Ik heb weleens wat persoonlijke shit tegen je geroepen ja, zoals de meeste tegen elkaar doen als er info bekend is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je eens even teruglezen die posts van je, staat genoeg persoonlijke shit tussen wat jij tegen mij zegt.Nu niet opeens verbaasd gaan doen, koekje van eigen deeg.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe dan
Ik ben met 500 te weinig geëindigd
Tuurlijk man. Je bent zelf geen haar beter, je doet het toch echt zelf ook. Hypocriet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat persoonlijke shit tegen je geroepen ja, zoals de meeste tegen elkaar doen als er info bekend is.
Maar dat wat jij meld gaat nog wel even een stapje verder, hoe erg je iemand ook beledigd, dat soort persoonlijke ruzies erbij betrekken en een trap uitdelen door te zeggen "lekker voor je" en "Zo`n zoon als jij" Echt man.. Bah.
Is goed Fylax, anders ga je even met je pakkie aan op school de mooiboi uithangen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Je bent zelf geen haar beter, je doet het toch echt zelf ook. Hypocriet.
Haha, hypocrietje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed Fylax, anders ga je even met je pakkie aan op school de mooiboi uithangen.
Oh, en vergeet niet je klasgenootjes te laten meegenieten van hoe erg jij geilt op Ariana Grande.
Gr
wacht is het niet ik zat on lijn 5 en kijn pik stond stijf want ik za t naast een lekker wijf?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wacht is het niet ik zat on lijn 5 en kijn pik stond stijf want ik za t naast een lekker wijf?
gieremde bandenden en de moederneukende politie met hun moederneukender justitie
Ooooh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want is per 100 gram. dus 400 gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |