quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb drugs in de prullenbak gegooidMweh wou liever ergens buiten het weggooien maar ja.
zo zondequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 in totaal gok ik. Waren allemaal halfjes en kwartjes.
Ga toch niet eeuwig drugs bewaren op mijn kamer, sowieso mag harddrugs hier niet dus ik voelde mij er niet fijn bij.quote:
zoals jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo zondeniemand in je omgeving die je er blij mee had kunnen maken?
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo zondeniemand in je omgeving die je er blij mee had kunnen maken?
beetje uit de richtingquote:
Alcohol wel?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga toch niet eeuwig drugs bewaren op mijn kamer, sowieso mag harddrugs hier niet dus ik voelde mij er niet fijn bij.
aight aight, dat is wel een begrijpelijke redenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaanquote:
Ik ook. Kip en kaas.quote:
...zoals alcoholquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaan
dat is toch zielig voor die kippetjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Kip en kaas.
Gegrilde kippetjes van de poelier
Als ik nou mensen kende die het héél af en toe dedenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight, dat is wel een begrijpelijke reden
Zag al een topic in KLB inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb drugs in de prullenbak gegooidMweh wou liever ergens buiten het weggooien maar ja.
Voelen ze niks meer van hoor ;squote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch zielig voor die kippetjes
Alcohol is harddrugsquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en blowen ook. Ik vind het wel een goede regel. Mensen kunnen niet met harddrugs om gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |