Alleen in December.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Geerd het volgende:
Ohw ik dacht dat er een neger in het dorp was
Het kan ook te gek natuurlijk. Die zou meteen met pek en veren worden verjaagd uit Boerenhol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Geerd het volgende:
Ohw ik dacht dat er een neger in het dorp was
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef pokkerdepok het volgende:
logisch toch, straks zat er hasj in, alle kinderen dood.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ach, hier hebben ze zelfs een buurtoverleg gehad toen er een schoolruitje gesneuveld was door wat voetballende kinderen.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ach, hier hebben ze zelfs een buurtoverleg gehad toen er een schoolruitje gesneuveld was door wat voetballende kinderen.![]()
Haha, zou hier ook gebeuren. Bij ons is het soms zo doorgeslagen dat de juffen op school aanstoot namen aan het oorlogje spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Dat zijn van die mensen die een weekje in de favela's van Rio moeten doorbrengen om een beetje op aarde te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.
Haha, lijkt me wel lachen eigenlijk. Beetje zonder al te veel gezeur rondhangen in een speeltuintje. Ik denk alleen wel dat deze post verzonnen is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Als de jeugd tegenwoordig geen heroine spuit bij de speeltuintjes
Was in onze tijd gewoon normaal.
Als ik ons moeder vertelde dat ik 's avonds weg ging wist ze al dat ik in een trip thuis kwam.
Dat denkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel lachen eigenlijk. Beetje zonder al te veel gezeur rondhangen in een speeltuintje. Ik denk alleen wel dat deze post verzonnen is.
Het liefst zou ik met een puurpijpje ook een beetje in een speeltuintje stoned rondhangen. Beetje muziek erbij en wat drank. Dat zijn gewoon de beste herinneringenquote:
Tsja, ze raken hier al over de kook als m'n vuilcontainer de dag na het legen op die plek staat. Heerlijk hoor in zo'n dorp wonen, over het geroddel maar niet te beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.
toch niet toevallig ergens vlak boven almelo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Infection het volgende:
In wat voor dorp woon je wel niet dan?
Ik woon in een christelijk dorp met 20k inwoners en zelfs daar kijkt men niet op van een heroïne spuit hier en daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |