Vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind vrouwen een prachtige sekse.
Die jongens met al die vrouwenstruggles.quote:
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jongens met al die vrouwenstruggles.
Sommige mensen vinden staren vervelend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.
Even kijken, gebruik je nu Mozy als referentiemateriaal?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl houden ze hun bek toch, dus heb je niet zoveel last van.
Mag ook, maar voor mij niet interessantquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrouwen
Beter gewoon kerels in de aars neuken.
Mijn vriend en ik zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zo cryptisch, vertel gelijk wat de issue is. Begrijpt hij je niet? Waar heb je ruzie om gemaakt?
Ow ik dacht je collega, omdat je zei dat het een lange dag ging woorden😂quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn![]()
k doelde op die post van syndroom. wat een malloot man.
primark en coolcatquote:
quote:
HALLOquote:
Hoiquote:
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij zo slank dat je in maatje 2 past ?
Ik miste mijn portie chilivlok :Squote:
2?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij zo slank dat je in maatje 2 past ?
De maten bij de Coolcat gaan niet verderquote:
geen idee, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik bij een coolcat binnen wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De maten bij de Coolcat gaan niet verder
mag ik wat lenen voor de frituurpan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik miste mijn portie chilivlok :S
En jaloers![]()
Volgens mij is xl bij Coolcat nog zoiets als xxs
Maar ik ben dan ook enorm vet, dus ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |