Ik heb daar nooit kleding gekocht, ook niet toen ik een jonge 4E wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik bij een coolcat binnen was
en goedemorgen 4E
Graag zelfs, hoef het niet meer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik wat lenen voor de frituurpan?
Onmogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goedemorgen, ik heb mijn koffie nog niet gehad en dat zal ik pas ergens eind van de middag krijgen![]()
nee wil je geen kroketjes?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag zelfs, hoef het niet meer terug.
ik zou niet weten of ik daar vroeger ooit iets gekocht heb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit kleding gekocht, ook niet toen ik een jonge 4E was
Inb4 bestond de Coolcat toen al
Goedemorgen, ik heb mijn koffie nog niet gehad en dat zal ik pas ergens eind van de middag krijgen![]()
Ik vind het ook niet leukquote:
Nee, want dan verander ik zelf in een kroketjequote:
Ik weet nog wel dat er op de middelbare school een klasgenoot kleding droeg die door zijn moeder werd gekocht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten of ik daar vroeger ooit iets gekocht heb.
of mijn moeder heel vroeger..
ik heb al 3 koffie op
lekker zacht van binnen en knapperig van buiten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan verander ik zelf in een kroketje
Ja, lekker gevuldquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker zacht van binnen en knapperig van buiten?
OKE IS GOED, IK RIJD NU MET PIEPENDE BANDJES WEGquote:
Altijd vleeschquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE IS GOED, IK RIJD NU MET PIEPENDE BANDJES WEG
- Pieeeeep -quote:
ging nog lang goed jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallo, ik ben niet eens zelf over eten begonnen, dit keer.
jij begon over vet, is gewoon een voedingswaardequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallo, ik ben niet eens zelf over eten begonnen, dit keer.
Sssst jijquote:
Allemaal de schuld van McGrathquote:
Awwwwquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik miste mijn portie chilivlok :S
En jaloers![]()
Volgens mij is xl bij Coolcat nog zoiets als xxs
Maar ik ben dan ook enorm vet, dus ja..
Vet is net verkeerd, olee oleequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij begon over vet, is gewoon een voedingswaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |