Kantoorflirts zijn mijn highlightquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
Mogge luitjes
Wat gaan jullie allemaal beleven vandaag
Mijn dagtaak zit er alweer op. Vandaag ook nog maar even wat huiswerk maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:49 schreef MAHL het volgende:
Mogge luitjes
Wat gaan jullie allemaal beleven vandaag
quote:
ik zie er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
Omg allemaal complimentjes dat ik zo ben afgevallen.
beetje ver weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 08:07:44 ]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.hmm, ja, echt duidelijk is het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
minder duidelijk dan bij 8a
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ééntje. Hele sneue. Had de krant er schijnbaar steeds bij 2a in gedaan i.p.v. 2. Wist niet dat er ook een 2a was, op die brievenbus staat niks en zag gewoon nummer 2 op het huis.mja duidelijk dat de fancy box 2 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klaag wel hoor. Stond er zelf niet bij stil. Maar het was zoveel makkelijker geweest als ze even een memo ophangen ofzo. Ze hadden de kranten er bij 2a wel uitgehaald en de rest van de post in 2a laten zitten. Dat dan weer wel
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Als ze op de brievenbus even 2a hadden geplakt had ik 't wel gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, echt duidelijk is het ook niet
minder duidelijk dan bij 8a
denk je dat je de week nog mag afmaken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze op de brievenbus even 2a hadden geplakt had ik 't wel gezien
't Huisnummer van 2a is ook niet echt opvallend. Maar goed, zo doende weet ik 't nu wel allemaal.
Heb nu weer een Stentor over. Benieuwd welke ik heb gemist![]()
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk je dat je de week nog mag afmaken?
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zei dat ik 't heel goed deed.
Er is ook zo'n jongen die heel veel op Braddie lijkt. Schijnbaar een auto beschadigdHoe krijg je 't voor elkaar, haha. Zei de leidinggevende; "Ja dat is op 30 april gebeurt." Hij zo; "Nou ik kan het mij niet herinneren hoor. Volgens mij niet. Maar zou best kunnen." Echt een vaag figuur ook.
Dagje kantoren, werkleef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn dagtaak zit er alweer op. Vandaag ook nog maar even wat huiswerk maken.
En jij?
Ja nog 2 of 3 weekjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dagje kantoren, werkleef.
Bijna klaar met je studie?
Deze jongen ziet er niet uit als een feestbeest. Echt de looks en lichaam van Braddie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien rechtstreeks vanuit het uitgaan de kranten gaan bezorgen
450 secondenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang moet je wachten voordat je iemand via marktplaats mag gaan uitschelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |