is past ze er toch wel onder?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Blijkbaar kun je hem ook op kinderfeestjes doen
Betaal je daar tonnen voor
Zoals hij zei heeft dat ook te maken met soort van code onder hen, ook al weet je hoe deze truc werkt, het is tegen 'de code' om hem dan te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Apenzoon het volgende:
Als het zo makkelijk was had Hansie em toch ook niet hoeven kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |