Sorry niet netjes van mij, je hebt ook best wel goede kanten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef possetje het volgende:
Hoi kan een moderator mij permanentook blokeren zonder dat ik u ( mod ) uitscheld voor rotte vis?
Ja ik ben gemene en valse mensen met masker ( nickname ) zat! ik ga de eenzaam heid verkiezen boven fok!
danku!
en nee ik ga niet over maand een nieuw account maken , ik wil een ip ban!
Zeur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef possetje het volgende:
Hoi kan een moderator mij permanentook blokeren zonder dat ik u ( mod ) uitscheld voor rotte vis?
Ja ik ben gemene en valse mensen met masker ( nickname ) zat! ik ga de eenzaam heid verkiezen boven fok!
danku!
Ik ga met je mee,,mijn eerste reactie was nogal lullig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom wil je niet meer op FOK! zitten? Want ondanks dat je soms wat onhandig post in serieuze topics vind ik je een prima user.
Stuur even een mailtje of pm naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef possetje het volgende:
danku!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |