Ik heb weleens wat persoonlijke shit tegen je geroepen ja, zoals de meeste tegen elkaar doen als er info bekend is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je eens even teruglezen die posts van je, staat genoeg persoonlijke shit tussen wat jij tegen mij zegt.Nu niet opeens verbaasd gaan doen, koekje van eigen deeg.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe dan
Ik ben met 500 te weinig geëindigd
Tuurlijk man. Je bent zelf geen haar beter, je doet het toch echt zelf ook. Hypocriet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat persoonlijke shit tegen je geroepen ja, zoals de meeste tegen elkaar doen als er info bekend is.
Maar dat wat jij meld gaat nog wel even een stapje verder, hoe erg je iemand ook beledigd, dat soort persoonlijke ruzies erbij betrekken en een trap uitdelen door te zeggen "lekker voor je" en "Zo`n zoon als jij" Echt man.. Bah.
Is goed Fylax, anders ga je even met je pakkie aan op school de mooiboi uithangen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Je bent zelf geen haar beter, je doet het toch echt zelf ook. Hypocriet.
Haha, hypocrietje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed Fylax, anders ga je even met je pakkie aan op school de mooiboi uithangen.
Oh, en vergeet niet je klasgenootjes te laten meegenieten van hoe erg jij geilt op Ariana Grande.
Gr
wacht is het niet ik zat on lijn 5 en kijn pik stond stijf want ik za t naast een lekker wijf?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wacht is het niet ik zat on lijn 5 en kijn pik stond stijf want ik za t naast een lekker wijf?
gieremde bandenden en de moederneukende politie met hun moederneukender justitie
Ooooh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want is per 100 gram. dus 400 gram.
het lijkt me echt veel maar 300 per 100 gram zie ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt dat wel? heel stokbrood maar vind het zo veel
Oow ik schrok alquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want is per 100 gram. dus 400 gram.
rustig is zoquote:
nou ja ruim boven 3k dus primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het lijkt me echt veel maar 300 per 100 gram zie ik
ja libresse zijn toch tamponsquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:16 schreef SideEffect het volgende:
Zodra jij vleugels krijgt, lijk je maandverband
Libresse, niet testen, kies het hazenpad
Wtf
ik vind het niet erg dat ik dit niet wistquote:
is ook zelfde hoor...quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet erg dat ik dit niet wist
Is ook niet ergquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet erg dat ik dit niet wist
het dient hetzelfde doel jaquote:
als je er maar niet tijdens het beffen op stuitquote:
truste mattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deze man gaat ook pitten, ltrs
Boxerquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Faktap wakker worden in zo'n klamme boxer hè
Waarom doe je dan überhaupt ondergoed aan 's nachts?quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:27 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik laat m'n ballen liever hangen, is beter voor m'n powerseeds
's Nachts ben ik natuurlijk gewoon in my b-day suit 😏quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je dan überhaupt ondergoed aan 's nachts?
ben onderwegquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:32 schreef Crip het volgende:
van die friskoude net verschoonde lakers en dan nekkid erin springen
Kantoorflirts zijn mijn highlightquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
Mogge luitjes
Wat gaan jullie allemaal beleven vandaag
Mijn dagtaak zit er alweer op. Vandaag ook nog maar even wat huiswerk maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
Mogge luitjes
Wat gaan jullie allemaal beleven vandaag
quote:
ik zie er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
Omg allemaal complimentjes dat ik zo ben afgevallen.
beetje ver weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 08:07:44 ]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.hmm, ja, echt duidelijk is het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
minder duidelijk dan bij 8a
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.mja duidelijk dat de fancy box 2 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Als ze op de brievenbus even 2a hadden geplakt had ik 't wel gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, echt duidelijk is het ook niet
minder duidelijk dan bij 8a
denk je dat je de week nog mag afmaken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze op de brievenbus even 2a hadden geplakt had ik 't wel gezien
't Huisnummer van 2a is ook niet echt opvallend. Maar goed, zo doende weet ik 't nu wel allemaal.
Heb nu weer een Stentor over. Benieuwd welke ik heb gemist![]()
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk je dat je de week nog mag afmaken?
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.
Er is ook zo'n jongen die heel veel op Braddie lijkt. Schijnbaar een auto beschadigdHoe krijg je 't voor elkaar, haha. Zei de leidinggevende; "Ja dat is op 30 april gebeurt." Hij zo; "Nou ik kan het mij niet herinneren hoor. Volgens mij niet. Maar zou best kunnen." Echt een vaag figuur ook.
Dagje kantoren, werkleef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn dagtaak zit er alweer op. Vandaag ook nog maar even wat huiswerk maken.
En jij?
Ja nog 2 of 3 weekjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dagje kantoren, werkleef.
Bijna klaar met je studie?
Deze jongen ziet er niet uit als een feestbeest. Echt de looks en lichaam van Braddie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgen
450 secondenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang moet je wachten voordat je iemand via marktplaats mag gaan uitschelden?
0 seconden, dat mag altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang moet je wachten voordat je iemand via marktplaats mag gaan uitschelden?
dat zegt niks.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze jongen ziet er niet uit als een feestbeest. Echt de looks en lichaam van Braddie.
quote:
mooiquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje ver weg.
Maar om ook even stoer te doen:
Inmiddels een maand rookvrij en ruim 5kg kwijtrookte jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mooi
ik bied op iets. binnen 5 minuten heb ik reactie dat mijn bod akkoord is, vervolgens wil ik een afspraak maken om het af te halen en hoor ik helemaal niks meer
de afgelopen 18 jaar welquote:
nee hij meld dat hij rookvrij is omdat hij dat toch al niet deedquote:
nou, blijkbaar niks, als ik het niet kan afhalenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hij meld dat hij rookvrij is omdat hij dat toch al niet deed
Stuur gewoon nog een berichtjequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, blijkbaar niks, als ik het niet kan afhalen
maar had geboden op een crosstrainer
mooi zoquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Rijd ik naar m'n werk, word ik staande gehouden omdat ik geen gordel om heb.
140 ekkies. hoerenpolitieJA JULLIE JA
Oei, waar stonden ze?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
doet de politie bij jou je gordel om dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
doe em bijna nooit omquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet de politie bij jou je gordel om dan?
Lol, waarom doe je die gordel dan ook niet om?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ik bijna nooit. laat ze lekker boeven vangen manquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, waarom doe je die gordel dan ook niet om?
Heb je eczeem of zo
wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, waarom doe je die gordel dan ook niet om?
Heb je eczeem of zo
Sterkte er mee. Gelukkig zijn er ergere dingen zoals regen. De zon schijnt en de lucht is blauw.quote:
Denk dat jij je lesje nu nog niet hebt geleerd maar pas bij een ongeluk. Oh nie dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik bijna nooit. laat ze lekker boeven vangen man
lol, 10 keer liever regen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sterkte er mee. Gelukkig zijn er ergere dingen zoals regen. De zon schijnt en de lucht is blauw.
mijn auto, laat me lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat jij je lesje nu nog niet hebt geleerd maar pas bij een ongeluk. Oh nie dan?
Oh lol jij bent zo'n kutwoutentype die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor risico's die hij zelf genomen heeft?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik bijna nooit. laat ze lekker boeven vangen man
Als hij eczeem heeft is het dragen van een gordel misschien zo onaangenaam dat het hem die boete wel waard is.quote:
geen ervaring mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol jij bent zo'n kutwoutentype die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor risico's die hij zelf genomen heeft?
Snap sws niet dat geen gordel dragen jou het risico van een boete waard is.
[..]
Als hij eczeem heeft is het dragen van een gordel misschien zo onaangenaam dat het hem die boete wel waard is.
Anders doe je even lekker je gordel om.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol, 10 keer liever regen.
140 eu man, afzetters. politie politie de hoeren van justitie
bij mijn vorige werk hadden we 1 bus die zo oud was dat er geen gordels in zaten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anders doe je even lekker je gordel om.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol jij bent zo'n kutwoutentype die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor risico's die hij zelf genomen heeft?
Snap sws niet dat geen gordel dragen jou het risico van een boete waard is.
[..]
Als hij eczeem heeft is het dragen van een gordel misschien zo onaangenaam dat het hem die boete wel waard is.
Je moeder had het wel even kunnen vragen iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb toch niet om m'n eigen leven gevraagd of wel dan?
oh, nee dan maakt 't niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb toch niet om m'n eigen leven gevraagd of wel dan?
idd. beetje egoïstisch van d'rquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moeder had het wel even kunnen vragen idd
Heb je niks te doen op je werk eigenlijk?quote:
mooi hequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je niks te doen op je werk eigenlijk?
Ik verbaas mij er altijd een beetje over hoe jullie op 't werk zo actief kunnen FOK!en![]()
Wel interessant om te lezen nu, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tweedegraads = mbo, mavo onder- en bovenbouw, havo en vwo onderbouw
Eerstegraads = tweedegraads + havo en vwo bovenbouw, hbo en uni
Leuk he
jij niet dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lees jij alle posts van Chrolo terug?
beetje werken tussen het fokken door tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd een beetje over hoe jullie op 't werk zo actief kunnen FOK!en![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje werken tussen het fokken door toch
Totaal niet stoer maar dom.quote:
ALLES!quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lees jij alle posts van Chrolo terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gezellon.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:52 schreef Magemelvin het volgende:
IK KOM OOK WEL FF IN DEZE SC !!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALLES!ik hebn og 924 quote alerts. kun je die ook in 1 keer verwijderen of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat het tegenovergestelde van gezellig?quote:
Eigenlijk kan ik helemaal niet, want anders ziet de leraar me opeens FOK!kenquote:
Dag RozeVlaquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:52 schreef Magemelvin het volgende:
IK KOM OOK WEL FF IN DEZE SC !!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel een populaire UI onder rare usersquote:
naar beneden scrollen en op dat zwarte alertje klikken helemaal onderaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hebn og 924 quote alerts. kun je die ook in 1 keer verwijderen of wat?
Allemaal van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is FOK!iaansquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat het tegenovergestelde van gezellig?
Hoe dan? Loopt 'ie heen en weer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik helemaal niet, want anders ziet de leraar me opeens FOK!ken
Ja, Zovty heeft em ook alquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een populaire UI onder rare users
ik doelde eerder op die andere 2quote:
Elke 2 minuten of zo kijkt ze wat we aan het doen zijn.quote:
Nee, moet per meldingquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makkelijk toch? al die met die UI negeer ik. Allemaal zware debieltjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een populaire UI onder rare users
quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:57 schreef syndroom het volgende:
Nou nou, ik kwam er sowieso niet voor de dames, ver beneden mijn standaard.Voor kwaliteit, 'premium girls' heb ik wel andere plekken op m'n lijstje staan. Dan moet je echt niet in de UK wezen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Premium girls in de UK.Volgens mij kent syndroom de betekenis van premium niet.
wink ;pquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een mongolen lopen er op fok rond.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een mongolen lopen er op fok rond.
ja weet je hoe lang scrollen. moeitequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
naar beneden scrollen en op dat zwarte alertje klikken helemaal onderaan
hihiquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allemaal van mij?
[..]
Is FOK!iaans
[..]
Hoe dan? Loopt 'ie heen en weer?
Had je echt anders verwacht?quote:
beetje vage omschrijving dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
waarom hebben mannen zoveel moeite met vrouwen?
Begrijpen of wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
Dit ja. Wat een gedoe om pusssyquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Maar er zijn ook een hoop hulpeloze mannen, ja (vooral hier).
Hjb johquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Hij wel weer hoorquote:
Ik doelde idd op mensen zoals jijquote:
Snap het ook niet zo. Ze doen alsof het een miljoenenloterij is die je dan wint ofzoquote:
Wiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Ze doen alsof het een miljoenenloterij is die je dan wint ofzo
Werken op je werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, 26quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HEE BRADDIE!!!!!!!
NOG MENSEN AANGEREJEEEE?????????
Waarom zo cryptisch, vertel gelijk wat de issue is. Begrijpt hij je niet? Waar heb je ruzie om gemaakt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik vind vrouwen een prachtige sekse.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind vrouwen een prachtige sekse.
Die jongens met al die vrouwenstruggles.quote:
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jongens met al die vrouwenstruggles.
Sommige mensen vinden staren vervelend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.
Even kijken, gebruik je nu Mozy als referentiemateriaal?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.
Mag ook, maar voor mij niet interessantquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrouwen
Beter gewoon kerels in de aars neuken.
Mijn vriend en ik zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zo cryptisch, vertel gelijk wat de issue is. Begrijpt hij je niet? Waar heb je ruzie om gemaakt?
Ow ik dacht je collega, omdat je zei dat het een lange dag ging woorden😂quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn![]()
k doelde op die post van syndroom. wat een malloot man.
primark en coolcatquote:
quote:
HALLOquote:
Hoiquote:
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij zo slank dat je in maatje 2 past ?
Ik miste mijn portie chilivlok :Squote:
2?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij zo slank dat je in maatje 2 past ?
De maten bij de Coolcat gaan niet verderquote:
geen idee, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik bij een coolcat binnen wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De maten bij de Coolcat gaan niet verder
mag ik wat lenen voor de frituurpan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik miste mijn portie chilivlok :S
En jaloers![]()
Volgens mij is xl bij Coolcat nog zoiets als xxs
Maar ik ben dan ook enorm vet, dus ja..
Ik heb daar nooit kleding gekocht, ook niet toen ik een jonge 4E wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik bij een coolcat binnen was
en goedemorgen 4E
Graag zelfs, hoef het niet meer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik wat lenen voor de frituurpan?
Onmogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goedemorgen, ik heb mijn koffie nog niet gehad en dat zal ik pas ergens eind van de middag krijgen![]()
nee wil je geen kroketjes?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag zelfs, hoef het niet meer terug.
ik zou niet weten of ik daar vroeger ooit iets gekocht heb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit kleding gekocht, ook niet toen ik een jonge 4E was
Inb4 bestond de Coolcat toen al
Goedemorgen, ik heb mijn koffie nog niet gehad en dat zal ik pas ergens eind van de middag krijgen![]()
Ik vind het ook niet leukquote:
Nee, want dan verander ik zelf in een kroketjequote:
Ik weet nog wel dat er op de middelbare school een klasgenoot kleding droeg die door zijn moeder werd gekocht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten of ik daar vroeger ooit iets gekocht heb.
of mijn moeder heel vroeger..
ik heb al 3 koffie op
lekker zacht van binnen en knapperig van buiten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan verander ik zelf in een kroketje
Ja, lekker gevuldquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker zacht van binnen en knapperig van buiten?
OKE IS GOED, IK RIJD NU MET PIEPENDE BANDJES WEGquote:
Altijd vleeschquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE IS GOED, IK RIJD NU MET PIEPENDE BANDJES WEG
- Pieeeeep -quote:
ging nog lang goed jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallo, ik ben niet eens zelf over eten begonnen, dit keer.
jij begon over vet, is gewoon een voedingswaardequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallo, ik ben niet eens zelf over eten begonnen, dit keer.
Sssst jijquote:
Allemaal de schuld van McGrathquote:
Awwwwquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik miste mijn portie chilivlok :S
En jaloers![]()
Volgens mij is xl bij Coolcat nog zoiets als xxs
Maar ik ben dan ook enorm vet, dus ja..
Vet is net verkeerd, olee oleequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij begon over vet, is gewoon een voedingswaarde
Winkel jij echt bij de Primark?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww
Waarom? maat 3 is toch maar iets ruimer?
Is dat zo?echt al vet lang niet geweest.
Ze openen hier wel binnenkort een primark tho
Omdat het vandaag donderdag 12 mei isquote:
ik word gewoon hongerig van jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van McGrath
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winkel jij echt bij de Primark?
Oh, oké.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het vandaag donderdag 12 mei is
zal ook nooit gebeuren als ik verhalen zo hoorquote:
Oke, sterf af.quote:Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen:
Er moeten tussen de 6 en de 32 tekens in voorkomen. Gebruik alleen tekens uit de volgende reeks: ! # $ % & ( ) * + , - . / 0123456789 : ; < = > ? @ ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ [ \ ] _ ` abcdefghijklmnopqrstuvwxyz { | } ~
Het moet minimaal 1 letter(s) bevatten (ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ abcdefghijklmnopqrstuvwxyz).
Het moet minimaal 1 numeriek(e) teken(s) (0123456789) bevatten.
Het wachtwoord mag niet meer dan 2 identieke opeenvolgende tekens bevatten (AAA, iiii, $$$$$ ...).
Jouw gebruikersnaam mag geen deel uitmaken van het wachtwoord.
Sorry not sorryquote:
Ik wel, een keer.. NOOIT meer.quote:
quote:
Zoiets zal het wel worden iddquote:
Misschien dat ik een keer mee moet, zeg maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ook nooit gebeuren als ik verhalen zo hoor
Hahahaha ook gewoon bij primark willen werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry not sorry
[..]
Ik wel, een keer.. NOOIT meer.
Maar dat was voor een sollicitatie.
jij hebt bij de primark gesolliciteerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry not sorry
[..]
Ik wel, een keer.. NOOIT meer.
Maar dat was voor een sollicitatie.
Nice.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dochter van JCvD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belgische uitstralingquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dochter van JCvD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goede laatste picquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dochter van JCvD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jean claude van Daayumquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dochter van JCvD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dochter van JCvD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze verklaring.quote:
Ja nee niet op de werkvloerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ook gewoon bij primark willen werken![]()
Heb je daar nu nog littekens van?quote:
Ja, dat was best een grote fout: sollicitatiegesprek in de kantinequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt bij de primark gesolliciteerd?
Van jou of waar hebben we het over?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar nu nog littekens van?
Ik weet niet of jij littekens hebt van mij ?quote:
Mentaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij littekens hebt van mij ?
Ik denk dat je niet de enige bent.quote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet de enige bent.
Kan ook voor fysiek zorgen
* scherpt nagels
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was best een grote fout: sollicitatiegesprek in de kantineGa. Weg.
Dank voor uw vertrouwen in 4e, wij hopen u snel weer te zien.quote:
Ze belde met de uitslag, maar ik nam niet op en had nooit meer teruggebeld.quote:
Ah buiten schot. Verstandigquote:
Ik draag enkel merk, niet minder dan 100,- voor shirt is de norm.quote:
Sowiesoquote:
Goed filmpje bradster. staat bij m'n favo'squote:
misschien was je wel aangenomenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze belde met de uitslag, maar ik nam niet op en had nooit meer teruggebeld.
Wat een rare toko.
Ja, dan had ik nu in Brabant gewoond.quote:
Juist als hij het doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niks mis met een Twingo, als 'ie het doet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed filmpje bradster. staat bij m'n favo's
mooi tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan had ik nu in Brabant gewoond._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |