denk je dat je de week nog mag afmaken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze op de brievenbus even 2a hadden geplakt had ik 't wel gezien
't Huisnummer van 2a is ook niet echt opvallend. Maar goed, zo doende weet ik 't nu wel allemaal.
Heb nu weer een Stentor over. Benieuwd welke ik heb gemist![]()
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk je dat je de week nog mag afmaken?
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.
Er is ook zo'n jongen die heel veel op Braddie lijkt. Schijnbaar een auto beschadigdHoe krijg je 't voor elkaar, haha. Zei de leidinggevende; "Ja dat is op 30 april gebeurt." Hij zo; "Nou ik kan het mij niet herinneren hoor. Volgens mij niet. Maar zou best kunnen." Echt een vaag figuur ook.
Dagje kantoren, werkleef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn dagtaak zit er alweer op. Vandaag ook nog maar even wat huiswerk maken.
En jij?
Ja nog 2 of 3 weekjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dagje kantoren, werkleef.
Bijna klaar met je studie?
Deze jongen ziet er niet uit als een feestbeest. Echt de looks en lichaam van Braddie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgen
450 secondenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang moet je wachten voordat je iemand via marktplaats mag gaan uitschelden?
0 seconden, dat mag altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang moet je wachten voordat je iemand via marktplaats mag gaan uitschelden?
dat zegt niks.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze jongen ziet er niet uit als een feestbeest. Echt de looks en lichaam van Braddie.
quote:
mooiquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje ver weg.
Maar om ook even stoer te doen:
Inmiddels een maand rookvrij en ruim 5kg kwijtrookte jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mooi
ik bied op iets. binnen 5 minuten heb ik reactie dat mijn bod akkoord is, vervolgens wil ik een afspraak maken om het af te halen en hoor ik helemaal niks meer
de afgelopen 18 jaar welquote:
nee hij meld dat hij rookvrij is omdat hij dat toch al niet deedquote:
nou, blijkbaar niks, als ik het niet kan afhalenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hij meld dat hij rookvrij is omdat hij dat toch al niet deed
Stuur gewoon nog een berichtjequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, blijkbaar niks, als ik het niet kan afhalen
maar had geboden op een crosstrainer
mooi zoquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Rijd ik naar m'n werk, word ik staande gehouden omdat ik geen gordel om heb.
140 ekkies. hoerenpolitieJA JULLIE JA
Oei, waar stonden ze?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
doet de politie bij jou je gordel om dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
doe em bijna nooit omquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet de politie bij jou je gordel om dan?
Lol, waarom doe je die gordel dan ook niet om?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |