oh nee okquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben nu voor het eerst weer in de SC
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] haha dat jij aan elke scheet vergaande conclusies verbindt is altijd zo cute daarnaast leert mycroft dat dit meer dan een week geleden was dus je hebt een week lang nodig gehad om dit op te stellen?
Kostte me niet zo lang hoor. Beste is om me te betalen om weg te blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.
je hebt er voor betaald?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kostte me niet zo lang hoor. Beste is om me te betalen om weg te blijven.
Ik wil je niet weg, vind het alleen leuk voor je als je met filosofie bezig bent ipv FOK!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga zo naar 't station. Rustig maar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Che_ het volgende:
Beter gaan jullie geld verdienen ipv over onzin te discussiėren
Ik bied vijftig centquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is lief... denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil je niet weg, vind het alleen leuk voor je als je met filosofie bezig bent ipv FOK!
het is niet de vervulling, maar het verlangen zelf dat zin geeft aan het leven. schijn is onze ware aardquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan maar meer uitspraken over filosofen in het vervolg. Dan is Jimmy weer even zoet.
Dat vind ik een wazige stelling eigenlijk, met te veel onduidelijke componenten. Beetje borreltafelfilosofie. Niet interessant dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is niet de vervulling, maar het verlangen zelf dat zin geeft aan het leven. schijn is onze ware aard
als je niet weet waar het over gaat hoe weet je dan of het interessant is of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik een wazige stelling eigenlijk, met te veel onduidelijke componenten. Beetje borreltafelfilosofie. Niet interessant dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |