oh nee okquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben nu voor het eerst weer in de SC
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] haha dat jij aan elke scheet vergaande conclusies verbindt is altijd zo cute daarnaast leert mycroft dat dit meer dan een week geleden was dus je hebt een week lang nodig gehad om dit op te stellen?
Kostte me niet zo lang hoor. Beste is om me te betalen om weg te blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.
je hebt er voor betaald?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kostte me niet zo lang hoor. Beste is om me te betalen om weg te blijven.
Ik wil je niet weg, vind het alleen leuk voor je als je met filosofie bezig bent ipv FOK!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga zo naar 't station. Rustig maar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Che_ het volgende:
Beter gaan jullie geld verdienen ipv over onzin te discussiėren
Ik bied vijftig centquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is lief... denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil je niet weg, vind het alleen leuk voor je als je met filosofie bezig bent ipv FOK!
het is niet de vervulling, maar het verlangen zelf dat zin geeft aan het leven. schijn is onze ware aardquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.
Dat vind ik een wazige stelling eigenlijk, met te veel onduidelijke componenten. Beetje borreltafelfilosofie. Niet interessant dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is niet de vervulling, maar het verlangen zelf dat zin geeft aan het leven. schijn is onze ware aard
als je niet weet waar het over gaat hoe weet je dan of het interessant is of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik een wazige stelling eigenlijk, met te veel onduidelijke componenten. Beetje borreltafelfilosofie. Niet interessant dus.
Hoe kom je er zo bij dat ik dat niet zou weten? Deze stelling is niet zo moeilijk te begrijpen volgens mij. De onduidelijkheid betekend meer dat je er niks mee kan. Onverifieerbaar zogezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je niet weet waar het over gaat hoe weet je dan of het interessant is of niet
Hillary is erger denk ik, maar ik vrees dat ze het wordt. Beide verschrikkelijke kandidaten, ik steun Gary Johnson nu.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
ewa jimmy
moet ik me al zorgen gaan maken dat trump president wordt of wat denk jij dat er nog allemaal gaat gebeuren
RTquote:
nope bijnaquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo bij dat ik dat niet zou weten? Deze stelling is niet zo moeilijk te begrijpen volgens mij. De onduidelijkheid betekend meer dat je er niks mee kan. Onverifieerbaar zogezegd.
Sowieso geen Sanders dus?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hillary is erger denk ik, maar ik vrees dat ze het wordt. Beide verschrikkelijke kandidaten, ik steun Gary Johnson nu.
wist niet dat je vrienden met ash wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond afgesproken met een oude vriend van vroeger. Gingen samen biertjes en wijn drinken op mijn kamer. Hij (23) begon over zijn twijfels over geaardheid, dat hij volledig op vrouwen valt maar heel graag een keer wil experimenteren met een andere jongen. Het gesprek ging verder, we dronken wat, lachde wat, en ik (21) vertelde dat ik opzich ook wel nieuwsgierig was. Lang verhaal kort, na een tijdje begonnn we 'voor de grap' elkaars piemels te vergelijken. We daagde elkaar een beetje uit, begonnen tegelijk de rukken (allebei een eigen bank), dronken wat meer, en waren opeens elkaar aan het helpen. Het was stiekem echt supergeil! Hij zag er goed uit, was iets ouder en groter dan ik.
Nadat ik hem had gepijpt begon hij mn kont te maseren, te vingeren, en eindigde ik met zijn piemel in mijn kont. We hebben heel rustig seks gehad. Het deed eigenlijk totaal geen pijn en ik genoot intens. Hij vroeg of ik hem klaar wou pijpen en tegen die tijd was ik zo geil dat ik zelfs daar zin in had! Hij kwam klaar in mijn mond.
Hierna nog ff gechillt en gelachen over wat de fuck we net gedaan hebben.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso geen Sanders dus?Geen idee wie Gary Johnson is.
brojob brojob choo chooquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond afgesproken met een oude vriend van vroeger. Gingen samen biertjes en wijn drinken op mijn kamer. Hij (23) begon over zijn twijfels over geaardheid, dat hij volledig op vrouwen valt maar heel graag een keer wil experimenteren met een andere jongen. Het gesprek ging verder, we dronken wat, lachde wat, en ik (21) vertelde dat ik opzich ook wel nieuwsgierig was. Lang verhaal kort, na een tijdje begonnn we 'voor de grap' elkaars piemels te vergelijken. We daagde elkaar een beetje uit, begonnen tegelijk de rukken (allebei een eigen bank), dronken wat meer, en waren opeens elkaar aan het helpen. Het was stiekem echt supergeil! Hij zag er goed uit, was iets ouder en groter dan ik.
Nadat ik hem had gepijpt begon hij mn kont te maseren, te vingeren, en eindigde ik met zijn piemel in mijn kont. We hebben heel rustig seks gehad. Het deed eigenlijk totaal geen pijn en ik genoot intens. Hij vroeg of ik hem klaar wou pijpen en tegen die tijd was ik zo geil dat ik zelfs daar zin in had! Hij kwam klaar in mijn mond.
Waar komt dit ineens vandaan danquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
quote dan gewoon de op uit het desbetreffende topicquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Oh, lolbertariėrquote:
Best geil verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
oooooooohquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote dan gewoon de op uit het desbetreffende topic
Jij waarschijnlijkquote:
we accepteren je zoals je bentquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mensen zonder realiteitszin of empathie zul je bedoelen.
Denken dat ik daarop ga reagerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:50 schreef hoink581 het volgende:
En voordat je denkt Jimmy, ik heb gewonnen want hoink reageert noet binnen x minuten, ik ben eten.
Salade met geitenkaas en gewoon salade-tattie met stokbrood en tapenadequote:
hij reageerde net bijna een week later op mij dus die vlieger gaat sowieso niet meer opquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:50 schreef hoink581 het volgende:
En voordat je denkt Jimmy, ik heb gewonnen want hoink reageert noet binnen x minuten, ik ben eten.
Dag vrij, lekker van het weder genietenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ey jim
ben nog op t werk man, nog 9 minuten
dan nog naar huis reizen en dan sporten
daar?
lekker hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dag vrij, lekker van het weder genieten
Gewonnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:50 schreef hoink581 het volgende:
Is dat Braddie of wat is ditquote:
quote:
weeniequote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Salade met geitenkaas en gewoon salade-tattie met stokbrood en tapenade
Jij dan?
Hahah shiiit docentenvoerquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Salade met geitenkaas en gewoon salade-tattie met stokbrood en tapenade
Jij dan?
Nee dandybleuquote:
Alle meuk die je in een salade stoptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blik van dat kind ook haha
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 17:56:17 ]
Ja het is zwaar gesteld hierquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
teh fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
TokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blik van dat kind ook haha![]()
owhquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle meuk die je in een salade stopt
Wat ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blik van dat kind ook haha
Leuk, doe hem de groetjesquote:
alsof die bolle daar genoeg aan heeftquote:
whehequote:
Ja hij ging naar BozeHaas natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zag ik gister al aankomen
kipquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hij ging naar BozeHaas natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb drugs in de prullenbak gegooidMweh wou liever ergens buiten het weggooien maar ja.
Ga maar skippen in mijn prullenbak, vind je nog meer witte poeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
mijn hele kamer zit onder het witte poeder
inb4 ahah grapjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
mijn hele kamer zit onder het witte poeder
Goed zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb drugs in de prullenbak gegooidMweh wou liever ergens buiten het weggooien maar ja.
ik kom er nu aanquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga maar skippen in mijn prullenbak, vind je nog meer witte poeder.
Overal beetje kip halenquote:
Ik had het al 3 jaar liggen en ben niet van plan om korte termijn het te gebruiken. Sowieso als ik gebruikte kocht ik wat nieuws. Ik ging ook veel te hard op die pillen dus durf ze ook niet meer te nemenquote:
quote:
[..]
Ik had het al 3 jaar liggen en ben niet van plan om korte termijn het te gebruiken. Sowieso als ik gebruikte kocht ik wat nieuws. Ik ging ook veel te hard op die pillen dus durf ze ook niet meer te nemen
whehe, hoeveel waren het er?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had het al 3 jaar liggen en ben niet van plan om korte termijn het te gebruiken. Sowieso als ik gebruikte kocht ik wat nieuws. Ik ging ook veel te hard op die pillen dus durf ze ook niet meer te nemen
gaf ze aan mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
zo zondequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 in totaal gok ik. Waren allemaal halfjes en kwartjes.
Ga toch niet eeuwig drugs bewaren op mijn kamer, sowieso mag harddrugs hier niet dus ik voelde mij er niet fijn bij.quote:
zoals jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo zondeniemand in je omgeving die je er blij mee had kunnen maken?
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo zondeniemand in je omgeving die je er blij mee had kunnen maken?
beetje uit de richtingquote:
Alcohol wel?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga toch niet eeuwig drugs bewaren op mijn kamer, sowieso mag harddrugs hier niet dus ik voelde mij er niet fijn bij.
aight aight, dat is wel een begrijpelijke redenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaanquote:
Ik ook. Kip en kaas.quote:
...zoals alcoholquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaan
dat is toch zielig voor die kippetjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Kip en kaas.
Gegrilde kippetjes van de poelier
Als ik nou mensen kende die het héél af en toe dedenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight, dat is wel een begrijpelijke reden
Zag al een topic in KLB inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Voelen ze niks meer van hoor ;squote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch zielig voor die kippetjes
Alcohol is harddrugsquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaan
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag al een topic in KLB inderdaad
KLB / Het dorp is in rep en roer.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou mensen kende die het héél af en toe dedenMaar laatste tijd lijken er steeds meer mensen er een gewoonte van te maken. Zonde. 1 meisje van 17 was ook trots op FB aan het melden dat haar ogen geel begonnen te worden.
Stoer hoor
zou voortaan met andere mensen omgaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Amarantha het volgende:
En gisteren klaagde ze dat niet meer normaal kan slapen.
volgens mij was het gewoon sarcasmequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om junks te laten happen
Maar wil helemaal nie afvallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen gezonde manier van afvallen
Ga gwn sporten
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Met dit meisje ga ik zelf ook niet echt veel om hoor. Zie haar hier wel regelmatig. Maar vrienden in real life zijn we niet, gewoon kennissen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
zou voortaan met andere mensen omgaan
ah okéquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met dit meisje ga ik zelf ook niet echt veel om hoor. Zie haar hier wel regelmatig. Maar vrienden in real life zijn we niet, gewoon kennissen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om junks te laten happen
hebben jullie nu een impasse?quote:
maar ben je knuffelmollig of beetje gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wil helemaal nie afvallen
Inb4 zou je wel moeten
wat doe je stoer met je dure woordjes a nerdjequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie nu een impasse?
Hahaha misgunnerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.
hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
snap ze zelf niet dus als je ja zei had ik in vervolg een voorbeeld om het woord uit te leggen s;quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer met je dure woordjes a nerdje
Wat is knuffelmollig nou weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ben je knuffelmollig of beetje gezet?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ze zelf niet dus als je ja zei had ik in vervolg een voorbeeld om het woord uit te leggen s;
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Kip en kaas.
Gegrilde kippetjes van de poelier
Een conimex pakje op deze manier beschrijven..quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
Oh gaat het over eten...
Thaise rijst, snijbonen blancheren daarna bakken met gele currypasta, madame Janette, gemberwortel, citroengras, ui, blussen met cocosmelk, bamboescheuten erbij. Op smaak brengen met een beetje vissaus en sojasaus...
En ik heb nog wat rucola.
Ahw.quote:
is goeie combo wel oppassen met dosering anders ga je te hardquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegeten
Ik gebruik zelden pakjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een conimex pakje op deze manier beschrijven..
ben ervaren gebruiker van kip dus kan wel iets hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goeie combo wel oppassen met dosering anders ga je te hard
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegeten
Neequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaald
Wanneer ben je jarigquote:
ik heb er nog 150, achter slot en grendelquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude, een aapje. Maar die ligt in een doos.
wel duurquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)920_32314414201.html
heb jij mongo van etto afgenomen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude, een aapje. Maar die ligt in een doos.
Zeg dan kip uit oven gevuld met kaasquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaald
Gewoon met pakje en al om je pjénņr heen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou wel een pakje condooms gebruiken met die thaise jongenshoertjes
Oh wowquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er nog 150, achter slot en grendel
je mag wel op mijne kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mweh vanavond toch geen deadpool denk ik. Hebben we een enorme tv in de woonkamer.. is dat ding zo oud.. kan die geen fucking 1080p aan!
Maakt toch niet uit? Dan kijk je het in een lagere resolutiequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mweh vanavond toch geen deadpool denk ik. Hebben we een enorme tv in de woonkamer.. is dat ding zo oud.. kan die geen fucking 1080p aan!
Ja hoe dan? Ik ben hem in 720 aan het downloaden maar duurt nog 5891 uur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Dan kijk je het in een lagere resolutie
Ja dat zou ik ook zeggen. Die arme man is helemaal van slag.quote:
hjm.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou wel een pakje condooms gebruiken met die thaise jongenshoertjes
jezusquote:
Ja kut man. Ik wil deadpool kijken. Ik moet de filmavond organiserenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kan niet zowel braddie als jimmy verdragen
koop gwn snel dvd'tjequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut man. Ik wil deadpool kijken. Ik moet de filmavond organiseren
klopt, maar als hij dat zegt past niet bij zijn image hčquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet iedereen is een white privileged male met snel internet
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
moest niet lachen maar ik waardeer je poging misschien word je op een dag grappig en kunnen we trouwen maar tot dan blijf vooral oefenenquote:
RTquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kan niet zowel braddie als jimmy verdragen
oefening baart kunstquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest niet lachen maar ik waardeer je poging misschien word je op een dag grappig en kunnen we trouwen maar tot dan blijf vooral oefenen
Ja zekers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch met ryan reynolds?
Deadpool.2016.720p.YIFYquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
moet je ff bij ama in de prullenbak duikenquote:
is dat die kerel van van wilderquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
leven is echt oneerlijk
coole film is datquote:
quote:
Wat een lelijkerd idd.quote:
idd. je bent toch geen hoerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoot zei dat vandaag. Die vindt zelfs dat je niet kunt zoenen met anderen tot het huwelijk.
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach allesquote:
haar gezicht komt me bekend voor maar weenie waarvanquote:
Vind ik wel goeie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoot zei dat vandaag. Die vindt zelfs dat je niet kunt zoenen met anderen tot het huwelijk.
Watquote:
wie zou je eerder doen haar of ryan reynolds?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach alles
Picsquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach alles
Haha dp kijkt gossip girlquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
haar gezicht komt me bekend voor maar weenie waarvan
daar is hier weinig voor nodigquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel volksfeest losbarsten in deze sc nu
Guus leeft weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel volksfeest losbarsten in deze sc nu
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooralquote:
smoesjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooral
kuchkuchgaaaaaaaykuchkuchhhhhquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooral
mwah..quote:
Ryan reynolds wel want goddamnquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zou je eerder doen haar of ryan reynolds?
Stiekem seks hebben zonder dat God het ziet. Zo'n ding is dat tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is daar eigenlijk te doen allemaal?
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn best veel mannen die GG hebben gezien.
Bidden, bijbel lezen, pow news te woord staan, nog meer bidden, discussiėren etcquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is daar eigenlijk te doen allemaal?
Ben je gelovig ja?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bidden, bijbel lezen, pow news te woord staan, nog meer bidden, discussiėren etc
Dit is nog wel het ergst van allesquote:
Laatste aflevering GG was wel echt cute ehquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef deadprez het volgende:
onzekere bitchbois die niet durven toe te geven dat ze een serie leuk vinden
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste aflevering GG was wel echt cute eh
We zijn niet allemaal zoveel in touch met onze vrouwelijke kant als jij, dp.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef deadprez het volgende:
onzekere bitchbois die niet durven toe te geven dat ze een serie leuk vinden
filmpje van rutger bij eo-jongerendag was ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om die video's terug te zien
Er zijn dan ook best veel homo'squote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn best veel mannen die GG hebben gezien.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoveel in touch met onze vrouwelijke kant als jij, dp.
dat vind ik dan wel weer echt een verschrikkelijke aidsseriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |