omdat je dan al bijna 18 bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:25 schreef alors het volgende:
Waarom mag een kind van 17 van haar ouders dr oren zo verpesten?
Denk dat dat door de marathon VI-uitzending op RTL7 komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, wat een stilte hiero. Peter Pannenkoek was voor het eerst een beetje grappig.
Ik vond het interessant, dat gesprek met Freek Vonk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, wat een stilte hiero. Peter Pannenkoek was voor het eerst een beetje grappig.
Ja dat ook. Ik heb niets met natuur, maar dat wist me ook wel te boeien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het interessant, dat gesprek met Freek Vonk.
Wat heb ik gemist ?quote:
quote:
quote:18.55-20.00 uur DE WERELD DRAAIT DOOR
DWDD presenteert de documentaire
OK vrouw.
Dinsdag was Halina Reijn te gast in
DWDD.Toen was er al een stukje te zien
uit haar documentaire,die over haar
kinderloosheid gaat.
OK staat voor Ongewenst Kinderloos.
Reijn schreef en sprak er al veel over.
Daar kwamen zoveel reacties op dat ze
besloot op zoek te gaan naar wat ze nu
eigenlijk wil.In OK Vrouw gaat ze
uitgebreid in op haar keuzes.Het is,in
haar woorden,"een ode aan het niet
hoeven conformeren".
Ben jij ook okee?quote:
Ik vrees dat het alleen Halina en co over Halina gaan wauwelenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat die docu nou alleen over Halina? Dacht ook over onvruchtbare vrouwen enzo.
kun je met je mond open slapenquote:
kleine vrouwtjes hebben poppenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Slechts 1 op de 10 heeft geen kinderen, wow. Ik dacht ongeveer de helft.
Ik denk dat er anders wel meer mannen van vrouwen zijn die geen kinderen willen, of pas (heel/te) laat.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Baszh het volgende:
Gewoon een ietwat minder geweldige kerel nemen dan
quote:Indian wife who became a mother for the first time at SEVENTY shows off her newborn son as she and her 79-year-old husband say their lives are ‘now complete’
Alleen als ik de tampons mag droogblazen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Wie wilt er taart met speeksel van Halina?
Die liet er ook geen gras over groeien, binnen een paar maanden zwanger geraakt van haar nieuwe vlam...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt het toppunt van narcisme toch? Deze docu.
Nog erger zou zijn om van een of andere random kerel zwanger worden puur en enkel om een kind te krijgen en die dan als alleenstaande ouder op te voeden. Een stabiel gezin ben je eigenlijk je kind wel schuldig.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt het toppunt van narcisme toch? Deze docu.
maar dat heb je niet altijd in de hand. en in je eentje kun je ook een stabiel gezien voortbrengenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nog erger zou zijn om van een of andere random kerel zwanger worden puur en enkel om een kind te krijgen en die dan als alleenstaande ouder op te voeden. Een stabiel gezin ben je eigenlijk je kind wel schuldig.
Nou nou niet zo jelly.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Kroelo het volgende:
ze heeft wel een goed lichaam...maar die kop erboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |